Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko na temat treningu z ciężarami, sportów sylwetkowych, powerlifting-u, ....

TEMAT: Wyciskanie

Wyciskanie 2018/11/05 16:52 #43203

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 72
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 2
Witam ekspertów!

Otóż mam taki problem przy wyciskaniu leżąc. Gdy wchodzę pod sztangę (nawet pustą) moja lewa ręka jest wyżej położona względem prawej. Dbam o technike , bark w retrakcji i depresji , mostek , złamanie sztangi łokciami a problem dalej taki sam.

Czy wina może leżeć w łopatkach? Czy bardziej nierówna siła rąk. Wspomnę też , że mam lekką dysproporcje między lewym a prawym mięśniem piersiowym.

PS. Zauważyłem to samo też przy pompkach na rękach przy scianie. Moja lewa ręka jest troche szerzej od prawej. Staram lewą ręke przyciągać ale i tak ucieka :/
Ostatnio zmieniany: 2018/11/05 16:55 przez Wariot.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wyciskanie 2018/11/05 20:07 #43216

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Online
  • Złoty forowicz
  • Posty: 363
  • Podziękowania: 30
  • Oklaski: 5
Ekspertem w wyciskaniu nie jestem ale nie wiem czy na dłuższą metę wykonywanie tego ćwiczenia będzie dobre. Tylko przy pompkach w staniu na rękach czujesz, że ta jedna strona ucieka? W zwykłych albo przy innych problemu nie ma? Przy podciąganiu też czujesz jedną stronę bardziej od drugiej albo widzisz, że ruch jest jakby nierówny?
"Porażka to kur*a, więc musisz mieć ich sporo aby otworzyć własny burdel" - Paris Platynov
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wyciskanie 2018/11/05 21:34 #43230

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 72
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 2
Przy pompkach klasycznych też mam wrażenie, że moja lewa dłoń jest niżej o kilka cm niż prawa. A gdy proboje wyrównać wysokośc to w prawym barku raz coś strzeli i ręka wraca do złej pozycji :/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wyciskanie 2018/11/05 21:41 #43231

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Online
  • Złoty forowicz
  • Posty: 363
  • Podziękowania: 30
  • Oklaski: 5
Wizualnie widać tylko na klatce, że jest asymetryczna od drugiej? Może to coś z barkiem jest nie tak i w tym jest problem. Byłeś z tym u kogoś, lekarza/ortopedy/fizjoterapeuty? Ja ma jedną nogę krótszą od drugiej ale tu sprawę rozwiązałem podpiętką do butów.
"Porażka to kur*a, więc musisz mieć ich sporo aby otworzyć własny burdel" - Paris Platynov
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wariot

Wyciskanie 2018/11/05 21:50 #43232

  • Michael82
  • Michael82 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 59
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
Może być nierówna siła rąk. Zamień sztangę na hantle, a nawet powyciskaj sobie hantle na zmianę podnosząc raz lewą, raz prawą. Zobacz czy lewą szybciej zmęczysz to będziesz wiedzieć czy słabsza.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wariot

Wyciskanie 2018/11/05 22:12 #43233

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 72
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 2
Dół prawego piersiowej mam bardziej ścięty a w lewym bardziej zaokrąglony, ale nie widać tego aż tak bardzo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wyciskanie 2018/11/05 22:59 #43234

  • blendzior666
  • blendzior666 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Młody ale wariat
  • Posty: 12
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
jestes mna a ja toba xd podpinam sie do pytania ps u mnie pomimo tego ze jestem praworeczny i jest to moja silniejesza reka to przy wyciskaniu hantli na klate to lewa strona daje sobie lepiej rade
pare mies stazu, obecnie max 10 podciagniec
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wariot

Wyciskanie 2018/11/06 10:41 #43239

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 422
  • Podziękowania: 58
  • Oklaski: 8
Zmniejsz ciężar do takiego poziomu w którym wykonujesz bez problemu idealnie równo i ćwicz tak przez miesiąc żeby utrwalić technikę. Potem zacznij dokładać - ale powoli , trzymając idealną technikę. Może to Ci się wydawać krokiem w tył, ale jak wypracujesz na początku technikę to potem postępy będą szybsze, a jeżeli utrwalisz złą technikę, to się już będzie za tobą ciągnąć.
Wariot napisał:
Dół prawego piersiowej mam bardziej ścięty a w lewym bardziej zaokrąglony, ale nie widać tego aż tak bardzo

Takie różnice są normalne, idealnie symetryczne to są tylko manekiny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wariot

Wyciskanie 2018/11/07 11:51 #43264

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7896
  • Podziękowania: 472
  • Oklaski: 120
Też sugeruję zmniejszenie ciężaru i praca nad techniką.
Zastąpienie sztangi lżejszymi hantelkami też by było spoko.

Ja na niektórych ławkach miałem problem z ułożeniem, bo jedna z łopatek mi się ześlizgiwała. Raz prawa, raz lewa, ale to ewidentnie czułem i starałem skorygować jeszcze przed rozpoczęciem ćwiczenia.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: deyv_pl

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.

Kalendarz

Nov 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Z Back Lever-a do Front Levera-a - Combo

Jeśli brakuje Ci pomysłu jak urozmaicić swoje umiejętności na drążku koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem!

Więcej…

Układ mięśniowy człowieka

Artykuł został opracowany i udostępniony przez: Muzeum Przyrodnicze Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ilustracje do artykułu ?Układ mięśniowy człowieka? powstały przy merytorycznym wsparciu Dr Tomasza Kozłowskiego z Zakładu Antropologii UMK.

Więcej…

Przykładowe treningi dla początkujących

Pierwsza seria artykułu z kilkoma przykładowymi treningami dla osób chcących zacząć swoją przygodę ze street workout-em. Mamy nadzieję że pomogą Wam one zbudować podstawową siłę, potrzebną do trenowania SW.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.