Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko na temat rozciągania i poprawy mobilności.

TEMAT: Szpagat

Szpagat 2020/05/13 18:12 #53835

  • rolbik
  • rolbik Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Witam Was B)

Jestem tu od niedawna i zacząłem z ciekawości przeglądać forum w poszukiwaniu informacji nt mobilności i rozciągania, oczywiście celem końcowym (a może i początkiem?) jest osiągnięcie szpagatu B) . Niestety nigdzie nie mogłem trafić na rozpoczęty wątek dlatego założyłem nowy temat, prośba do admina - jeśli już taki temat jest założony to prosiłbym o podlinkowanie :D

A teraz pytanie do was:

Jakie ćwiczenia polecacie na rozciąganie docelowo pod szpagat? Zależy mi na męskim i damskim, choć nie ukrywam, że bardziej na męskim a la van damme :D Jak często ćwiczyć i kiedy? Czy przed czy po treningu siłowym? Jaka rozgrzewka byłaby najrozsądniejsza pod szpagat? Jeśli w ćwiczeniach występują serie i powtórzenia, to również prosiłbym o informacje ile :D

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szpagat 2020/05/13 18:19 #53836

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2530
  • Podziękowania: 168
  • Oklaski: 18
Nie wiem czy tu ci ktoś doradzi an temat szpagatu. Może bardziej jakieś grupy związane ze sportami walki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szpagat 2020/05/13 18:25 #53837

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 724
  • Podziękowania: 64
  • Oklaski: 4
Zobacz na kanale yt Czarka Dymkowskiego, wiem że robił szpagat to może jakiś filmik tematyczny ma nagrany.
Edit: jest film jak zrobić szpagat
Ostatnio zmieniany: 2020/05/13 18:26 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szpagat 2020/05/14 08:16 #53890

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 262
  • Podziękowania: 19
  • Oklaski: 3
Ogólnie jeśli chodzi o rozciąganie to można podzielić je na dynamiczne i statyczne.
I dynamiczne można robić przed treningiem, natomiast statyczne rozciąganie powoduje obniżenie siły na jakieś 15 minut, więc nie zaleca się go robić przed treningiem.

Ja rozciągam się w dni nietreningowe. Ale dopiero zaczynam więc nie pomogę. Tak jak napisał Kotel polecam Czarka Dymkowiekiego.

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szpagat 2020/05/14 11:02 #53904

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Kalistenika - Moja Pasja
  • Posty: 1054
  • Podziękowania: 76
  • Oklaski: 9
Na tym forum najwiecej by wiedział firentis o rozciąganiu.
MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 65
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 40 kg
Podciągnięcie nachwytem - 35 kg

Instagram: www.instagram.com/prze.m3k_/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Firentis

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Obroty tyłem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #3

Tutorial #22 Obroty tyłem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #3 

Siema. Dzisiaj w poradniku nauka obrotów tyłem z siedzenia na drążku, zobacz jak w łatwy sposób nauczyć się takich obrotów, zapraszam do obejrzenia!

Więcej…

Szkoła na drążku 4 - Krab

Szukacie kolejnej sztuczki, którą możecie zaskoczyć znajomych? Wydaje mi się, że ten trik się do tego świetnie nadaje.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.