Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Informacje o zawodach i imprezach.

TEMAT: Siłowe Mistrzostwa Polski Street Workout

Siłowe Mistrzostwa Polski Street Workout 2017/05/04 20:34 #36286

  • koniak20
  • koniak20 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Dąż do tego, aby każdego dnia, o każdej porze mieć świadomość, jakie działania podejmujesz i dlaczego.
  • Posty: 241
  • Podziękowania: 27
  • Oklaski: 4


27 maja w godzinach 9:00 - 18:00

Plac Wolności w Poznaniu
61-739 Poznań


,,Zgodnie z tradycją jak co roku spotykamy się w Poznaniu, żeby sprawdzić swoją aktualną formę i konkurować z najsilniejszymi ludźmi z całej Polski. Tegoroczna edycja będzie wyjątkowa, przenosimy się na PLAC WOLNOŚCI, czyli w ścisłe centrum Poznania. To tam wyłonimy najsilniejsze osoby w kraju. Organizatorem zawodów są Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji.
Zawodnicy będą brać udział w sześciu konkurencjach:
-Muscle Up
-Podciąganie nachwytem 32 kg
-Podciąganie dla kobiet
-Dipy 48 kg
-Dipy dla kobiet
-Pompki w systemie pucharowym
Na samym końcu odbędzie się set na uniwersalnego zawodnika dla dziesięciu najlepszych osób startujących we wszystkich konkurencjach.
Wpisowe za jedną konkurencję 15 zł, za wszystkie 50zł.

Zapisy: posir.poznan.pl...kout-2017/
Koniec zapisów 20.05.2017.
Uwaga: Załącznenie potwierdzenia przelewu jest warunkiem dokonania prawidłowej rejestracji!
Numer rachunku bankowego
PKO BP S.A.
19 1020 4027 0000 1702 1262 2355

Regulamin wykonywania konkurencji:

MUSCLE UP
1. Pierwsze wejście siłowe poprzedzamy ok. 3-5 sekundowym zwisem na drążku w celu ustabilizowania się(zatrzymanie bujania ciała) po wskoku na drążek – sędzia daje znak rozpoczęcia ćwiczenia klepnięciem w plecy.
2. Zaliczamy wejście siłowe od pozycji pełnego zwisu(opuszczenie do wyprostu barków, proste łokcie) do wyciśnięcia się nad drążek do pozycji wyprostowanych ramion.
3. Akcentujemy wyraźnym zatrzymaniem się u góry.
4. Nie wolno odpoczywać w pozycji dolnej ani górnej dłużej niż 5 sekund.
5. wykonanie musi być jednakowe dla obu ramion-zabronione jest niesymetryczne wykonanie
6. Zabronione są: wejścia gimnastyczne, balansowanie ciałem(bujanie się), wyginanie bioder do tyłu krzyżowanie nóg, zginanie kolan, przesadne zginanie ciała w stawie biodrowym, kładzenie\opieranie się na biodrach, puszczanie drążka jedną ręką, zmiany chwytu, schodzenia z drążka.
7. Przed i za drążkiem będzie ustawiona poprzeczka/płotek. Dotykanie\strącenie lub przekroczenie linii poprzeczki, , skutkuje niezaliczeniem powtórzenia.
8. Ćwiczenie wykonujemy na gołych dłoniach, nie wolno startować w rękawiczkach lub bandażach.
9. Dozwolone jest używanie magnezji oraz usztywnienie nadgarstków.
10. Każde powtórzenie jest wykonywane na znak sędziego. Wejście siłowe wykonujemy na drugie bujnięcie.

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU Z CIĘŻAREM 32 KG
1. Podciągnięcie zaliczamy od pełnego zwisu do momentu podciągnięcia się brodą powyżej drążka.
Zawodnik podczas podciągnięcia musi utrzymać głowę w naturalnym przedłużeniu kręgosłupa lub wyraźnie zbliżyć szyję do drążka– zawodnik czeka w zwisie na znak sędziego, który poprzedza każde podciągnięcie – podciągnięcie się przed komendą sędziego będzie niezaliczane
2. Musi być zaakcentowane zatrzymanie w zwisie do wyprostu rąk w łokciach,
3. Dozwolone jest odpoczywanie podczas zwisu, tylko na dwóch rękach, ale nie dłużej niż 5 sekund.
4. Zabroniona jest pomoc nóg - wszelkiego rodzaju kopanie nogami, podbijanie kolanami
5. Nogi trzymamy złączone, nie krzyżujemy nóg,
6. Nie będą zaliczane podciągnięcia cross-fitowe, np butterfly pull-ups
7.Podciągamy się tylko i wyłącznie NACHWYTEM.
8. Ćwiczenie wykonujemy na gołych dłoniach, nie wolno startować w rękawiczkach lub bandażach, można używać magnezji.

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU BEZ OBCIĄŻENIA - kobiety
Podciągnięcie zaliczamy od pełnego zwisu do momentu podciągnięcia się brodą powyżej drążka. Zawodniczka podczas podciągnięcia musi utrzymać głowę w naturalnym przedłużeniu kręgosłupa lub wyraźnie zbliżyć szyję do drążka – zawodniczka czeka w zwisie na znak sędziego, który poprzedza każde podciągnięcie – podciągnięcie się przed komendą sędziego będzie niezaliczane
2. Musi być zaakcentowane zatrzymanie w zwisie do wyprostu rąk w łokciach,
3. Dozwolone jest odpoczywanie podczas zwisu, tylko na dwóch rękach, ale nie dłużej niż 5 sekund.
4. Zabroniona jest pomoc nóg - wszelkiego rodzaju kopanie nogami, podbijanie kolanami
5. Nogi trzymamy złączone, nie krzyżujemy nóg.
6. Nie będzie zaliczane podciąganie cross-fitowe, np butterfly pull-ups.
7. Podciągamy się tylko nachwytem
8. Ćwiczenie wykonujemy na gołych dłoniach, nie wolno startować w rękawiczkach lub bandażach, można używać magnezji.

POMPKI NA PORĘCZACH – DIPY Z CIĘŻAREM 48KG
1)Zaliczamy dipa od pełnego wyprostu rąk do minimum ramienia równoległego do poręczy, nie uginamy tułowia w przód podczas ruchu
2) Każde powtórzenie akcentujemy wyraźnie u góry wyprostem rąk w maksymalnym swoim zakresie w stawie łokciowym.
Zawodnik czeka w podporze na znak sędziego który poprzedza każde powtórzenie – wykonanie przed komendą sędziego będzie niezaliczane
3)podczas wykonywania dipów nie można pomagać sobie nogami, nogi muszą być trzymane sztywno w pozycji - prosto w dół lub prosto lekko przed sobą , nie wolno krzyżować nóg. Nogi które zostaną za mocno wypchnięte do tyłu powodują niezaliczenie powtórzenia.
4)Odpoczynek podczas wykonywania swojej próby może trwać maksymalnie 5 sekund na górze lub na dole.
5)Zawodnik ma dowieszony ciężar 48 kg który musi trzymać z przodu.

POMPKI NA ZIEMI
W pompkach obowiązuje schemat pucharowy a jego przebieg będzie następujący(wersja dla 80 osób):
W pierwszej rundzie uczestnicy zostaną podzieleni na 10 grup po 8 osób. Do drugiej rundy(półfinału) przejdzie 20 zawodników czyli z każdej grupy przejdą dwie osoby.
W drugiej rundzie 20 zawodników będzie walczyło w 4 grupach pięcioosobowych o wejście do finału. Z każdej grupy wyłonimy 2 osoby, czyli w finale będzie uczestniczyło 8 osób.
W finale wyłonimy 3 osoby, które zajmą miejsca na podium.

1. Tułów prosty, rozstaw ramion dowolny ale w trakcie wykonywania NIE WOLNO zmieniać rozstawu ani przechodzić np z dłoni na pięści. Nie wolno łamać się odcinku lędźwiowym ani wypychać tyłka do góry.
2. Pozycja startowa: tułów i ramiona proste
3. Pozycja końcowa uginamy tak ramiona, by barki zeszły poniżej linii łokci
4. Zabronione są przerwy w pozycji górnej i dolnej niezgodne z liczeniem sędziego
5. Nie wolno opierać klatki piersiowej, brzucha lub nosa o ziemię podczas wykonywania powtórzenia
6. Stopy muszą być złączone, sędzia ma prawo zdyskwalifikować zawodnika który po dwukrotnym upomnieniu nadal trzyma stopy szeroko bądź zmienia układ stóp
7. Nie wolno zakładać nogi na nogę
8. Wykonanie boju:
-pozycja startowa - podpór przodem (czyli pozycja pompki)
-sędzia rozpoczyna "liczenie": "dół"!- uginamy ramiona do pozycji końcowej, następnie na komendę sędziego "góra" prostujemy ręce w maksymalnym zakresie ruchu swojego stawu łokciowego, czekając na kolejna komendę "dół", "góra".......

PODSUMOWANIE
W żadnej konkurencji nie można startować w rękawiczkach!
Wszelkie dyskusje z sędziami dotyczące wyniku grożą dyskwalifikacją.
Ilość powtórzeń zapisana przez sędziego jest niepodważalna.

Konkurencje odbędą się w następującej kolejności:
1. Muscle Up
2. Podciąganie kobiet
3. Podciąganie z 32 kg mężczyzn
4. Pompki na poręczach kobiet
5. Pompki na poręczach
6. Pompki na ziemi

W sprawach organizacyjnych proszę o kontakt:



Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. "
Bład początkujących za dużo pytają a za mało ćwiczą, żeby czegoś się nauczyć wystarczą dwie rzeczy.
CWICZYĆ I DUŻO CZYTAC!
Ostatnio zmieniany: 2017/05/04 20:36 przez koniak20.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Siłowe Mistrzostwa Polski Street Workout 2017/05/04 20:37 #36287

  • koniak20
  • koniak20 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Dąż do tego, aby każdego dnia, o każdej porze mieć świadomość, jakie działania podejmujesz i dlaczego.
  • Posty: 241
  • Podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
Jeszcze małe info o sędziach
Przedstawiamy wam sylwetki sędziów! ;)
Bartosz "GORTAT" Bauer
Założyciel stołecznej grupy Street Workout Warszawa, reprezentant PLNY ARMIA. Organizator wielu imprez sportowych m.in. BAR BATTLE, SETS AND REPS, SWPC 2016.
Sędziował na Siłowych Mistrzostwach Polski 2016 oraz SWPC 2016. Propagator zdrowego trybu życia, w wolny chwilach maratończyk.
Adam Handke,
Założyciel Street Workout Leszno. Od samego początku w SW. Sędzia na Street Workout Championships 2015 w Biłgoraju. 3cie miejsce na zawodach BeStronger w 2015 roku w Środzie Wielkopolskiej.
Bartłomiej Kaźmierski
Instruktor gimnastyki sportowej i akrobatyki. Aktualnie student V roku Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach. Nauczyciel i trener gimnastyki ZSS w Zabrzu im. Jana Kusocińskiego. Współzałożyciel Gimnastycy.pl.
Maciek Paluch
Trener personalny, propagator zdrowego trybu życia. Wielokrotny sędzia na zawodach SW w Polsce. Od 2012 roku działający w grupie Street Workout Poland oraz założyciel jednej z najliczniejszych grup SW w Polsce, posiadającej wiele sukcesów na arenie krajowej i międzynarodowej - Street Workout Biłgoraj.
Rafał Bazyli
Członek Dynasty Workout. Półfinalista 9 edycji mam talent. Dwukrotny wicemistrz polski z lat 2016 i 2017 w kategorii freestyle międzynarodowej federacji WSWCF. Aktywny działacz i promotor Street Workoutu w kraju. Znany ze swojego rygorystycznego podejścia do techniki wykonywanych elementów i ponadprzeciętnych elementów statycznych w swoim arsenale.
Wojciech Wysłouch
Jeden z pierwszych członków grupy Street Workout Poznań, uczestnik zawodów międzymiastowych. Sędzia zawodów Break The Bar w Lublińcu w 2014 oraz Mistrzostw Polski w Muscle Up w 2014 w Poznaniu.

Bład początkujących za dużo pytają a za mało ćwiczą, żeby czegoś się nauczyć wystarczą dwie rzeczy.
CWICZYĆ I DUŻO CZYTAC!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: koniak20, Charles88

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Podstawowe ćwiczenia budujące siłę

Jeśli nie mieliście jeszcze styczności z treningiem Street Workout i nie wiecie jakie ćwiczenia można wykonywać podczas treningu, to Sebastian przygotował coś specjalnie dla was: Zbiór podstawowych ćwiczeń, które musi opanować każda osoba, zaczynająca swoją przygodę z treningiem SW. Miłego oglądania.

Więcej…

Bar Spinning #2 / kręcenie na drążku tyłem - Street Workout podstawy

Obiecany poradnik do nauki kręcenia tyłem po wejściu taboretem!(poprzedni poradnik). Jeśli wejście taboretem jest dla Was proste, z Bar Spining-iem też sobie poradzicie. Zapraszam do obejrzenia i nauki.

Więcej…

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.