Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: przygotowanie do planche

przygotowanie do planche 2020/02/27 19:59 #51669

  • Perun
  • Perun Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Witajcie,
jako, że od miesiąca ćwiczę, i to tylko bazę to dzisiaj postanowiłem porobić coś ze statyki. Marzy mi sie planche więc zacząłem od tucked plancha, ale jakoś nie czuję tego ćwiczenia więc zacząłem kombinować. Dałem nogi na drabinki i wychylałem sie jak do planche, wtedy czułem, że działają barki właśnie w tej płaszczyźnie w której robi się planche. czy polecacie to ćwiczenie? już oglądałem pare poradników ale sporo ich i nie wiadomo komu wierzyć.
Ostatnio zmieniany: 2020/02/27 20:00 przez Perun.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przygotowanie do planche 2020/02/27 20:14 #51672

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 680
  • Podziękowania: 45
  • Oklaski: 6
Przy tucked planche spróbuj mocno spiąć brzuch, podwinąc miednice i wypchnąć mocno barki w przód, jakby koci grzbiet i się wychylić. Ćw na mobilność nadgarstków przydadzą się.
Opisane ćw jest jak dla mnie też spoko.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przygotowanie do planche 2020/02/28 09:27 #51681

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1129
  • Podziękowania: 95
  • Oklaski: 6
Poćwicz też może samą pozycję wychylenia do planche, możesz porobić pompki pseudo planche.
Widziałem też, że niektórzy ćwiczą do planche z nogami asystowanymi przez gumę oporową (zaczepiasz gumę o drążek i drugi koniec o kostki i próbujesz trzymać pozycję danej progresji).
Więcej na ten moment nie doradzę bo obecnie nie trenuje pod elementy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

przygotowanie do planche 2020/03/09 00:11 #51804

Najlepsza ćwiczenia pod planche na twoim etapie: planche leany, planche leany z nogami na podwyższeniu, jak najkrótsze holdy w progresji, pseudo planche pompki, pompki w staniu na rękach/pompki pike, zanetti flies z rozsądnym ciężarem, holdy advanced tuck/straddle z gumą oporową
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hryniak
Moderatorzy: Firentis

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to, żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Back Lever One Arm - Waga Tyłem na jednej ręce

Zwykły back lever (waga tyłem) to dla Ciebie nic trudnego? To znak że czas przejść na wyższy poziom! W tym poradniku zobaczysz jak nauczyć się back levera na jedną rękę! Zapraszam! Sebastian!

Więcej…

Imprezy SW Czerwiec

Kilka ciekawych imprez Street Workout-owych odbywających się w czerwcu. Informacje ze strony: Street Workout Event\'s.

Więcej…

Flaga - Human Flag

Human flag - Jeden z podstawowych trików stosowanych w Street Workout. Wymaga od ćwiczącego silnych mięśni: obręczy barkowej, skośnych brzucha, oraz pleców i ramion.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.