Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko na temat treningu z ciężarami, sportów sylwetkowych, powerlifting-u, ....

TEMAT: Wyciskanie

Wyciskanie 2018/11/05 16:52 #43203

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 107
  • Podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Witam ekspertów!

Otóż mam taki problem przy wyciskaniu leżąc. Gdy wchodzę pod sztangę (nawet pustą) moja lewa ręka jest wyżej położona względem prawej. Dbam o technike , bark w retrakcji i depresji , mostek , złamanie sztangi łokciami a problem dalej taki sam.

Czy wina może leżeć w łopatkach? Czy bardziej nierówna siła rąk. Wspomnę też , że mam lekką dysproporcje między lewym a prawym mięśniem piersiowym.

PS. Zauważyłem to samo też przy pompkach na rękach przy scianie. Moja lewa ręka jest troche szerzej od prawej. Staram lewą ręke przyciągać ale i tak ucieka :/
Ostatnio zmieniany: 2018/11/05 16:55 przez Wariot.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wyciskanie 2018/11/05 20:07 #43216

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 536
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 8
Ekspertem w wyciskaniu nie jestem ale nie wiem czy na dłuższą metę wykonywanie tego ćwiczenia będzie dobre. Tylko przy pompkach w staniu na rękach czujesz, że ta jedna strona ucieka? W zwykłych albo przy innych problemu nie ma? Przy podciąganiu też czujesz jedną stronę bardziej od drugiej albo widzisz, że ruch jest jakby nierówny?
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wyciskanie 2018/11/05 21:34 #43230

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 107
  • Podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Przy pompkach klasycznych też mam wrażenie, że moja lewa dłoń jest niżej o kilka cm niż prawa. A gdy proboje wyrównać wysokośc to w prawym barku raz coś strzeli i ręka wraca do złej pozycji :/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wyciskanie 2018/11/05 21:41 #43231

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 536
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 8
Wizualnie widać tylko na klatce, że jest asymetryczna od drugiej? Może to coś z barkiem jest nie tak i w tym jest problem. Byłeś z tym u kogoś, lekarza/ortopedy/fizjoterapeuty? Ja ma jedną nogę krótszą od drugiej ale tu sprawę rozwiązałem podpiętką do butów.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wariot

Wyciskanie 2018/11/05 21:50 #43232

  • Michael82
  • Michael82 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 106
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
Może być nierówna siła rąk. Zamień sztangę na hantle, a nawet powyciskaj sobie hantle na zmianę podnosząc raz lewą, raz prawą. Zobacz czy lewą szybciej zmęczysz to będziesz wiedzieć czy słabsza.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wariot

Wyciskanie 2018/11/05 22:12 #43233

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 107
  • Podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Dół prawego piersiowej mam bardziej ścięty a w lewym bardziej zaokrąglony, ale nie widać tego aż tak bardzo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wyciskanie 2018/11/05 22:59 #43234

  • blendzior666
  • blendzior666 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Młody ale wariat
  • Posty: 12
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
jestes mna a ja toba xd podpinam sie do pytania ps u mnie pomimo tego ze jestem praworeczny i jest to moja silniejesza reka to przy wyciskaniu hantli na klate to lewa strona daje sobie lepiej rade
pare mies stazu, obecnie max 10 podciagniec
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wariot

Wyciskanie 2018/11/06 10:41 #43239

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 423
  • Podziękowania: 58
  • Oklaski: 8
Zmniejsz ciężar do takiego poziomu w którym wykonujesz bez problemu idealnie równo i ćwicz tak przez miesiąc żeby utrwalić technikę. Potem zacznij dokładać - ale powoli , trzymając idealną technikę. Może to Ci się wydawać krokiem w tył, ale jak wypracujesz na początku technikę to potem postępy będą szybsze, a jeżeli utrwalisz złą technikę, to się już będzie za tobą ciągnąć.
Wariot napisał:
Dół prawego piersiowej mam bardziej ścięty a w lewym bardziej zaokrąglony, ale nie widać tego aż tak bardzo

Takie różnice są normalne, idealnie symetryczne to są tylko manekiny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wariot

Wyciskanie 2018/11/07 11:51 #43264

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7936
  • Podziękowania: 474
  • Oklaski: 120
Też sugeruję zmniejszenie ciężaru i praca nad techniką.
Zastąpienie sztangi lżejszymi hantelkami też by było spoko.

Ja na niektórych ławkach miałem problem z ułożeniem, bo jedna z łopatek mi się ześlizgiwała. Raz prawa, raz lewa, ale to ewidentnie czułem i starałem skorygować jeszcze przed rozpoczęciem ćwiczenia.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: deyv_pl

facebook

Wyznaczaj sobie cele i dąż do nich,
osiągnięty cel da Ci dalszą motywację,
a droga którą będziesz podążał by go osiągnąć da ci siłę.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Nowy Park do Workout - Warszawa Bemowo

Na wiosnę, na Bemowskim osiedlu Przyjaźń powstanie nowy Park do uprawiania Street Workout-u. Podobno inicjatorami akcji jest warszawska grupa...  

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Street Workout Freestyle - Lubliniec

Ekipa Street Workout z Lublińca organizuje imprezę freestyle-ową.   Termin imprezy: 5 kwietnia 2014  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.