Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Pomoc w nauce ludzkiej flagi

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/04/27 22:59 #53110

Witam ;)
Tak jak w tytule. Podczas wykonywania ludzkiej flagi znosi mnie bardzo często do tyłu lub przodu :dry:. Czym to może być spowodowane?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/04/27 23:19 #53113

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2528
  • Podziękowania: 168
  • Oklaski: 18
obadaj to
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/04/27 23:52 #53118

Czyli trzeba się będzie skupić na technice. Najważniejsze podsumowując to: ściąganie dolnego barku w dół i otwieranie klatki, oraz to pchanie i wypychanie drążka. Spotkałem się z opinią , że do flagi trzeba mieć dosyć mocny chwyt. Jutro popróbuje i dam znać :cheer:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/04/27 23:56 #53119

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2528
  • Podziękowania: 168
  • Oklaski: 18
najlepiej jak masz partnera treningowego co cie możne asekurować i pomagać

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/04/28 23:56 #53167

Obejrzałem ten filmik i powiem, że mega ciekawe ćwiczenia.
Gimnastycy to mają pomysły B)
Ostatnio zmieniany: 2020/04/28 23:57 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/05/01 20:34 #53302

Mam jeszcze jedno pytanko. Ogółem umiem back lever, hs, pressy wchodza i Pompki w Staniu też coraz lepiej. Chciałbym się zacząć uczyć już trudniejszej figury np front lub ludzka flaga. Który z tych elementów twoim ( lub osób, które przeczytają ten post) jest łatwiejszy? Duże znaczenie ma tutaj sprzęt, bo fronta zrobiłem już 2 trening w domu a do flagi musiałbym jeździć na plac z drążkami a pogoda nie zawsze dopisuje :cheer:
Ostatnio zmieniany: 2020/05/01 20:35 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/05/01 20:50 #53304

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2528
  • Podziękowania: 168
  • Oklaski: 18
Już sobie sam odpowiedziałeś na pytanie ;) Rób fronta i już :)
Ostatnio zmieniany: 2020/05/01 20:51 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Jaszczomp95

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/05/01 21:37 #53308

Dobra dzięki, lecimy z tym frontem B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/05/22 09:32 #54429

Siemka

Mam pytanie żeby nie robić spamu nowych tematów. Ćwicze już jakiś czas fronta. Czy ćwiczenia gimnastyczne, w których wzmacnia się siła prostych ramion i brzuch typu takie hollow body ze sztangą i ćwiczenie z filmu Dominika sky (link do filmu podam. Omawianie ćwiczenia zaczyna się w 3:25) o nazwie supine hollow press mogę sobie wrzucić do planu na brzuch w osobny dzień i po treningu bazy na dobicie brzucha? Ćwiczenia te wykonuje narazie tylko w dzień fronta czyli 2 razy w tygodniu

Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 2020/05/22 09:32 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/05/22 10:49 #54431

  • Phenoim
  • Phenoim Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 708
  • Podziękowania: 38
  • Oklaski: 9
Supine hollow pressy i hollow body z obciazeniem to wedlug mnie najlepsze cwiczenia na core.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/05/22 17:28 #54458

  • arronax8
  • arronax8 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Dokładnie, myślę tak samo. Te dwa ćwiczenia są jednymi z najlepszych na core.
Jaszczomp95 jak dorzucasz obciążenia w tych ćwiczeniach, to raczej nie przesadzałbym ze zbyt częstymi treningami, myślę, że tak 2-3 razy w tygodniu w zupełności wystarczy. No i wiadomo odpowiednia progresja ciężaru/powtórzeń z treningu na trening.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Jaszczomp95

Pomoc w nauce ludzkiej flagi 2020/05/22 21:49 #54475

Dobra dzięki chłopaki. Dzisiaj spróbowałem tych ćwiczeń i powiem, że są super. Więc te 2 dni w tyg wystarczy. W supine hollow press trzeba wyczuc brzuch, ale już mi się podoba.
-Arronax8: Narazie mam dwa talerze po 2,5 kg czyli 5kg na sztandze, więc jak mówisz nie rzucam się na głęboka wodę i staram się progresowac.
Mega mnie jarają takie gimnastyczne ćwiczenia z ciężarami. Dzięki i siła z wami B)
Ostatnio zmieniany: 2020/05/22 21:53 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Firentis

facebook

Jedyny nieudany trening to taki,
który się nie odbył.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Co to są składniki odżywcze?

Składniki odżywcze zawarte w różnych pokarmach są niezbędne do sprawnego funkcjonowania naszego organizmu. Pokrótce postaramy się przybliżyć różnicę pomiędzy: białkami, węglowodanami, tłuszczami, witaminami i składnikami mineralnymi.

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Break The Bar! vol. 2 - Street Workout Freestyle Contest

Po udanej pierwszej edycji zawodów: Break The Bar!, przyszła pora na ich kolejną edycję.   Poniżej zamieszczamy pierwsze wzmianki o imprezie. ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.