Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Problem z oszukanym muscle up'em

Problem z oszukanym muscle up'em 2018/04/18 18:48 #40361

  • Krystijan
  • Krystijan Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Witam wszystkich!

Od razu zaznaczę iż jest to mój pierwszy post na tym forum także jakbym zrobił coś źle to od razu z góry przepraszam.

Przechodząc do tematu, od kiedy zrobiło się ciepło zacząłem wychodzić na drążki na zewnątrz 1 jest wysoki, idealny do podciągnięć itd, oraz jest jeszcze mniejszy (ok. 1,90 m) i to właśnie o niego chodzi. No więc zaczynając treningi na dworze pomyślałem że świetnym ćwiczeniem będą bar dipy więc bez problemu wskoczyłem na ten niższy drążek (właśnie tym oszukanym muscle up'em czyli przy pomocy wybicia się z ziemi) i przez całe 5 dni wszystko było ok, wskakiwałem robiłem 5/6 powtórzeń, zeskakiwałem i tak 4 razy.
Ale na ostatnim treningu (2 dni temu) udało mi się zrobić to tylko 2 razy, pomyślałem wtedy że jest to wina zmęczenia gdyż robiłem to pod koniec treningu no ale dzisiaj (czyli 2 dni po tym zdarzeniu) problem był taki że nie mogłem ani razu wzbić się na ten drążek a starałem się to zrobić na początku treningu kiedy byłem świeży oraz w połowie treningu i za każdym razem mi nie wychodziło, wydaje mi się że ma to też jakieś podłoże psychiczne, nie umiem nazwać tego uczucia ale podczas przygotowania pod wybicie drążek wydawał się jakoś wysoko a samo wybicie jakoś dziwnie nie możliwe.

Proszę o poradę w tej sprawie i z góry bardzo dziękuję.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z oszukanym muscle up'em 2018/04/19 08:11 #40368

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Ciekawe. Moim zdaniem nie powinieneś tego rozpamiętywać czy nad tym rozmyślać. Z doświadczenia wiem, że to nigdy nie pomaga. Podejdź pod ten drążek, powiedz sobie, że dasz radę, że rozpieprzysz ten drążek jak będzie trzeba i po prostu na niego wskocz. Wiem, że łatwo mówić, ale gdy już to zrobisz, sam pomyślisz, że jeszcze łatwiej było to zrobić.
Z drugiej strony być może jest to efekt lekkiego przemęczenia treningami. Jak byś wstawił swój plan treningowy moglibyśmy go ocenić pod tym kątem. Gdyby tak było radziłbym odpuszczenie tego ćwiczenia na tydzień lub dwa i wrócenie do niego. Czasami przerwa naprawdę pomaga i wprowadza świeżość. Ja miałem tak z podciąganiem, że nie mogłem ugryźć ponad 2 powtórzenia. Zrobiłem chyba 3 dni przerwy na początek i za pierwszym razem zrobiłem 3, a teraz robię 4 i cisnę dalej :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Krystijan

Problem z oszukanym muscle up'em 2018/04/20 20:16 #40387

  • Krystijan
  • Krystijan Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Dzisiaj udało mi się z lekkim trudem za chyba 5 razem wskoczyć :D i myślę że jednak to było podłoże psychiczne jak i techniczne gdyż nie mogłem przełamać się aby przełożyć łokcie nad drążek, dzięki za pomoc i małą motywację ;P a co do treningu to tak w skrócie ćwiczę 3 razy w tygodniu FBW
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z oszukanym muscle up'em 2018/04/22 07:50 #40408

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 652
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Nie ma co się martwić. Nawet pogoda potrafi przeszkadzać. Muscle'up to głównie technika i troche siły. Może poprostu nie wyrobiłeś sobie tego w nawyk, żeby podejść, wskoczyć i dymać. Ćwicz, ćwicz, ćwicz a będzie Ci to przychodziło w łatwością od strzala ;)
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z oszukanym muscle up'em 2018/04/23 14:37 #40430

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8342
  • Podziękowania: 504
  • Oklaski: 125
Może być też tak, że początkowo wskakiwałeś mniej czysto, ale jak widać z lepszym efektem.
Po kilku dniach, kilku treningach, iluś tam udanych próbach zyskałeś więcej pewności, nabrałeś też pewnego ogarnięcia w ruchu i próbujesz je wykonać bardziej technicznie (mniej wierzgać nogami, bardziej czysto i płynnie się wśliznąć na górę).

Tylko że jeśli coś próbujesz robić bardziej technicznie, to jest to już o wiele trudniejsze.

Może być też gorszy dzień...... :silly:
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Firentis

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Flaga - Human Flag

Human flag - Jeden z podstawowych trików stosowanych w Street Workout. Wymaga od ćwiczącego silnych mięśni: obręczy barkowej, skośnych brzucha, oraz pleców i ramion.

Więcej…

Freestyle Tricks #1

Kolejny tutorial od naszego kolegi. Tym razem Sebastian pokarze kilka sposobów na efektowny zeskok z drążka. Warto dodać ten element do gamy swoich trików...

Więcej…

Przysiady

Przysiady (ang. squats) - Jedno z popularniejszych ćwiczeń wykonywanych na zajęciach z Wychowania Fizycznego. Angażuje w głównym stopniu mięśnie nóg i pośladków oraz mięśnie głębokie brzucha. W mniejszym stopniu (w sposób pasywny lub izometryczny) angażowane są wszystkie pozostałe mięśnie naszego ciała.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.