Jak żyć zdrowo, unikać kontuzji, oraz je leczyć.Jak żyć zdrowo, oraz jak unikać i leczyć kontuzje.
Ganglion czyli guz na nadgarstku
- Invictus95
-
Autor
- Wylogowany
- Senior Member
-
Mniej
Więcej
- Otrzymane podziękowania: 3
2019/09/06 22:23 #49247
przez Invictus95
Ćwicz ciężko, jedz dobrze, śpij dużo
Ganglion czyli guz na nadgarstku was created by Invictus95
Może wam się zdażyć taka przypadłość jak i mi, ogranicza zakres ruchu, boli i sprawia że nie możemy użyć całej swojej siły.
Męczyłem się z tym 3 tygodnie jak sobie z tym poradziłem?
Wystarczyło mocno masować guz uciskać go kilka minut kilka razy dziennie, jeżeli jesteście twardzi możecie bez znjeczulenia natomiast jeżeli macie niski próg bólowy zalecam zaopatrzyć się w maść znieczulającą.
W moim przypadku wystarczyły 2 dni uciskania i ganglion znikł.
Jednakże pamiętajcie że nie jestem lekarzem a to co pisze to jedynie jeden z domowych sposobów na wyleczenie dolegliwości który nie zawsze może działać, zawsze zaciągnijcie rady lekarza lub farmaceuty zanim przystąpicie do leczenia.
Ja dowiedziałem się o tym sposobie od pani w aptece gdy zamierzałem kypić jakiś lek na ganglion.
Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję że ten wpis niebędzie nikomu potrzebny
Moc z wami!
Męczyłem się z tym 3 tygodnie jak sobie z tym poradziłem?
Wystarczyło mocno masować guz uciskać go kilka minut kilka razy dziennie, jeżeli jesteście twardzi możecie bez znjeczulenia natomiast jeżeli macie niski próg bólowy zalecam zaopatrzyć się w maść znieczulającą.
W moim przypadku wystarczyły 2 dni uciskania i ganglion znikł.
Jednakże pamiętajcie że nie jestem lekarzem a to co pisze to jedynie jeden z domowych sposobów na wyleczenie dolegliwości który nie zawsze może działać, zawsze zaciągnijcie rady lekarza lub farmaceuty zanim przystąpicie do leczenia.
Ja dowiedziałem się o tym sposobie od pani w aptece gdy zamierzałem kypić jakiś lek na ganglion.
Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję że ten wpis niebędzie nikomu potrzebny

Moc z wami!