Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Grupa doradcza trikowców

Grupa doradcza trikowców 2016/05/05 22:16 #24650

  • antool
  • antool Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 268
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 3
Witam.
Założyłem ten temat z myślą o nas wszystkich którzy juz wykonują jakieś triki lub chcą nauczyć się konkretnego triku. Tutaj możecie dodawać swoje zdjęcia, opisy postępów oraz pytania odnośnie trików jak i porady.
Moje pytanie osobiście brzmi:
1) Jeśli wykonujecie full back lever to na jaka szerokość macie rozstawione ręce i jak długo utrzymujecie przy tym chwycie.
2) Jak się zabrać pod HF. Jakie ćwiczenia oraz najszybsza droga na wykonanie HF? A może Dragon Flag na słupku ?
Odpowoadajcoe, zadawajcie pytania i doradzajcie innym a także dodawajcie zdjęcia :).
Pozdrawiam.

Ant00l.
  • Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/06 11:44 #24677

    • zulco
    • zulco Avatar
    • Wylogowany
    • Administrator
    • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
    • Posty: 8332
    • Podziękowania: 503
    • Oklaski: 125
    Back leverów w ogóle nie wykonuję przez problemy z plecami.

    Flagę - Ja specjalnych treningów nie wykonywałem pod flagę.
    Co jakiś czas wycieraczki i próby na pionowej rurce lub na pionowych drabinkach, trzepakach.
    Początkowo próbowałem z przykulonymi nogami. potem w miarę możliwości je prostowałem.

    Fronty i dragony do flagi się zbytnio nie przydadzą.
    Trening z własną masą ciała.
    Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
    http://workout-polska.pl
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/06 13:09 #24678

    • Kris89
    • Kris89 Avatar
    • Wylogowany
    • Platynowy forowicz
    • Trening to droga która ma początek, ale nie ma końca...
    • Posty: 581
    • Podziękowania: 3
    • Oklaski: 3
    1. Ja zwykle trzymam na szerokości barków, bo tak mi łatwiej nogi przełożyć i ciało ze zwisu. Utrzymuję z 7, może nawet 10 sekund.
    2. Pod flagę to musisz najpierw podstawy wyrobić sobie dobre, podciąganie, pompki w staniu i wznosy nóg. Wycieraczki wzmocnią skosy, ale siła to w zwykłych wznosach siedzi.
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/06 22:29 #24702

    • antool
    • antool Avatar
    • Wylogowany
    • Złoty forowicz
    • Posty: 268
    • Podziękowania: 6
    • Oklaski: 3
    Ja osobiście aktualnie szlifuje backlever w coraz to szerszym chwycie. Ogólnie w chwycie takim jak ty napisales to moja zyciowka to 16 sekund! Tak to był prawidłowy Backlever. Teraz ucze się dragonflag pole cały czas ale to trudne (tak samo jak kiedyś backlever) no i bym musiał fronta zacząć się uczyć tylko mi górna cześć pleców robi luk przy froncie. Do tego cały czas robię jakieś nowe pompki eksplozywne (sporo umiem np: 360° PU, aztec, inca, superman itp.)
    Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/07 11:09 #24708

    • trocinex
    • trocinex Avatar
    • Wylogowany
    • Ekspert
    • Posty: 196
    • Podziękowania: 3
    • Oklaski: 3
    antool napisał:
    Ja osobiście aktualnie szlifuje backlever w coraz to szerszym chwycie. Ogólnie w chwycie takim jak ty napisales to moja zyciowka to 16 sekund! Tak to był prawidłowy Backlever. Teraz ucze się dragonflag pole cały czas ale to trudne (tak samo jak kiedyś backlever) no i bym musiał fronta zacząć się uczyć tylko mi górna cześć pleców robi luk przy froncie. Do tego cały czas robię jakieś nowe pompki eksplozywne (sporo umiem np: 360° PU, aztec, inca, superman itp.)

    Front levera się nie nauczysz. Do front levera musisz rozwinąć 'podstawę' :)
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/07 13:41 #24709

    • antool
    • antool Avatar
    • Wylogowany
    • Złoty forowicz
    • Posty: 268
    • Podziękowania: 6
    • Oklaski: 3
    Nawet nie miałem na mysli że trzymając tyle back levera będę umiał albo łatwo się nauczę Fronta. Wiem że trzeba zacząć od podstaw pod fronta. Może właśnie teraz na dniach zacznę uczyć się front levera.
    Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/07 18:19 #24712

    • trocinex
    • trocinex Avatar
    • Wylogowany
    • Ekspert
    • Posty: 196
    • Podziękowania: 3
    • Oklaski: 3
    Mam na myśli że 'triki' takie jak front lever czy one arm pull up nie są zależne od 'nauki' tylko od rozwinięcia mięśni.
    "Nauka" to tylko i wyłącznie "pamięć mięśniowa", twoje ciało musi umieć się zachować kiedy już będzie odpowiednio rozwinięte.
    Nie masz się go uczyć, tylko prowadzić treningi pod niego jeżeli to twój target ;)
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/08 09:59 #24723

    • antool
    • antool Avatar
    • Wylogowany
    • Złoty forowicz
    • Posty: 268
    • Podziękowania: 6
    • Oklaski: 3
    No właśnie wczoraj była progressia pod fronta nadal problem aby plecy były proste (a to dopiero tucked/advanced tucked FL). I tak się cicesze bo opanowałem niedawno one arm elbowlever :D
    Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/18 19:54 #25325

    • antool
    • antool Avatar
    • Wylogowany
    • Złoty forowicz
    • Posty: 268
    • Podziękowania: 6
    • Oklaski: 3
    Hej witajcie. Wracam po dłuższym czasie milczenia. Postanowiłem że bez waszej pomocy nie dam sobie rady. Dzisiaj od dłuższego czas pierwszy raz robiłem pompki eksplozywne. No rewelacji nie było ale to normalne po takim przestoju :). Nadrobie to w najblizszych dniach. A teraz proszę was bardzo seerdecznie o pomoc w nauczeniu się front levera. Co mam na mysli proszę o pomoc w jakiejś rozpisce progressi jakie robić tzn ćwiczenia jakie wykonywać aby usunąć ten "łuk" na plecach a dokładniej w górnej częsci pleców. Zakupiłem sobie dzisiaj na alledrogo gumę treningową i kółko treningowe do rozjazdów. Przyda się tak mi się wydaje. Tylko problem tkwi jak ćwiczyć aby uczyć sie fronta szybciej. Wiem wiem na wszystko trzeba czasu ale co robic aby poprawić te plecy. Nie wiem czy taki łuk jest "dozwolony" czy nie (nie jest on na całej długości pleców ale przy szyi można tak powiedzieć. Proszę doradźcie mi coś. Teraz Back Levera będę 4 serie hold robił w jakiś wolny dzień od treningu bo chciałbym dni treningowe tj (kilkanascie minut przed podstawowym treningiem.) poświęcić na fronta.

    Pozdrawiam :).
    Zdesperowany człowiek :D
    Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/18 23:51 #25334

    • Platow
    • Platow Avatar
    • Wylogowany
    • Młodszy forowicz
    • Posty: 32
    • Oklaski: 0
    Bardzo przydatnym ćwiczeniem do FL są Muscle Up Pulls.
    Ćwiczenie w tym filmiku w 1:04

    A co do pleców to myślę , że sylwetki gimnastyczne powinny pomóc.
    Życzę Powodzenia i dalszych sukcesów :cheer:
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/19 21:14 #25369

    • zulco
    • zulco Avatar
    • Wylogowany
    • Administrator
    • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
    • Posty: 8332
    • Podziękowania: 503
    • Oklaski: 125
    Muscle Up Pulls jest bardzo dobre. Prócz pleców pobudza również klatkę, a klatka też tutaj pomaga utrzymać poziom.

    Próbuj też wszystkich wersji z innym ułożeniem nóg, oraz negatywów od pozycji odwróconego zwisu żeby opuszczać ciało (nogi) w dół.
    Trening z własną masą ciała.
    Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
    http://workout-polska.pl
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/25 21:23 #25573

    • antool
    • antool Avatar
    • Wylogowany
    • Złoty forowicz
    • Posty: 268
    • Podziękowania: 6
    • Oklaski: 3
    Witam.
    Doradcy moi drodzy :) pytanie:
    Czy moje plecy są w pozycji: dobrej, złej, bardzo dobrej, beznadziejnej?
    Bo walkuje teraz fronta :) .
    Pozdrawiam

    Ant00
    Załączniki:
    Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/25 23:43 #25583

    • zulco
    • zulco Avatar
    • Wylogowany
    • Administrator
    • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
    • Posty: 8332
    • Podziękowania: 503
    • Oklaski: 125
    Nie jestem pewien czy na tym etapie musisz się tym aż tak przejmować. Wydaje mi się że jeszcze ramiona i brzuch musi się wzmocnić i w ten sposób na pewno się wzmocnią.
    Unosząc ciało do tej pozycji zwróć uwagę czy klatka się mocno napina. Mięśnie piersiowe i plecy powinny w tej pozycji przyciągać ramiona do ciała.

    Jak poprawi się trochę siła i brzuch będzie mocniejszy to łatwiej Ci będzie utrzymać ciało w linii prostej.
    Na razie wałkuj w seriach tak jak teraz.
    Trening z własną masą ciała.
    Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
    http://workout-polska.pl
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/26 10:44 #25595

    • antool
    • antool Avatar
    • Wylogowany
    • Złoty forowicz
    • Posty: 268
    • Podziękowania: 6
    • Oklaski: 3
    Oki to tak myśle że jak co trening bede robił tą progresje to w miesiąć chyba wzmocnią się te mieśnie wystarczająco :)
    Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/05/29 14:13 #25689

    • trocinex
    • trocinex Avatar
    • Wylogowany
    • Ekspert
    • Posty: 196
    • Podziękowania: 3
    • Oklaski: 3
    Według mnie...
    Wzmacniaj podstawę, ciśnij brzuch i rób często fronta na jedną nogę, twoje ciało potrzebuję nauczyć się tej pozycji do momentu w którym twoje mięśnie będą w stanie przytrzymać tą figurę. Ja się nigdy nie uczyłem fronta, tylko przed treningiem brzucha i w inne dni robiłem sobie fronta na jedną nogę, pamiętaj o ściąganiu łopatek. Jakiś czas później na luzie robiłem full fronta(jakieś 3-4 miesiące zabawy bez żadnej progresji)
    +w miesiąc nie wzmocnisz się wystarczająco, daj sobie czas do listopada co najmniej, między tuckiem a full frontem jest przepaść, trust me :v
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/06/01 16:30 #25810

    • antool
    • antool Avatar
    • Wylogowany
    • Złoty forowicz
    • Posty: 268
    • Podziękowania: 6
    • Oklaski: 3
    Oto ostatnie foty fronta na jedną nogę. Co mam dokładniej zrobić żeby te łopatki ładnie wyglądały ? Bo jak widzicie sami nie jest dobrze :/
    Załączniki:
    Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/06/01 16:32 #25811

    • antool
    • antool Avatar
    • Wylogowany
    • Złoty forowicz
    • Posty: 268
    • Podziękowania: 6
    • Oklaski: 3
    Aha dodam że ja robię trening obwodowy w rutynach.
    Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/06/01 19:21 #25816

    • zulco
    • zulco Avatar
    • Wylogowany
    • Administrator
    • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
    • Posty: 8332
    • Podziękowania: 503
    • Oklaski: 125
    Może potrenuj trochę mostki i sylwetki gimnastyczne, a przy robieniu frontów mocniej napinaj pośladki.
    Trening z własną masą ciała.
    Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
    http://workout-polska.pl
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/06/01 20:52 #25824

    • antool
    • antool Avatar
    • Wylogowany
    • Złoty forowicz
    • Posty: 268
    • Podziękowania: 6
    • Oklaski: 3
    Właśnie mam problem z tym spięciem i złączeniem łopatek :-/
    Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

    Grupa doradcza trikowców 2016/06/01 22:37 #25830

    • zulco
    • zulco Avatar
    • Wylogowany
    • Administrator
    • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
    • Posty: 8332
    • Podziękowania: 503
    • Oklaski: 125
    To może trochę mostki pomogą.
    A jak Ci dragony wychodzą? Też się garbisz?

    Zauważ że brzuch jest cały czas spięty. Najwidoczniej boisz się że puści on jako pierwszy i spinasz go z całej siły.
    Powinien on być napięty, ale w rozciągnięciu.
    Trening z własną masą ciała.
    Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
    http://workout-polska.pl
    Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
    • Strona:
    • 1
    • 2
    Moderatorzy: Firentis

    facebook

    Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
    jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
     

    Ostatnio na forum

     

    Rutyny MadBarz

    Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

    Galeria MadBarz

    Beginner

    Medium

    Hard

    Sprzęt treningowy

    UWAGA!!!

    Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

    Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

    Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

    Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

    Dzwoń na numer 112.

    Telefon 112

     

    Kalistenika - Trening w domu

    Kalistenika Trening

    Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

    A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

    W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

    Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

     

    Trening dla osób początkujących

    Human Flag

    Human flag

    Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

    Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

    Migawka - Losowe artykuły

    Jeden z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych

    W tym tutorialu zobaczysz jakie ćwiczenia wykonywać żeby nauczyć się jednego z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych. Zapraszam do obejrzenia.

    Więcej…

    100 treningów bez sprzętu

    Widziałem już wiele tego typu treningów.

    Nawet chciałem je pozbierać i wrzucić luzem w formie grafiki.

    Ale bym się musiał przy tym narobić :P

    Więcej…

    Nowe Parki do Street Workout

    Mamy informację o planowanych nowych Parkach do Street Workout-u. Tym razem nowe Parki powstaną w: Gdańsku, Piasecznie, oraz Rzeszowie.  

    Więcej…

    Wyszukiwarka

    Workout Polska

    Copyright © 2015 - roothelp.pl.