× Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

One arm chin up

Więcej
2022/07/17 19:48 #66774 przez Wariot
One arm chin up was created by Wariot
Witam ekspertów!
Ogarnia , potrafi ktoś tu na grupie zrobić one arm chin upa?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2022/07/18 08:36 #66775 przez Maz
Replied by Maz on topic One arm chin up
Ja jestem na etapie negatywów. Jeszcze trochę brakuje:) Ale z tego co pamiętam, Drake potrafi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/07/20 16:14 #66780 przez Wariot
Replied by Wariot on topic One arm chin up
No i jak wplatujesz progresję w trening? Właśnie sie zastanawiam czy po paru seriach progresji one arma potem dalej planowo robić chin upy z ciężarem czy je odpuścić?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2022/07/20 20:45 #66782 przez Maz
Replied by Maz on topic One arm chin up
Robię po 5 negatywów na każdą rękę z odciążeniem 3kg. Tyle jestem w stanie robić kontrolując ruch - lewa ręka jest sporo słabsza. Po nich robię 3 serie po 3 pullupy uneven (na każdą rękę oczywiście) z dociążeniem 12kg. 
Pullupy obciążone 4x5 robię kolejnego dnia, po negatywach i uneven nie dałbym rady. Albo musiałbym sporo zdjąć z ciężaru. 
Jeszcze kolejnego muscle upy obciążone 3x2.
Zwykle wychodzi 3x w tygodniu trening pullupów, 1x albo 2x muscle upy. Niewiele tego, ale nie daję rady więcej, bo izometrie robię codziennie i mnie wykańczają
Progresja jest minimalna, raz na parę miesięcy coś dorzucam do ciężaru. Nie cisnę tego, chcę wyszlifować planche i dojść wreszcie do crossa i maltese.
 

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/08/01 10:06 #66806 przez drake
Replied by drake on topic One arm chin up
Widzę, że Maz mnie wywołał to odpowiadam:
Ja gdy progresowałem do podciągnięcia na jednej ręce miałem to tak ustawione:
- Treningi pull miałem podzielone na trening A i B (robione na zmianę), gdzie trening A był bez ciężarów (do podciągania), a trening B z ciężarami.
- W treningu A głównym ćwiczeniem było podciąganie na niesymetryczych ringach (jedno kółko opuszczone niżej), ustawiałem wysokość tak, żeby zrobić 3-4 dokładne ruchy i progresowałem z ilością, a gdy dochodziłem do 8 to obniżałem kółko. Tu trzeba tylko uważać gdy kółko jest już nisko, bo ma się tendencję do zmiany chwytu i wypchania się ręką asekurującą. Więc nie wolno się oszukiwać i trzeba pilnować techniki.

W treningu B wiadomo, progresowałem z ciężarem, też w zakresie 3-4 do 8 powt. Zazwyczaj robiłem 3 serie nachwyt + 3 serie podchwyt, czasem zmieniałem na neutralny.

W każdym treningu Pull jako drugie ćwiczenie robiłem ściąganie łopatki (wejście do zwisu aktywnego z pasywnego) jednorącz z asekuracją drugiej ręki, bo miałem najwięcej problemów właśnie z inicjacją ruchu.

Później, gdy już byłem na odpowiednim poziomie każdy trening Pull zaczynałem od negatywów i a potem do podciągnięć z lekkiego wybicia.

I w zasadzie to tyle.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/08/15 18:48 #66839 przez Wariot
Replied by Wariot on topic One arm chin up
Po chwili namysłu postanowiłem , że spróbuję dojść do one arm holda na ringu z brodą powyżej ringa xD Cel na najblizsze treningi to 5 sekund. Ostatnio jak pierwszy raz spróbowałem go zrobić to spadłem niczym ciężki kamień na dno rzeki XD

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2022/08/16 09:31 #66841 przez Maz
Replied by Maz on topic One arm chin up
Uważaj, jeżeli spadłeś, to jeszcze jesteś trochę za słaby. Możesz sobie jakieś ścięgno nadwyrężyć. Ja miałem tak samo. Odciążyłem się na swoich sznurkach o 3kg i wtedy mogłem kontrolować trzymanie i ruch. Po tych paru miesiącach już mogę utrzymać bez obciążenia, ale też jest jeszcze na granicy. Zawsze po tych negatywach bolą mnie ścięgna w łokciach i ramionach - to nie żarty, łatwo można się uszkodzić. Jak nie masz sznurka z bloczkiem, żeby zrobić przeciwwagę, zastosuj chociaż lekkiego powerbanda. 
Lepiej zrobić kilka negatywów z lekkim odciążeniem ze dwa, trzy razy w tygodniu niż przesadzić i uszkodzić sobie ścięgna po paru sesjach...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/08/16 17:25 #66850 przez Wariot
Replied by Wariot on topic One arm chin up
Nie chce mi sie zbytnio kombinować z tą przeciwagą więc jak robie próby one arma to drugą ręką chwytam się przedramienia i asekuruje. No ale czuć przeciążenia na bicepsie podczas tego :D Mocno się to przełoży na armwrestling. Ale dziwne jest to , że nie dam rady sie utrzymać chociaż na pare sekund skoro waga u mnie 80kg a w pull upie +60kg na raz , +50kg na 3 ruchy :/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/08/16 17:27 #66851 przez Wariot
Replied by Wariot on topic One arm chin up
Kumpel praktycznie wogóle się nie podciąga z ciężarem , maksa ma koło +30kg w pull upie a też waży 8 dych a da rade się utrzymać z 10 sekund w one armie w 90 stopniach w łokciu. Tłumacze sobie to tak , że ma krótszą ręke bo jest nizszy 10cm :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2022/08/16 18:55 #66853 przez Maz
Replied by Maz on topic One arm chin up
Możliwe, że długość dźwigni ma znaczenie. Mnie po negatywach raczej pobolewają przyczepy, a nie sam mięsień. Ale jak asekurujesz, a nie spadasz bezwładnie, powinno być ok. Tyle, że z powerbandem mógłbyś robić negatywa, albo pełne podciągnięcie, a nie tylko wisieć. Jak się nowych uczy zwykłego podciągania, też robią negatywy i pullupy z powerbandem. Na oac też powinno pomóc :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/08/16 20:02 #66855 przez Wariot
Replied by Wariot on topic One arm chin up
W takim razie spróbuję jutro power banda zamontować :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/08/17 19:28 #66860 przez Wariot
Replied by Wariot on topic One arm chin up
Maz dzięki za polecenie tego power banda :D Póki co z nim daje rade się utrzymać 10 sekund w połowie ruchu :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2022/08/17 20:47 #66861 przez Maz
Replied by Maz on topic One arm chin up
Super, że działa! Powodzenia! 
Działamy dalej, w końcu siądzie:)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Pepes
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum

  • Brak postów do publikacji.