Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Problem z wytrzymałością/ ćwiczeniami

Problem z wytrzymałością/ ćwiczeniami 2020/04/13 20:21 #52620

  • Hidarii
  • Hidarii Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam!
Od roku chodzę na siłownie (odliczając przerwy itp to będzie z 7 miesięcy) i chcę zacząć iść bardziej w kalisenike i tu pojawia się problem...
Mianowicie- na siłowni progresuje małymi krokami, w jednej partii lepiej, w drugiej gorzej, ale wszędzie to idzie do góry, a w ćwiczeniach kalistenicznych jestem na takim samym stopniu jak w momencie zanim zacząłem ćwiczyć cokolwiek..... jedyna różnica to to, że potrafię zrobić parę dipów (czego wcześniej nie dawałem rady) i może z 10 pompek w serii więcej, ale dalej to jest max 20/25.
podciągnięcia tak samo, prawie zerowy rezultat (podchwyt może z 5 pełnych da radę, a nachwyt kompletnie nic, albo z raz.. nawet na maszynie, która wypycha nogi progres po miesiącu polegał na tym, że z 13kg zmieniłem na 12...)
Ma ktoś pomysł jak zacząć w ogóle progresować w tym kierunku i podrzuci parę ćwiczeń typowo domowych bez sprzętu?

Jeśli chodzi o "parametry" ciała to raczej duzy nie jestem ;D 179cm 67kg
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z wytrzymałością/ ćwiczeniami 2020/04/13 20:29 #52622

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 550
  • Podziękowania: 75
  • Oklaski: 10
Jeżeli chodzi o te podciągnięcia nachwytem, to myślę, że na tym etapie idealnie by się sprawdziło u Ciebie w domowych warunkach tzw. smarowanie gwintów. Poczytaj o tej metodzie jeżeli nie znasz, ale powinieneś szybko dojść do tych paru podciągnięć, a wtedy już można robić normalne serie w czasie treningu. Co do pompek to jeżeli piszesz, że robisz teraz max 20, a zwiększyłeś ilość o 10 to jak nie poszło? Przecież podwoiłeś wynik. W pompkach czy dipach zacznij od ilości w seriach, która Ci nie sprawia problemów i co tydzień staraj się dołożyć jedno powtórzenie (choćby sumarycznie - jedno na wszystkie serie) i tak aż spalisz, potem krok w tył i znowu dokładasz - tak się progresuje, trzeba się trochę cierpliwością wykazać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hidarii

Problem z wytrzymałością/ ćwiczeniami 2020/04/13 22:30 #52626

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Treningi to maraton, nie sprint ;).
  • Posty: 636
  • Podziękowania: 12
  • Oklaski: 2
podciągnięcia dla każdego są trudne, a dla tych co zaczynają to chyba jest. (według mnie) najtrudniejsze ćwiczenie, no ale ze wszystkiego da się wybrnąć

robisz sobie normalny trening serie w następujący sposób
jako że podciągnięcia leżą to zaczynasz

negatywy podciągnięć 5/5/5/5
pompki 18/18/18/18
coś na brzuch 4 serie np. hollow body
dipy 80% maxa 4 serie
plank/handstand

możesz dodać lub ujac. powtórzenia, przerwy sobie rób między podciagnieciami 2-4 minuty a miedzi dip i pompki 2-3 minuty, pozdro.
2021.07.01 :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hidarii

Problem z wytrzymałością/ ćwiczeniami 2020/04/13 22:34 #52627

  • Hidarii
  • Hidarii Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Czy w podciąganiu negatywny ważne jest rozstawienie rąk? Bo przez obecną sytuacje z wirusem nie bardzo mam dostęp do miejsc gdzie drążki są dostępne i zostaje trzepak za domem, a tam wygodnie dłoni nie rozłożę ;D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z wytrzymałością/ ćwiczeniami 2020/04/13 22:49 #52628

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Treningi to maraton, nie sprint ;).
  • Posty: 636
  • Podziękowania: 12
  • Oklaski: 2
na szerokość barków lekko szerzej i git
2021.07.01 :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hidarii
Moderatorzy: Firentis

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wyniki Zawodów Break the Bar w Lublińcu

W dniu 5 kwietnia 2014 miały miejsce zawody Street Workout Freestyle - Break the Bar!   W zawodach wzięło udział łączenie 51 uczestników, z których wyłoniona została dziesiątka najlepszych.

Więcej…

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Wideo Tutoriale

Właśnie uruchamiamy nową kategorię artykułów, w której będziemy prezentować gotowe wideo tutoriale znalezione w internecie, dotyczące wykonywania różnych trików Street Workout-owych.   Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.