Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Szybkie pompki

Szybkie pompki 2017/12/31 16:53 #39339

Mam takie pytanie, a może przerodzi się w głębszą dyskusję na temat techniki.
Otóż od lat robię pompki, nie jestem jakimś mistrzem, nie zrobię więcej niż 60 za jednym zamachem. Widzę duzo filmików szukając ćwiczeń... (znajduje je ale też dużo demotywacji, że IM to tak gładko wszystko przychodzi)... ćwiczeń i widzę, że większość ćwiczeń jest wykonywanych ekspresywnie. Czy tak powinienem je wykonywać by dojść do efektów. Zauważyłem to na pompkach, a potem na większości ćwiczeń.
U mnie analogiczna sytuacja ma się do podciagniec i w sumie do wszystkiego co robiłem mail siłowni, ciężko mi robić coś szybkimi ruchami, wewnętrzna blokada (może jakiś mentor mi kiedyś powiedział, że wolno i z ruchami negatywnymi).
W skrócie czy powtórzenia powinno się wykonywać szybko czy powoli? A może opanować sztukę zarówno ekspresywna jak i wolna? Proszę o pomoc. Ćwiczę szerokopojety w mojej ocenie workout od dwóch miesięcy, wcześniej sporo siłowni i intensywnych ćwiczeń domowych. Pozdro.
Ostatnio zmieniany: 2017/12/31 16:57 przez WystraszonyDuch.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pompki 2017/12/31 18:08 #39341

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 626
  • Podziękowania: 82
  • Oklaski: 16
WystraszonyDuch napisał:
i widzę, że większość ćwiczeń jest wykonywanych ekspresywnie.

O ćwiczeniach ekspresywnych to nic nie wiem, ale jeżeli chodzi o ruchy EKSPOLOZYWNE (dynamiczne) to jak najbardziej.
Ruchy powolne z kontrolowaną fazą negatywną i ruchy eksplozywne to dwie różne metody treningowe wpływające na nieco inne parametry siły. Ćwiczenie obydwoma technikami jak najbardziej ma sens, a wybór danej metody powinien być podyktowany celami treningowymi. Ćwiczenia eksplozywne rozwijają dynamikę, tzw moc - czyli umiejętność nadania ciału przyspieszenia i dzięki temu wykonać ćwiczenie czy ewolucję dynamicznie. Natomiast wolne, kontrolowane ruchy rozwijają siłę maksymalną lub wytrzymałość siłową (zależnie od ilości powtórzeń) i w pewnym stopniu siłę izometryczną - w ten sposób budujemy bazę do siłowego (kontrolowanego) wykonywania ćwiczeń.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pompki 2018/01/03 10:31 #39368

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8342
  • Podziękowania: 504
  • Oklaski: 125
Chcesz być bardziej zwinny, ruchliwy, dynamiczny, chcesz robić dynamiczne triki, to rób ćwiczenia w sposób dynamiczny.
Jeśli bardziej zależy Ci na masie, sile, statyce, to rób wszystko powoli i dokładnie.

Jak będziesz się bawił tylko w dynamikę, to warto też dodać sobie trochę rozciągania.
Ćwiczenia dynamiczne często nie są wykonywane w pełnym zakresie ruchu, przez co mięśnie mogą się skracać i będziesz chodził jak przykurcz z siłowni.

Najlepiej robić i tak i tak :silly:
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Firentis

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 1

Podciąganie na drążku nie należy do najłatwiejszych ćwiczeń. Tym bardziej dla osób, które na co dzień nie uprawiają żadnych sportów poprawne podciągnięcie może być nie lada wyzwaniem.

Więcej…

Szkoła na drążku 7 - Opaska wzmacniająca chwyt

Wiele osób trenujących Street Workout zafascynowało się tym sportem z powodu widowiskowych akrobacji, które można wykonywać na drążku. Jednak w rzeczywistości, to co wygląda tak prosto na filmikach, okazuje się być dosyć trudne do wykonania w rzeczywistości.

Więcej…

Kobiety w Street Workout

Kto powiedział że Street Workout jest tylko dla mężczyzn. Kobiety również świetnie się w nim odnajdują odnajdują. Postaramy się zachęcić Was do trenowania Street Workout zamieszczając kilka filmików z udziałem kobiet.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.