Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Handstand- brak progresu

Handstand- brak progresu 2017/06/03 21:21 #36951

Siema ćwiczę kalistenikę już dobre pare miesięcy, potrafię podciągnąć się 17 razy podchwytem, 16 razy szerokim nachwytem, zrobię około 20 dipów, pompek nie wiem ile. Jestem na etapie opanowywania straddle back levera, wszystkie poprzednie progresje opanowałem. Od początku przygody z kalisteniką praktykuję również stanie na rękach z wybicia. Myślę że po takim czasie powinienem już stać bez jakiej kolwiek pomocy dobre ponad 20 sekund, niestety mój rekord to jakieś 12 sekund. Czasem nie potrafię się nawet dobrze wybić (albo za mocno i lecę na bok, albo za lekko i spadam). Proszę was o jakieś porady jak opanować wreszcie ten handstand, jakie ćwiczenia wzmacniające robić, progresje, rozciąganie itd. Z góry pozdrawiam :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Handstand- brak progresu 2017/06/04 07:46 #36953

  • koniak20
  • koniak20 Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Dąż do tego, aby każdego dnia, o każdej porze mieć świadomość, jakie działania podejmujesz i dlaczego.
  • Posty: 241
  • Podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
Wedlug tego co napisales wnioskuje ze nie boisz sie stanac bez sciany i umiesz upadac z HS. Czyli nie zaczynasz od zera to dobrze.
Wiec tak najlepiej by bylo jakbys wrzucil jakis filmik jak trzymasz HS nagrany z boku.
Dwie najwazniejsze rzeczy w HS mobilnosc nadgarstkow i barkow to zawsze rozgrzewaj i rozciagaj.
Z tym wybiciem musisz wyczuc. Moge wiecej napisac jak zobacze twojego HS.
Bład początkujących za dużo pytają a za mało ćwiczą, żeby czegoś się nauczyć wystarczą dwie rzeczy.
CWICZYĆ I DUŻO CZYTAC!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): daniel200042

Handstand- brak progresu 2017/06/05 22:41 #36991

Link do filmiku podeslalem na priv niestety w tej chwili nie mam możliwości nagrania z innej perspektywy. Ostatnio staje przy ścianie i odpycham się nogami i koryguję "banana", czego wcześniej nie robiłem i czuje trochę większą poprawę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Handstand- brak progresu 2017/06/06 15:24 #37003

  • koniak20
  • koniak20 Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Dąż do tego, aby każdego dnia, o każdej porze mieć świadomość, jakie działania podejmujesz i dlaczego.
  • Posty: 241
  • Podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
Napisalem dluga odp i mi usunelo... eh
Mam czas napisze jeszcze raz
Wiec zmien miejsca bo za blisko masz sufit
Rady:
-tylek lekko do tylu
-gdy lecisz wbij palce w ziemie duzo zmienia kombinuj z tym
-glowa tez duzo daje gdy ja pochylisz w jakas strone
-staraj sie wyjsc z barkow
-spinaj brzuchem i tylkiem
-zwiekszaj mobilnosc barkow i nadgarstkow tym wieksza mobilnosc tym wieksza kontrola
I tu masz jeszcze jedno cwiczenie fajne ode mnie

Jak cos sobie jeszcze przypomne to napisze
Bład początkujących za dużo pytają a za mało ćwiczą, żeby czegoś się nauczyć wystarczą dwie rzeczy.
CWICZYĆ I DUŻO CZYTAC!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): daniel200042

Handstand- brak progresu 2017/06/06 20:14 #37025

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8320
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
Próbuj, próbuj, próbuj.
Nawet kilka razy dziennie.
W handstandzie nie chodzi o siłę. Bardziej o układ nerwowy, który musi się nauczyć niezależnie działać, automatycznie, bez niepotrzebnego skupiania się nad równowagą.

Potrzeba wiele godzin, żeby to osiągnąć, ale jesteś bliżej niż dalej.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): daniel200042

Handstand- brak progresu 2017/06/07 09:12 #37038

Dziękuję wam za rady. Co do tej odległości od sufitu to wiem, zazwyczaj stoję na dworze albo w innym pokoju. Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Co masz na myśli z tym wychodzeniem z barków? :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Handstand- brak progresu 2017/06/07 11:28 #37039

  • koniak20
  • koniak20 Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Dąż do tego, aby każdego dnia, o każdej porze mieć świadomość, jakie działania podejmujesz i dlaczego.
  • Posty: 241
  • Podziękowania: 27
  • Oklaski: 4

W tym filmie to jest tam robia to pod sciana.
I staraj sie stawac czesto a nie dlugo vzyli najlepiej codzienie po 15-30 min
(nie wliczam w to rozgrzewki)
Bład początkujących za dużo pytają a za mało ćwiczą, żeby czegoś się nauczyć wystarczą dwie rzeczy.
CWICZYĆ I DUŻO CZYTAC!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): daniel200042

Handstand- brak progresu 2017/06/07 13:03 #37041

Dziękuję za pomoc :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Firentis

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Imprezy SW Czerwiec

Kilka ciekawych imprez Street Workout-owych odbywających się w czerwcu. Informacje ze strony: Street Workout Event\'s.

Więcej…

Kobiety w Street Workout

Kto powiedział że Street Workout jest tylko dla mężczyzn. Kobiety również świetnie się w nim odnajdują odnajdują. Postaramy się zachęcić Was do trenowania Street Workout zamieszczając kilka filmików z udziałem kobiet.  

Więcej…

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.