× Jak żyć zdrowo, unikać kontuzji, oraz je leczyć.Jak żyć zdrowo, oraz jak unikać i leczyć kontuzje.

Regeneracja po treningu

Więcej
2020/06/23 21:31 #56880 przez Kasia1990
Regeneracja po treningu was created by Kasia1990
Nie mam wiele doświadczenia, ale temat tym bardziej dla mnie, bo chciałabym ćwiczyć często, a nieraz bolące mięśnie mnie powstrzymują. Wiadomo, czarów nie ma i trzeba dać sobie czas. Ale może da się trochę wspomóc proces regeneracji:)

W skróce:
1. Nawodnienie
2. Spanie na plecach
3. Rolowanie przed i po treningu

Moze ktoś się wypowie ze swojego doświadczenia :)

(BTW, Azjaci są niesamowici. Jeśli spanie na plecach jest najbardziej optymalne to ŚPIJ TAK, nawet jesli nie mozesz zasnąć i marzysz o tym, żeby sie przewrócić na bok! :lol: )

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/06/23 22:01 #56887 przez Michael82
Replied by Michael82 on topic Regeneracja po treningu
To ile powinno się pić wody dziennie tak na prawdę?

Wiadomo że spanie w jednej pozycji jest niemożliwe bo śpiąc zmieniamy pozycję w ciągu nocy dość często. Jak już by się udało spać w jednej pozycji kilka godzin to obudzimy się "połamani"..

• Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2020/06/23 22:03 #56888 przez Maz
Replied by Maz on topic Regeneracja po treningu
2 i 3 nie stosowałem. 1nie jestem pewien - często piję kawę podczas treningu...
Ale moje mięśnie są dziwne. Nie miewam zakwasów w głównych partiach. Tylko bóle łokci, przedramion i czasami lekki ból naramiennych.
Daj znać jak przetestujesz. Na plecach mogę spać:) Rolować się wolę z boku na bok:)

Więcej
2020/06/23 22:08 #56890 przez Kasia1990
Replied by Kasia1990 on topic Regeneracja po treningu
Jeśli chodzi o wodę to słyszałam różne opinie - a to, że im więcej tym lepiej, a to np. ~30ml na kilogram masy ciała. Ja piję jakieś 1,5 litra wody, poza tym jakaś kawa i herbata. Więcej chyba nie dam rady :lol: