Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Jak Długo

Jak Długo 2017/04/19 13:12 #35848

  • kroczi
  • kroczi Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam wszystkich

Ostatni miesiąc cwiczyłem skupiając się bardziej na powolnym dobrze wykonanym ruchu niż na ilości powtórzeń. Teraz obecnie jestem na etapie Trening P3 - trening rekruta. I moje pytanie ile razy w tyg mogę ćwiczyć? Jest to mój jedyny czas na wysiłek bo prace mam siedzącą więc w ciągu dnia mam lajt.

Drugie moje pytanie to podciąganie na drążku nachwytem. O ile miesiąc temu nie mogłem się wgl podciągnąć teraz podchwytem powolnym i kontrolowanym ruchem 5 razy a nachwytem tylko 2 może macie jakieś swoje doś jak zwiększyć tą liczbę

Pozdrawiam:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak Długo 2017/04/19 13:24 #35849

  • Phenoim
  • Phenoim Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 731
  • Podziękowania: 43
  • Oklaski: 9
3x to optymalnie jest. Z podciąganiem ci nie pomogę, bo sam po ponad 6 miesiącach mało robię, ale smarowanie gwintów może pomoże.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): kroczi

Jak Długo 2017/04/19 14:13 #35851

  • costa1999
  • costa1999 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • "Uważaj na zasięg mojej długiej ręki, bo bardzo chce Ci się dobrać do szczęki"
  • Posty: 505
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 6
To daje dobre efekty w podciąganiu

www.podciąganie.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): kroczi

Jak Długo 2017/04/20 09:31 #35878

  • kroczi
  • kroczi Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Dzięki wielkie:)

Ta strona o podciąganiu ciekawa. Jak myślicie jak długo ćwiczyć tym planem rekruta?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak Długo 2017/04/21 01:05 #35906

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8320
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
Miesiąc planem rekruta.
3-4x w tygodniu może być.

Machaj ostro przez miesiąc, za chwilę w podciąganiu będzie lepiej.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): kroczi

15ku4554 2017/05/03 10:23 #36208

  • BarDragon
  • BarDragon Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
kroczi napisał:
Dzięki wielkie:)

Ta strona o podciąganiu ciekawa. Jak myślicie jak długo ćwiczyć tym planem rekruta?

Pocwiczysz tym planem i regres bedzie badz stagnacja.
Mozesz i cwiczc z 2 lata tym planem i nie osiągniesz wyniki jaki bys chcial.

****

I ten dzial.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak Długo 2017/05/03 11:55 #36213

  • costa1999
  • costa1999 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • "Uważaj na zasięg mojej długiej ręki, bo bardzo chce Ci się dobrać do szczęki"
  • Posty: 505
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 6
Czemu sądzisz, że ten plan jest zły? Ćwicze nim od początku i daje rade. Co prawda po pewnym czasie stagnacja występuje ale nie, przez to że nie idzie nam tylko, że przepalamy mięśnie po dłuższym czasie, nie chce nam się i pomijamy podciąganie albo nie staramy się.

Jak tylko zobaczy się, że nadchodzi okres gdzie nie chce nam się podciągać i lubiliśmy to ćwiczenie a teraz podchodzimy do niego niechętnie to znaczy że trzeba zmniejszyć ilość treningów z 3 do 2 w tygodniu. Albo robić 3 ale ten środkowy lekki poza, planem, np. australijskie podciąganie, progresje fronta, iron cross, muscle up czy coś innego.

Tylko to "przepalenie mięśni" następuje w różnym czasie, u jednego przy max 11 powtórzeniach, a u drugiego przy max 20.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Firentis

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Co to są składniki odżywcze?

Składniki odżywcze zawarte w różnych pokarmach są niezbędne do sprawnego funkcjonowania naszego organizmu. Pokrótce postaramy się przybliżyć różnicę pomiędzy: białkami, węglowodanami, tłuszczami, witaminami i składnikami mineralnymi.

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia na poręczach równoległych

Poręcze równoległe są jednym z podstawowych przyrządów gimnastycznych wykorzystywanych podczas treningów w Street Workout. Większość osób używa ich głównie do wykonywania mniej lub bardziej poprawnie dipów (standardowe ugięcia ramion) jedynie w najprostszej wersji. W poniższym artykule zaprezentujemy kombinacje ćwiczeń, które nie tylko pozwolą uniknąć monotonii w treningu, ale także przygotują Was do wykonywania bardziej zaawansowanych akrobacji i figur na poręczach.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.