× Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

Trening

Więcej
2022/12/05 20:02 #67147 przez Qbixx
Trening was created by Qbixx
Wiek:22
Wzrost:176
Waga:69

Ilość wykonanych pompek:45 wąskie
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 14 podchwyt w seriach
Ilość wykonanych dipów:33
Ilość wykonywanych przysiadów: nie robię


Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: 5km jakoś pół roku temu 
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni 
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, sztuki walki, wspinaczka, joga, ...?): chwilowo nic, czasami biegałem
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): dopiero zaczynam kalistenikę

Przebyte kontuzje, urazy: złamanie obu nadgarstków za dzieciaka
Czy teraz coś boli: nie, są jedynie słabe

Jak często chcesz/możesz trenować: 4 w tygodniu, co dwa dni 
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom 
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): zrobić siłę, sylwetkę 
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu): drążek do podciągania stacjonarny, wolnostojący na stelażu i drążek do dipów

Siema zwracam się do was o pomoc bo wydaje mi się że coś jest nie tak,
mój obecny trening rozbijam sobie na 3 serie, przerwy między nimi to półtorej minuty:
podciągnięcia podchwytem
dipy
pompki wąskie 
wall walks 
dragon flag 
plank na jednej ręce ze zmianą w pozycję boczną
O ile wszystko z dnia na dzień podnoszę sobie w serii o jedno albo chociaż się staram to z podciągnięciami podchwytem mam straszny problem i czasami muszę sobie odpuścić po jednym w serii. Pytanie do was co mogę robić żeby to naprawić i oczywiście proszę o ocenę mojego planu ewentualnie o poprawienie mnie. Z góry dzięki! 

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2022/12/05 22:34 #67148 przez Maz
Replied by Maz on topic Trening
Zwiększanie ilości powtórzeń o 1 co trening to mit. Nie da się progresować w takim tempie. Podciąganie to obok dipów jedno z najcięższych ćwiczeń. Dobrze będzie, jak dołożysz jedno powtórzenie w serii na miesiąc. Progres w podciąganiu jest powolny i wymaga mozolnej, ciężkiej pracy. Więc się nie przejmuj i rób swoje.
Plan jest ok. Działaj i nie przejmuj się ilościami. Progres przyjdzie prędzej czy później, jeśli będziesz konsekwentny.
Możesz zamieniać podciągniecia podchwytem na nachwyt co jakiś czas. Bardziej plecy zaangażujesz. Są trochę trudniejsze, ale warto.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/12/07 15:44 #67150 przez Qbixx
Replied by Qbixx on topic Trening
Co jak co ale jakoś łatwiej mi idzie nachwytem, chyba jestem dziwny hahah

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Pepes
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum