Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Pompka porady, ocena techniki

Pompka porady, ocena techniki 2020/06/07 12:39 #55887

• Boro
  • Boro Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Oklaski: 0
Dzień dobry
Jestem nowym użytkownikiem forum, nie mam doświadczenia w kalistenice, chciałabym dołączyć do mojej codziennej aktywności ćwiczenia z masą własnego ciała. Zależy mi na opanowaniu poprawnej technicznie pompki, mam dość duże zastrzeżenia do obecnej, na dołączonym filmiku zresztą widać o co chodzi. Pytanie: czy polecacie wykonywać pełną pompkę i dążyć do odpowiedniej techniki,, zwracając uwagę na słabe punkty typu ciągnięcie głową i spięcie brzucha czy wykonywać łatwiejsze wersje typu negatywy czy wersje na kolanach. Na jakie błędy jeszcze zwrócić uwagę?

tutaj wideo

Od 1,5 miesiąca wykonywałam 2 razy w tygodniu 5 serii pompek w zakresie od 6 do 8 powtórzeń. Choć teraz mam wątpliwości czy nie lepiej byłoby robić to częściej z mniejszą ilością serii.
Moim celem jest ogólna sprawność, nie planuję zostać turbo koksem, po prostu chciałabym robić dobre pompki.
Wykonuję 3 razy w tygodniu trening siłowy z obciążeniem zewnętrznym oraz biegam 2 razy w tygodniu, przed rozpoczęciem ćwiczeń wykonuję 3/4 serie ćwiczeń typu deska, hollow body, aktywny zwis na drążku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pompka porady, ocena techniki 2020/06/07 12:44 #55888

• Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
hej,

po pierwsze, zbyt mocno wychylasz się do przodu, nie przechylaj się, znajdź wygodną pozycję, dłonie ustaw na szerokość barków, palce skierowane do przodu, pupa spięta, brzuch też, ale nie tak, żebyś nie mogła złapać oddechu :P