Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: One-leg pseudo planche push-ups na koronawirusa

One-leg pseudo planche push-ups na koronawirusa 2020/10/21 19:58 #60618

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1073
  • Podziękowania: 24
  • Oklaski: 1
W tej sytuacji daj się mięśniom wygoić:)
Codzienne ćwiczenia możesz robić, ale nie tak jak ta sesja:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

One-leg pseudo planche push-ups na koronawirusa 2020/10/21 22:59 #60628

  • Boa_constrictor
  • Boa_constrictor Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 62
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Maz napisał:
W tej sytuacji daj się mięśniom wygoić:)
Codzienne ćwiczenia możesz robić, ale nie tak jak ta sesja:)
A w sumie to dlaczego nie...? Ten trening był mało intensywny, gdyż zrobiłem tylko jeden rodzaj ćwiczenia, a normalnie robię kilka różnych ćwiczeń, a w każdej serii każdego ćwiczenia robię maxy. Tak trenuję od niemal 10 miesięcy.

Ten trening był specyficzny, gdyż po raz pierwszy w życiu dołożyłem ciężar do pompek. Od kilku treningów dokładam jednak ciężar przy ćwiczeniu brzucha: hollow hold flutter kicks + 20 kg położonych na udach, tak kilka serii maxów około 1 minuty (idzie OK i nigdy nie poczułem choćby najmniejszego zakwasu w brzuchu mimo, że pod 20 kg na udach napięty jest jak cholera, więc pewnie zwiększę niedługo ciężar do 30 kg, byle nie wylądować na stole operacyjnym).

Skoro na drugi dzień mnie nic nie boli, to chyba powinienem dodawać obciążenie lub zwiększyć częstość treningów. Póki co jednak, z ciężarem do PPPUs raczej zejdę do 10 kg.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

One-leg pseudo planche push-ups na koronawirusa 2020/10/22 00:24 #60630

  • Boa_constrictor
  • Boa_constrictor Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 62
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Boa_constrictor napisał:
Od kilku treningów dokładam jednak ciężar przy ćwiczeniu brzucha: hollow hold flutter kicks + 20 kg położonych na udach, tak kilka serii maxów około 1 minuty (idzie OK i nigdy nie poczułem choćby najmniejszego zakwasu w brzuchu mimo, że pod 20 kg na udach napięty jest jak cholera, więc pewnie zwiększę niedługo ciężar do 30 kg, byle nie wylądować na stole operacyjnym).
Myślę, że (a) 20 kg na udach + 10 kg na klacie (tu przytrzymane rękoma) przy hollow hold flutter kicks będzie OK. Wypróbuję to dzisiaj na przemian z (b) PPPUs na jednej nodze + 10 kg i (c) z wyprostami rąk przed siebie z 20 kg w rękach (to ćwiczę od wiosny, a z nieco mniejszym ciężarem od 1 stycznia). Musiałbym dziennik treningowy sobie założyć, by to opisywać na forum, ale mało będzie praktyczny dla mnie, skoro i tak robię same maxy i nie mam potrzeby je zliczać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Firentis

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia budujące siłę

Jeśli nie mieliście jeszcze styczności z treningiem Street Workout i nie wiecie jakie ćwiczenia można wykonywać podczas treningu, to Sebastian przygotował coś specjalnie dla was: Zbiór podstawowych ćwiczeń, które musi opanować każda osoba, zaczynająca swoją przygodę z treningiem SW. Miłego oglądania.

Więcej…

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.