Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Jak żyć zdrowo, unikać kontuzji, oraz je leczyć.Jak żyć zdrowo, oraz jak unikać i leczyć kontuzje.

TEMAT: Suplementy i Witaminy

Suplementy i Witaminy 2018/05/22 17:10 #40888

  • marcela290
  • marcela290 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
A czy Wy wspomagacie się suplementami i uzupełniacie niedobory witamin ?
Jesli tak to jak ? Tabletki, owoce, kroplówki ?
Co możecie polecić ?
W życiu cenne są chwile i ludzie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Suplementy i Witaminy 2018/05/22 21:59 #40900

  • piesu
  • piesu Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 349
  • Podziękowania: 12
  • Oklaski: 2
Ja mogę polecić kompleks witamin z KFD, działa na mnie dobrze. Sezonowo witamina D i C. Tyle z suplementacji stałej.
Swojego czasu brałem ashwę, ale już mi to niepotrzebne.

Obecnie robię 3 miesięczną terapię kolagenem. Również z KFD.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Suplementy i Witaminy 2018/05/23 10:57 #40912

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 405
  • Podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
też zażywam kompleks witamin z KFD ;) a tak to dużo warzyw i owoców ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Suplementy i Witaminy 2018/05/23 11:08 #40915

  • Suru98
  • Suru98 Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 40
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
D3 + k2 mk7
Wit c ( kwas askorbinowy )
Omega 3
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Suplementy i Witaminy 2018/05/23 14:38 #40923

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 445
  • Podziękowania: 16
  • Oklaski: 5
U mnie to ZMA, d3 + k2 i okresowo ashwagandha
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Suplementy i Witaminy 2018/05/23 20:35 #40930

  • Sentomasu
  • Sentomasu Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Limit nie istnienie.
  • Posty: 88
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
Na dzień rano zestawi po śniadaniowy
D3+K2, Witaminy: Specjal Two "NOW", Omega 3
Na noc
ZMB + GMC
Po treningu
BCAA

Zastanawiam się nad podczepieniem ashwagandhy na noc, polecacie jakąś? Czy nie ma w tym różnicy?
Jak będziesz spędzał zbyt wiele czasu myśląc nad czymś, nigdy tego nie zrobisz. Zrób przynajmniej jeden krok dziennie w kierunku swojego celu.
Bruce Lee
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Suplementy i Witaminy 2018/05/24 16:47 #40945

  • amnestian
  • amnestian Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 223
  • Podziękowania: 13
  • Oklaski: 5
U mnei wygląda to tak :)

Na początku leciałem
5 g kreatyny rano + przed treningiem
BCAA 10 gram przed i po treningu
Białko rano + po treningu
To były 2 pierwsze miesiące

Ale jako żę się więcej doczytałem lecę :

- ( jeżeli jestem w domu to rano 3 gram kreatyny JABŁCZAN zawsze na szczo jak wstanę ) + zawsze 3 gramy kreatyny przed treningiem z "DNA" ( niby robią je w tej samej fabryce co Olimp :D

- Rano zawsze biorę Tabletki z Olimpu ( Olimp Vita-Min Multiple Spor) ( na 30 dni czyli 60 tabletek to 30 zł + - ) - ale pamiętaj że później sikasz na bardzo żółty kolor przez pół dnia bo za dużo witamin w organizmie :D

+ wieczorem zawsze 2 porcje białka z AllNutrition ( kupuje 2 - 4kg i starcza na kilka miesięcy )
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Suplementy i Witaminy 2019/02/21 14:15 #45364

  • Ewulka21
  • Ewulka21 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witajcie,
pozwólcie, że odkopię trochę temat. Wcześniej byłam stałą bywalczynią fast foodów, ale od nowego roku zaczęłam stosować się do zasad dobrego odżywiania. Codziennie przygotowuję sobie sama zdrowe posiłki. Większą uwagę przykładam również do aktywności fizycznej.

Ogólnie nie jestem jakąś specjalistą od zdrowej diety, dlatego postanowiłam zacząć suplementację witamin i minerałów. Tak zapobiegawczo, żeby na pewno niczego mi nie zabrakło. Szperam trochę po internecie i trafiłam na artykuł, w którym piszą, że nie wszystkie witaminy i minerały do siebie pasują.

W aptekach dostępnych jest wiele środków z kompleksami witamin i minerałów . Na początku myślałam, że wybiorę te, które zawierają dosłownie wszystko. Jednak teraz wiem, że nie jest to najlepsze rozwiązanie. Może Wy moglibyście polecić jakieś suplementy, bezpieczne i z dobrze dobranymi składnikami?
Ostatnio zmieniany: 2019/02/21 14:16 przez Ewulka21.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Co to są składniki odżywcze?

Składniki odżywcze zawarte w różnych pokarmach są niezbędne do sprawnego funkcjonowania naszego organizmu. Pokrótce postaramy się przybliżyć różnicę pomiędzy: białkami, węglowodanami, tłuszczami, witaminami i składnikami mineralnymi.

Więcej…

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Co to jest Plank?

Czym jest tzw. "Plank"?

To rodzaj ćwiczeń izometrycznych. Ćwiczenia izometryczne polegają na napinaniu poszczególnych mięśni, bez zmiany długości ich włókien.

Co to oznacza w praktyce? Napinamy mięśnie, ale nimi nie ruszamy i wytrzymujemy w takiej pozycji kilkadziesiąt sekund...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.