Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

Zaawansowane wyszukiwanie

Wyniki wyszukania

Szukano: Kalistenika
2020/07/27 23:44
Chodzi mi o to, że nie rezygnowałbym z australijskich, bo to ćwiczenie pull w innej płaszczyźnie czyli warto zmieniać na podciąganie w poziomie niż cały czas tylko w pionie. Deska - fajne ćwiczenie na mięśnie głębokie brzucha gdzie pomaga to w stabilizacji i jest to ćwiczenie izometryczne czyli też warto mieć niż tylko powtórzenia.
Kategoria: Trening
2020/07/27 13:20
Virl3x napisał:
Heeeku002 napisał:
nie rób tych desek i australijskich, tylko dipy podciąganie i pompki do upadku każdą serię, inaczej nie sprogresujesz.

To, że ty robisz taką metodą nie znaczy że tylko taka działa.

Ja robię wszystkie te ćwiczenia, które on ma w planie i jakoś progresuję.

tyle że twoje maksy są 5 razy większe od jego xd, męczy się taką ilością ćwiczeń, a tak to skupi sie na 3 najważniejszych, o to mi chodziło, ty masz max 20 podciągnięć a on jak widać 5.
Kategoria: Trening
2020/07/27 10:39
Heeeku002 napisał:
nie rób tych desek i australijskich, tylko dipy podciąganie i pompki do upadku każdą serię, inaczej nie sprogresujesz.

To, że ty robisz taką metodą nie znaczy że tylko taka działa.

Ja robię wszystkie te ćwiczenia, które on ma w planie i jakoś progresuję.
Kategoria: Trening
2020/07/27 00:22
Cześć wszystkim coś o mnie
Mam 17 lat 191cm wzrostu 77kg wagi.
Zrobię powyżej 10 podciągnięć, z deczepionym kg na plecach tez dam rade około 15 kg x3
I nie daję rady zrobić tego Muscle-up co radzicie zrobic/trenowac dodam ze ćwiczyłem kalistenike 2 miesiące ale siłownia jest dla mnie lepsza bo lepiej siła mi idzie. Ale, mimo wszystko podoba mi się Kalistenika i chciałbym zrobić tego Muscle-up bo moi koledzy robią :)
Baze do podciągniec cały czas robię.
Pozdrawiam
Kategoria: Triki / Ćwiczenia
2020/07/25 16:45
nie rób tych desek i australijskich, tylko dipy podciąganie i pompki do upadku każdą serię, inaczej nie sprogresujesz.
Kategoria: Trening
2020/07/25 10:03
Przysiady dodaj....
i supermany na lędźwie....

i podciąganie rób na maksa w każdej serii....
Kategoria: Trening
2020/07/24 20:51
Jeśli dopiero zaczynacie, to może wypróbujcie treninig kalistenicznyw domu: workout-polska....eningwdomu

Mało podciągania macie w treningu.
Jak już się nie możecie podciągać to wiście na drążku.
Podciąganie poziome i negatywy na każdym treniingu.

Mało ćwiczeń na nogi: wykroki, przysiady boczne, jeszcze więcej przysiadów....
Kategoria: Trening
2020/07/22 10:30
1-3 to bym nie szalał ale takie fbw 5x5 nachwyt, dip, przysiad. Co do Lsita to możesz już go się uczyć a pomagają w nim wszelkie wznosy nóg - najlepiej prostych.
Kategoria: Trening
2020/07/22 10:01
A i jeszcze takie pytanie, zamierzam wykupić wreszcie karnet bo po pandemii go straciłem i chciałem robić tam jeden trening, ale z obciążeniem np na zakres 1-3, co o tym myslicie?
Kategoria: Trening
2020/07/22 09:33
Staram się każdą serie (przynajmniej te początkowe robić najdokładniej jak moge+ zapas powtórzeniowy) narazie mam stagnację, nie moge zrobic wiecej niz 10 powtorzen na drazku nachwytem a bujanie sie i robienie podciagania do czola nie ma sensu. Celuje tak w 15 powtorzeń. Kiedy będzie czas na naukę muscle upa lub np; L-SIT?
Kategoria: Trening
2020/07/22 09:25
Jeżeli masz progres na tym planie io prawidłowo się regenerujesz to się go trzymaj
Kategoria: Trening
2020/07/22 09:14
Wiek: 22
Waga:91kg
wzrost:182 cm
Sporty: siłownia/trening siłowy i bieganie

Witam, nigdy nie trenowałem kalisteniki ew: podciągałem się, robiłem pompki, dipy, trening core ale strikte kalisteniki nie trenowałem.Czy mógłby ktoś mi pomóc rozpisać plan treningowy? Może opisze jak to teraz u mnie wygląda:
Rozgrzewka: 5 min krażenia ramion z podskokami przód/tył, rozciąganie przedramion, zwis na drążku i robienie "szrugsów" w zwisie.
1 seria podciągania 2 pow na rozgrzewke...
Kategoria: Trening
2020/07/22 01:03
Siema ;)

Natrafiłem na te forum bardzo przypadkowo i mam nadzieję, że znajdę tutaj pomoc :P.
Zmotywowałem siebie i swoich kolegów do trenowania w domu (siłownia też gdzieś była, ale zawsze ciężko było się zmusić), czyli kalistenika. Trenuję prawie 3,5 tygodnia i muszę przyznać, że się zajarałem tym tematem oraz widzę duże postępy. W mojej grupie treningowej pełnie rolę "trenera", gdyż jakieś tam doświadczenie posiadam, aczkolwiek wszystkiego nie wiem, dlatego piszę...
Kategoria: Trening
2020/07/14 23:18
Witajcie. Po sporej redukcji (78-->70 kilogramów) postanowiłem rozpocząć swoją przygodę ze street workoutem. Moim celem jest zwiększenie maxów i zbudowanie mięśni. Próbuję swoich sił od kilku tygodni, ale nie bardzo wiem jak ułożyć odpowiedni plan treningowy.

############METRYKA START################
Wiek: 29
Wzrost: 181
Waga: 72

Ilość wykonanych pompek: 40
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 7/10
Ilość wykonanych przysiadów: 40

Kiedy ostatni...
Kategoria: Trening
2020/06/29 21:31
Kalistenika
polecam na początek!.
Kompendium wiedzy o kalistenice - minimalne zmiany w technice bym zrobił w tej książce, ale ogólnie poleca.
Kategoria: Trening
Wyświetlaj 1 - 15 z 281 wyników.

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Słownik Street Workout

Poniższy Słownik Street Workout powstał z potrzeby uporządkowania terminów, które ciągle przetaczają się w różnorodnych artykułach o tematyce SW. Zawiera najpopularniejsze ćwiczenia (również gimnastyczne), które są wykonywane przez miłośników Street Workout-u.   W miarę możliwości oraz waszych sugestii będziemy go dalej rozwijać.

Więcej…

Obroty przodem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #4

Zapraszam do obejrzenia kolejnego poradnika, tym razem obroty przodem z siedzenia na drążku.

Jeśli chcesz dodać trochę dynamiki do swojego repertuaru na drążku? ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.