Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: !!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!!

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2014/12/17 13:55 #1776

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7373
  • Podziękowania: 428
  • Oklaski: 108
Chcesz poprosić o trening? Nie ma sprawy. Chętnie pomożemy Ci go skomponować, ale:

Najpierw zapoznaj się z tym artykułem: Jak zacząć trenować Street Workout.

Większość osób które nie miały wcześniej do czynienia z treningiem dostaną na pierwszy miesiąc coś z naszych gotowych planów dla początkujących:
Trening w domu dla początkujących - bez sprzętu,
Przykładowe treningi dla początkujących.
ewentualnie cos dla bardziej doświadczonych osób:
Treningi dla średnio zaawansowanych.

Zachęcamy również do zapoznania się z tym artykułem: Trening Wytrzymałościowy
Więcej treningów Madbarz znajdziecie w naszej galerii: ----GALERIA----.


Każdy chciał by iść na łatwiznę i dostać gotowy plan, ale może spróbujesz samodzielnie skomponować taki plan i zaprezentujesz nam swoja propozycję.
Może wtedy wystarczy że Ci trochę doradzimy, co zmienić/poprawić.

Wypełnij poniższą metrykę i załącz w nowym temacie:

############METRYKA START################
Wiek:
Wzrost:
Waga:

Ilość wykonanych pompek:
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):
Ilość wykonanych przysiadów:

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km:
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli:

Jak często chcesz/możesz trenować:
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?
############METRYKA KONIEC################

Dane te bardzo przydadzą się podczas doboru ćwiczeń oraz przy układaniu samego planu.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Ostatnio zmieniany: 2016/02/04 13:07 przez zulco.
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/09 22:22 #21005

  • kubanoz
  • kubanoz Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Wybaczcie, że tutaj piszę, ale mam pewien pomysł, który mógłby znacząco pomóc w tym dziale. Mianowicie chodzi o to, aby w tytule posta zamiast wpisywać "PROSZE O TRENING" itp, wpisywać np coś takiego: " 22 lata, 74kg, 180cm, 12 nachwyt, 16 podchwyt, 40 pompek. " Dzięki temu użytkownicy będą mogli łatwiej znaleźć interesujący ich plan zamiast otwierać wszystkie po kolei i szukać planów które ich interesują. Podsumowując ułatwiłoby to wszystkim pracę i pozwoliło zaoszczędzić trochę najcenniejszej rzeczy jaką mamy - CZASU :) Co Wy na to ?
Ostatnio zmieniany: 2016/02/09 22:23 przez kubanoz.
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/10 09:23 #21011

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7373
  • Podziękowania: 428
  • Oklaski: 108
W sumie to może być fajny pomysł.

Może wtedy będzie większy porządek na forum.
Zastanowię się jeszcze nad szablonem tytułów i podmienię w wytycznych.

Wydaje mi się że wystarczył by wiek, masa i może cel treningu (redukcja, siła, czy pod triki).
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Temat został zablokowany.
Za tę wiadomość podziękował(a): kubanoz

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/10 09:38 #21015

  • sebol
  • sebol Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 1210
  • Podziękowania: 130
  • Oklaski: 18
Może dodać warto wpis o urazach bo według mnie też jest ważne.
"Cóż za hańbą jest dla człowieka zestarzeć się bez ujrzenia jak piękne i silne może być jego ciało.”
SOKRATES
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/10 09:58 #21017

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7373
  • Podziękowania: 428
  • Oklaski: 108
Sebol, ale w temacie?
W temacie to chyba nie, bo jak ktoś zacznie wpisywać że na przykład złamanie kości przedramienia 5 lat temu, dodatkowo astma oskrzelowa i zapalenie wyrostka robaczkowego rok temu, to będzie trochę przydługi temat.
:)
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/10 10:03 #21019

  • sebol
  • sebol Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 1210
  • Podziękowania: 130
  • Oklaski: 18
Bardziej mi chodzi o poważne urazy (kontuzje) typu moja "szyta łękotka", które wpływają na obecne treningi a nie złamanie palca u nogi 15 lat temu.
"Cóż za hańbą jest dla człowieka zestarzeć się bez ujrzenia jak piękne i silne może być jego ciało.”
SOKRATES
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/10 10:06 #21020

  • kubanoz
  • kubanoz Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Oczywiście, że nie. Jak dla mnie powinny być to tylko najważniejsze informacje/
Np ja w temacie wpisałbym: "22 lata, 180cm, 74kg, 30pompek, 12podchwyt, 8nachwyt, 40przysiadów"
Ktoś sobie wchodzi w dział trening i po tematach patrzy co go interesuje. Ma podobne parametry, to wchodzi sobie w temat i patrzy jaki trening powinien wykonywać. Jeżeli ma jakieś kontuzje, urazy jak kolega wyżej napisał to po prostu pyta się pod tematem jak dostosować ten trening pod siebie. Następna osoba z tym samym urazem wejdzie w temat i od razu ma informacje o treningu z urazem. Proste i logiczne :D
Ostatnio zmieniany: 2016/02/10 10:09 przez kubanoz.
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/10 10:34 #21021

  • sebol
  • sebol Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 1210
  • Podziękowania: 130
  • Oklaski: 18
To była tylko propozycja B)
"Cóż za hańbą jest dla człowieka zestarzeć się bez ujrzenia jak piękne i silne może być jego ciało.”
SOKRATES
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/10 19:55 #21038

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7373
  • Podziękowania: 428
  • Oklaski: 108
Tytuł jest obecnie ustawiony na MAX 50 znaków. Ale znowu nie ma co się w nim tak rozpychać.
Za dużo informacji to też nie dobrze.

Wydaje mi się że: Wiek, wzrost (niekoniecznie, sam nie wiem), masa ciała i ..... sam nie wiem.
Może warto zostawić trochę przestrzeni na własna treść użytkownika.
A może warto zamieścić info w stylu początkujący, średnio zaawansowany,
Albo np: 2x w tygodniu.

Im więcej będziemy kombinować tym większy chyba bałagan powstanie.

Uważam że jeśli mamy takie coś wprowadzić to wiek i masa była by wskazana w tytule.
Co z resztą....myślę że albo poziom zaawansowania, albo ile czasu w tygodniu ma się na trening.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/10 20:10 #21043

  • Pepes
  • Pepes Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Nie jesteś w stanie wszystkiego przewidzieć.
  • Posty: 642
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 19
Ja bym wymagał w tytule celu - aczkolwiek nie każdy cel się da opisać(np. mój - oprócz tych podciągnięć :D)
Ale masa, redukcja, siła czy wytrzymałość, zwiększenie powtórzeń w ..... to jest jakiś konkretny cel który da radę opisać :)
A bałagan na 100% powstanie tak czy inaczej.
Zaczynałem od 0 podciągnięć i 7 pompek.
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/11 16:14 #21089

  • Firentis
  • Firentis Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 589
  • Podziękowania: 55
  • Oklaski: 15
Ja myślę, że poziom zaawansowania musi być koniecznie. Ew. ile nachwyt, podchwyt, pompki itd.
Jeśli tylko w jednym życiu spełnię wszystkie plany,
Będzie znaczyło, że serio nie umiałem marzyć ~ Deys
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/11 16:57 #21095

  • Pepes
  • Pepes Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Nie jesteś w stanie wszystkiego przewidzieć.
  • Posty: 642
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 19
Tylko jeżeli podciągasz się 10 razy a nie ćwiczyłeś nigdy przedtem to jesteś początkujący czy już średnio zaawansowany?
Albo ćwiczysz pół roku i masz 8 podciągnięć bo wolno progres idzie to jak sklasyfikujesz?
Zaczynałem od 0 podciągnięć i 7 pompek.
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/11 17:10 #21096

  • sebol
  • sebol Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 1210
  • Podziękowania: 130
  • Oklaski: 18
średnio zaawansowany, zaawansowany, początkujący jakie to ma znaczenie. Weźmy faceta, który pracuje fizyczne (w lesie przy zrywce) nigdy nie nic nie ćwiczył a powera i wytrzymałość będzie miał. Każdy z nas ma inne predyspozycje i inaczej jest zbudowany. Jeden będzie miał szybszą progresję a drugi nie.
"Cóż za hańbą jest dla człowieka zestarzeć się bez ujrzenia jak piękne i silne może być jego ciało.”
SOKRATES
Temat został zablokowany.

!!!!!ZANIM POPROSISZ O TRENING!!!!! 2016/02/11 19:20 #21104

  • Firentis
  • Firentis Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 589
  • Podziękowania: 55
  • Oklaski: 15
Pepes napisał:
Tylko jeżeli podciągasz się 10 razy a nie ćwiczyłeś nigdy przedtem to jesteś początkujący czy już średnio zaawansowany?
Albo ćwiczysz pół roku i masz 8 podciągnięć bo wolno progres idzie to jak sklasyfikujesz?

No, myślę, że raczej średniozaawansowany. Chyba najlepiej napisać po prostu, ile czego jest w stanie wykonać i byłaby gitara.

sebol napisał:
średnio zaawansowany, zaawansowany, początkujący jakie to ma znaczenie. Weźmy faceta, który pracuje fizyczne (w lesie przy zrywce) nigdy nie nic nie ćwiczył a powera i wytrzymałość będzie miał. Każdy z nas ma inne predyspozycje i inaczej jest zbudowany. Jeden będzie miał szybszą progresję a drugi nie.

Czyli co proponujesz?
Jeśli tylko w jednym życiu spełnię wszystkie plany,
Będzie znaczyło, że serio nie umiałem marzyć ~ Deys
Ostatnio zmieniany: 2016/02/11 19:20 przez Firentis.
Temat został zablokowany.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Dec 2017

Alice

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przysiady

Przysiady (ang. squats) - Jedno z popularniejszych ćwiczeń wykonywanych na zajęciach z Wychowania Fizycznego. Angażuje w głównym stopniu mięśnie nóg i pośladków oraz mięśnie głębokie brzucha. W mniejszym stopniu (w sposób pasywny lub izometryczny) angażowane są wszystkie pozostałe mięśnie naszego ciała.

Więcej…

Wejście Kraba

Kolejny tutorial od naszego kolegi. Ten sam trik był już prezentowany w naszych tutorialach, jednak tym razem będzie on zaprezentowany w rodzimym języku. ...

Więcej…

Wstęp

Witamy w nowej kategorii naszych Artykułów. Będziemy zamieszczać w tym miejscu różne tutoriale, dotyczące trików wykonywanych w Street Workout i Gimnastyce. Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.