Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Jak żyć zdrowo, unikać kontuzji, oraz je leczyć.Jak żyć zdrowo, oraz jak unikać i leczyć kontuzje.

TEMAT: Zerwanie mięśnia

Zerwanie mięśnia 2020/11/26 22:52 #61372

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8332
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
O tym że regeneracja jest ważna chyba wszyscy wiedzą.
Mięśnie się regenerują szybko 2-3 dni zwykle wystarczy.
Ścięgna i stawy trochę dłużej.
Niestety szybki przyrost siły motywuje do dalszych, cięższych treningów.

Poniżej trochę przykładów w postaci zerwania mięśnia.

MUSCLE TEARS IN CALISTHENICS



Martwe ciągi i naprzemienny chwyt ............. Jeśli nie jesteś w stanie utrzymać ciężaru nachwytem, to go nie podnoś. Po co?.


I jeszcze kilka przypadków zerwania mięśnia. Niektóre się powtarzają.



Czy ktoś z Was stara się w jakiś sposób zabezpieczyć przed takimi sytuacjami?
Jeśli tak, to w jaki sposób?

Piszcie i podsyłajcie więcej tego typu filmików żeby uświadomić co się może stać gdy ktoś źle określa cele treningowe.
Bo pierwszy i najważniejszy cel treningowy to: zdrowie.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zerwanie mięśnia 2020/11/27 09:27 #61375

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1308
  • Podziękowania: 29
  • Oklaski: 3
Ciężko jest zabezpieczyć się całkowicie przed kontuzją. Wydaje mi się, że trenując siłowo w pewnym sensie balansujemy na granicy niepowodzenia. I prędzej czy później jakaś kontuzja nastąpi. Szybciej oczywiście wystąpi u zawodowców, szczególnie tych "wspomaganych". U nich przyrost siły jest chemicznie i hormonalnie przyspieszany - no i oni chcą jak najszybciej osiągnąć dobre wyniki.

Nie przejmujmy się zawodowcami, oni mają fizjoterapeutów, lekarzy i teamy trenerów dostępnych na żądanie. Ryzykują dla osiągnięcia wyniku.

Szare myszki,amatorzy tacy jak my, mają jedynie zdrowy rozsądek jako zabezpieczenie. Słusznie piszesz, że regeneracja jest ważna. Ważne jest słuchanie własnego ciała. Jeśli coś boli, trzeba odpuścić trening danej partii mięśniowej. I trzeba wykazywać się cierpliwością. Do siły dochodzi się latami, nie miesiącami. Cierpliwie i pomału wzmacniając mięśnie i ścięgna. Sam nie jestem bez winy - w poszukiwaniu szybkiego progresu naderwałem sobie ramię. Teraz już się spieszę wolniej. Progres przychodzi pomału, co parę miesięcy. Obciążenie zwiększam analogicznie, raz na parę miesięcy. To jest moja podstawowa metoda zabezpieczenia - cierpliwość.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zerwanie mięśnia 2020/12/07 10:10 #61494

  • Karol1993
  • Karol1993 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Miałem problem z mięśniem, bardzo długo nie mogłem wyleczyć kontuzji. Kolega z siłowni polecił Centrum Osteopatii i Rehabilitacji Mazur w moim mieście Rzeszowie i jestem jak nowy. Polecam wszystkim
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rozgrzewka - Część 2: Rozgrzewka ogólna

W tej części artykułu, postaramy się przybliżyć najważniejsze elementy ogólnej rozgrzewki, na które warto zwrócić uwagę.

Więcej…

Trening 100 pompek? - Trening więcej pompek!

Pewnie niektórzy słyszeli już o treningu 100 pompek. Ja przedstawiam swój własny trening, który wykonuję od miesiąca i doszedłem już do 77 pompek. Dodam że zaczynałem od 50.

Więcej…

Treningi dla średnio zaawansowanych

Przyszedł czas na kolejną serię treningów, tym razem coś dla osób bardziej średnio zaawansowanych.

Treningi były utworzone na naszym forum dyskusyjnym dla konkretnych osób, ale być może znajdziecie tu coś co Wam się spodoba.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.