Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Press to handstand kulka

Press to handstand kulka 2019/12/17 16:23 #50697

  • Kaymon
  • Kaymon Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
Cześć, jestem po filmiku kury
i chciałem spróbować wejść z kulki, ale jak się okazało nie jestem nawet w stanie podnieść nóg, żeby być w samej pozycji kulki stojąc na rękach. Automatycznie próbuje się podbić od ziemi bo inny sposób po prostu wydaje mi się niemożliwy, a nie o to chodzi. Tak więc aktualnie jedyne co robię to próbuje przybrać pozycje kulki przy czym nogi same z siebie unoszą się na parę milimetrów. W czym leży wina, siła barków, brzucha czy może coś innego?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Press to handstand kulka 2019/12/18 16:03 #50710

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8283
  • Podziękowania: 500
  • Oklaski: 125
Nie wiem na jakim jesteś poziomie, ale najpierw zacznij od stawania przy ścianie.
Można dodać do tego pompki. Jeśli nie będziesz w stanie wykonać 5 pełnych pompek to nawet nie próbuj robić pressa.

Ogólnie stanie tez powinno być samo w sobie opanowane, a to na pewno by spowodowało ze obręcz barkowa była by odpowiednio wzmocniona.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Press to handstand kulka 2019/12/20 03:15 #50722

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 691
  • Podziękowania: 45
  • Oklaski: 6
Skup się na protreakcji łopatek w pozycji deski/pseudo planche lub w klęku podpartym na początku. Potem odrywaj raz jedną nogę, raz drugą.
Rób izometrie i na powtórzenia.
Pozycją kruka też może pomóc.
Ja po jakimś czasie dzięki tym ćwiczeniom utrzymałem się chwilę w pozycji kulki ale nie celuje w hanstanda póki co. Mam nadzieje, że mówimy o tym samym :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Press to handstand kulka 2019/12/20 16:04 #50725

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Kalistenika - Moja Pasja
  • Posty: 1084
  • Podziękowania: 76
  • Oklaski: 9
Jestem na tym samym etapie. Aktualnie wzmacniam barki przez chodzenie na rękach a presów nie robię, bo najpierw to muszę mieć asekuracje drugiej osoby bo już raz się na głowę fiknąłem. U mnie były za słabe barki bo jak mnie właśnie podpierał na barkach to bez problemu mogłem się wypchnąć. Przy presie trochę się wychylasz więc, jak ja powrócę do tego żeby się nauczyć to pompki w wychyleniu będę w większości robił.
MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 65
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 40 kg
Podciągnięcie nachwytem - 35 kg

Instagram: www.instagram.com/prze.m3k_/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Press to handstand kulka 2020/01/31 03:02 #51284

  • Mk83
  • Mk83 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Slabe barki, jak nie dasz rady push up w hs przy scianie to rob pompki pike( w odp technice cale cialo spiete, brzuch i schodzisz tylko na barkach(lokcie do srodka nie na zewnatrz!), wypchniecie tez z barkow bez pomocy tylka, bioder , glowy etc.Na poczatku rob takich powtorzen 5 w 5 seriach z tempem 3030, zachowaj toctempo s szybko zbudujesz sile, pozniej przejdz pod sciane i ciesz sie min 8 pompkami, wtedy mozesz myslec o pressach( rozumiem z w hs te 20 s za kazdym wejsciem postoisz?)
Ostatnio zmieniany: 2020/01/31 03:05 przez Mk83.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Press to handstand kulka 2020/01/31 03:08 #51285

  • Mk83
  • Mk83 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Hryniak Jemu chodzi o pressy- czyli wejscie silowe w najlatwiejszej wersji kulki z ugietymi lokciami, najtrudniejsza wersja pressa to na prostych lokciach tzw szpiczzaga, kazda progresje pressa zaczynasz z kulki pozniej straddle i nogi zlaczone, powodzenia - przy odp sile to bedzie dla Ciebie bulka z maakem - mowie z doswiadczenia
Ostatnio zmieniany: 2020/01/31 03:14 przez Mk83.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hryniak
Moderatorzy: Firentis

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Podstawowe ćwiczenia na poręczach równoległych

Poręcze równoległe są jednym z podstawowych przyrządów gimnastycznych wykorzystywanych podczas treningów w Street Workout. Większość osób używa ich głównie do wykonywania mniej lub bardziej poprawnie dipów (standardowe ugięcia ramion) jedynie w najprostszej wersji. W poniższym artykule zaprezentujemy kombinacje ćwiczeń, które nie tylko pozwolą uniknąć monotonii w treningu, ale także przygotują Was do wykonywania bardziej zaawansowanych akrobacji i figur na poręczach.

Więcej…

Treningi dla średnio zaawansowanych

Przyszedł czas na kolejną serię treningów, tym razem coś dla osób bardziej średnio zaawansowanych.

Treningi były utworzone na naszym forum dyskusyjnym dla konkretnych osób, ale być może znajdziecie tu coś co Wam się spodoba.

Więcej…

Back Lever One Arm - Waga Tyłem na jednej ręce

Zwykły back lever (waga tyłem) to dla Ciebie nic trudnego? To znak że czas przejść na wyższy poziom! W tym poradniku zobaczysz jak nauczyć się back levera na jedną rękę! Zapraszam! Sebastian!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.