× O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

Press to handstand kulka

Więcej
2019/12/17 16:23 #50697 przez Kaymon
Press to handstand kulka was created by Kaymon
Cześć, jestem po filmiku kury
i chciałem spróbować wejść z kulki, ale jak się okazało nie jestem nawet w stanie podnieść nóg, żeby być w samej pozycji kulki stojąc na rękach. Automatycznie próbuje się podbić od ziemi bo inny sposób po prostu wydaje mi się niemożliwy, a nie o to chodzi. Tak więc aktualnie jedyne co robię to próbuje przybrać pozycje kulki przy czym nogi same z siebie unoszą się na parę milimetrów. W czym leży wina, siła barków, brzucha czy może coś innego?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
Więcej
2019/12/18 16:03 #50710 przez zulco
Replied by zulco on topic Press to handstand kulka
Nie wiem na jakim jesteś poziomie, ale najpierw zacznij od stawania przy ścianie.
Można dodać do tego pompki. Jeśli nie będziesz w stanie wykonać 5 pełnych pompek to nawet nie próbuj robić pressa.

Ogólnie stanie tez powinno być samo w sobie opanowane, a to na pewno by spowodowało ze obręcz barkowa była by odpowiednio wzmocniona.

Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
workout-polska.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/12/20 03:15 #50722 przez Hryniak
Replied by Hryniak on topic Press to handstand kulka
Skup się na protreakcji łopatek w pozycji deski/pseudo planche lub w klęku podpartym na początku. Potem odrywaj raz jedną nogę, raz drugą.
Rób izometrie i na powtórzenia.
Pozycją kruka też może pomóc.
Ja po jakimś czasie dzięki tym ćwiczeniom utrzymałem się chwilę w pozycji kulki ale nie celuje w hanstanda póki co. Mam nadzieje, że mówimy o tym samym :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/12/20 16:04 #50725 przez Virl3x
Replied by Virl3x on topic Press to handstand kulka
Jestem na tym samym etapie. Aktualnie wzmacniam barki przez chodzenie na rękach a presów nie robię, bo najpierw to muszę mieć asekuracje drugiej osoby bo już raz się na głowę fiknąłem. U mnie były za słabe barki bo jak mnie właśnie podpierał na barkach to bez problemu mogłem się wypchnąć. Przy presie trochę się wychylasz więc, jak ja powrócę do tego żeby się nauczyć to pompki w wychyleniu będę w większości robił.

MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 64
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 45 kg
Podciągnięcie nachwytem - 40 kg

Instagram:


Fanpage: www.facebook.co...948518977/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/01/31 03:02 - 2020/01/31 03:05 #51284 przez Mk83
Replied by Mk83 on topic Press to handstand kulka
Slabe barki, jak nie dasz rady push up w hs przy scianie to rob pompki pike( w odp technice cale cialo spiete, brzuch i schodzisz tylko na barkach(lokcie do srodka nie na zewnatrz!), wypchniecie tez z barkow bez pomocy tylka, bioder , glowy etc.Na poczatku rob takich powtorzen 5 w 5 seriach z tempem 3030, zachowaj toctempo s szybko zbudujesz sile, pozniej przejdz pod sciane i ciesz sie min 8 pompkami, wtedy mozesz myslec o pressach( rozumiem z w hs te 20 s za kazdym wejsciem postoisz?)
Ostatnia2020/01/31 03:05 edycja: Mk83 od.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/01/31 03:08 - 2020/01/31 03:14 #51285 przez Mk83
Replied by Mk83 on topic Press to handstand kulka
Hryniak Jemu chodzi o pressy- czyli wejscie silowe w najlatwiejszej wersji kulki z ugietymi lokciami, najtrudniejsza wersja pressa to na prostych lokciach tzw szpiczzaga, kazda progresje pressa zaczynasz z kulki pozniej straddle i nogi zlaczone, powodzenia - przy odp sile to bedzie dla Ciebie bulka z maakem - mowie z doswiadczenia
Ostatnia2020/01/31 03:14 edycja: Mk83 od.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hryniak

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2021/06/14 11:07 #64857 przez Marcel
Replied by Marcel on topic Press to handstand kulka
Generalnie to pressy są bardziej oparte na mobilności niż czystej mocy. Tak jak koledzy mówią ogólne opanowanie handstandu + róże figury (pike, straddle, diamond, head in, single bar, na paratelkach, itd.) pike push up/ HSPU twarzą do ściany/HSPU

Do tego rociąganie całej tylnej taśmy do forward fold (pressy przestają wymagać planche-owania się do handstandu)


Zapraszam na bloga poświęconego handbalancingowi.

www.pokochajbalans.pl/
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Firentis
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum