Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Problem z HandStandem i Barkami

Problem z HandStandem i Barkami 2017/04/22 12:55 #35959

  • Mateov
  • Mateov Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
Witam,

Nie wiedziałem w której kategorii ten wątek wrzucić, ale ogólnie nie jestem pewien, ale podejrzewam, że mój problem
z barkiem/barkami wiąże się również z moją nauką Stania i Chodzenia na Rękach.. Ogólnie z moim HS i Chodzeniem jest problem już od dłuższego czasu, bo robiłem dość długo HollowBody i treningi przy ścianie i o ile nie przelatuje tak często np za siebie gdy próbuje stać na rękach to najczęściej przewraca mnei zawsze na jedną ze stron na bok czy to chodzenie na rękach czy stanie na rękach i podejrzewam, że jest to spowodowane moimi barkami, które wyglądają tak:



Jak można zauważyć to moje barki są nie równo i nie ejst to chyba wina tylko tego zdjęcia, bo co patrzę na jakieś zdjęcia to tak to u mnie wygląda i czy ktoś może coś z tym poradzić? Wczoraj też próbowałem sprawdzić jedno ćwiczenie, bo ogólnie rozciągam się myślę, że regularnie , ale chciałem wczoraj z ciekawości sprobowac tego ćwiczenia:



I jak się okazało na jedną stronę zrobię bez problemu, a na drugą nawet nie musnę drugiej ręki.. I co z tym zrobić moi drodzy? :(
Ostatnio zmieniany: 2017/04/22 12:56 przez Mateov.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z HandStandem i Barkami 2017/04/22 14:22 #35960

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 553
  • Podziękowania: 75
  • Oklaski: 11
Nikt nie jest idealnie symetryczny, jakieś różnice zawsze występują. Pytanie czy jest to skala już powodująca jakieś dysfunkcje czy nie. Ale myślę, że jeśli masz wątpliwości to skonsultuj ze specjalistą. Chyba nikt tu nic mądrzejszego nie wymyśli.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z HandStandem i Barkami 2017/04/22 19:04 #35961

  • costa1999
  • costa1999 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • "Uważaj na zasięg mojej długiej ręki, bo bardzo chce Ci się dobrać do szczęki"
  • Posty: 505
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 6
Najpierw idź do rodzinnego po skierowanie do ortopedy, żeby sprawdził czy to tylko mięśnie czy też szkielet jest nierówny. Musi sprawdzić na prześwietleniu czy jest wszystko równo.

Jak się rozciągasz i robisz agrafkę, zaczynaj od słabiej rozciągniętej strony i rób więcej powtórzeń na nią, lub dłużej ją przytrzymuj, aż do wyrównania.

Możesz próbować ćwiczyć z hantlami, najpierw robisz wyciskanie nad głowę lewą ręką, a potem prawą kilka powtórzeń mniej, np. o 20% mniej, dopóki się nie wyrównają.

Ale najlepiej skonsultować się ze specjalistą.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z HandStandem i Barkami 2017/04/25 01:29 #36021

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8320
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
Agrafkę możesz za pomocą ręcznika robić. Jeszcze siłuj się w takim chwycie ściągając na zmianę prawą i lewą ręką.

Lekarz coś doradzi na pewno. A Ty wykonuj tylko symetryczne ćwiczenia i zawsze równo.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Firentis

facebook

Jedyny nieudany trening to taki,
który się nie odbył.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Co to jest Plank?

Czym jest tzw. "Plank"?

To rodzaj ćwiczeń izometrycznych. Ćwiczenia izometryczne polegają na napinaniu poszczególnych mięśni, bez zmiany długości ich włókien.

Co to oznacza w praktyce? Napinamy mięśnie, ale nimi nie ruszamy i wytrzymujemy w takiej pozycji kilkadziesiąt sekund...

Więcej…

Rutyny MadBarz - Początkujący

W tej galerii przedstawiamy zestaw rutyn MadBarz przeznaczony dla osób początkujących.


Nie wiecie jeszcze co to są rutyny?

Rutyny to gotowe SET-y które można wykonywać samodzielnie w ramach własnego treningu.

SET - to zestaw ćwiczeń wykonywanych kolejno po sobie (zgodnie z instrukcją). Jeden trening może składać się z jednego lub więcej SET-ów.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.