× Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

Powrót do kalisteniki po róznych epizodach?

Więcej
2022/08/19 10:19 #66871 przez Kacpiie
Mam 18 lat 178cm wzrostu i teraz jak juz troche zmasowalem 74kg od moze pól roku trenuje głównie ze sztangą niemam jakiegos planu treningowego ale głównie robilem martwy ciag, przycuagnie sztangi w opadzie tułowia, podnoszenie sztangi do klaty na stojaco, podnoszenie nad głowe i ogl takue ćwiczenia na dtojaco ze sztanga ze względu braku lawki. Przed okresem ze sztangą bazowalem głównie na kalistenice i calkiem dobrxe mi szlo moje maxy i osiagniecia to wtedy były:
35podciągnięc
Ok.50dipów
100pomoek
25pompek na jednej ręcePompki z potrójnym klaśnięciem15muscle upówFront lever i back lever praktycznie mozna uznac za zaliczonyHandstand równieżNiewiem czy jeszcze cos dodac ale teraz sprawa jest następujacaOk.15podciagniec60pompek
martwy ciąg 165kg
Przyciagane do klaty 50kg
Wyciskanie na klate(cięzko powiedziec ale jak mialem 66kg to 90kg)

Moim głównym celem jest rzeźba (głównie brzuch na ten moment, wzmocnienie maxów nauczenie się figur i trikówZwiększenie siły oraz wzmocnienie klatyChcialbym również dołączyc do druzyny piłkarskiej i chcialbym zebym fizycznie mógl byc na najwyzszym poziomie i siłowo i wydolnosciowo i ni stracic swojego zeszlo rocznego wyniku 2:45 na 1km oraz 4.05 na 1.5km
​​​​​​Chcialbym aby ktos mi pomógl w dopasowaniu planu treningowego który niemoze byc byle jaki bo niestety ale jestem wybredny i musi mi odpowiadac zebym ćwiczył regularnie, z góry Dziękuję  

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2022/08/19 12:54 #66872 przez Maz
Na tym etapie zaawansowania powinieneś udać się do profesjonalnego trenera - jeśli sam sobie z planem nie radzisz. Jak z kasą krucho, musisz eksperymentować bazując na wiedzy z internetu. Dobierz ćwiczenia pasujące do Twoich celów i działaj.
Przy okazji - jak już umiesz front lever, back lever i muscle up, to dziwię się, ze nie masz swojego planu, według którego lubisz ćwiczyć??? I powinieneś wiedzieć, że rzeźbę robi się dietą, a nie samymi ćwiczeniami.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/08/19 17:08 #66873 przez Kacpiie
Replied by Kacpiie on topic Powrót do kalisteniki po róznych epizodach?
No niby masz rację i raczej wiem co ćwiczyc zeby zredukować ale chcialbym sie poradzic ekspertów którzy raczrj więdza lepiej tymbardziej ze przez bardzo krótkie okresy trenowalem jednym planem a co do tego ze dieta to masz racje ale ja tyle sie ruszam i pracuje ze praktycznie zeby cokolwiek zmasowac to juz był ogromny wyczyn bo dla mnie deficyt kaloryczny jest praktycznie caly czas bo wszystko spalam a zeby nabrac masy to jadlrm ile wlezie, a tak jak pisze wyzej niezalezy mi głównie na rzezbie

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/08/19 19:35 #66874 przez Wariot
Jeśli masz rekord 35 pull upów , 100 pompek to ty nam powinieneś na forum doradzać a nie my tobie :D Zgaduje jednak , że to są ćwierć ruchy xD

Trenując w klubie piłkarskim jednocześnie próbując dźwigać i progresować na ciężarach to obie te rzeczy będziesz robił na pół gwizdka. Musisz na jakiś czas zrezygnować z jednego aby na drugą rzecz robić na 100% , np . w okresie zimowym zająć się dźwiganiem a w okresie ligi piłkarskiej odpuścić ciężary :P

Ty przy tej wadze i wzroście powineneś masować do okolic 80-90kg i potem zrobić redukcje , bo redukując z 74kg będziesz wyglądać jak patyk.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Pepes
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum

  • Brak postów do publikacji.