× Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

Początkujący w kalistenice

Więcej
2022/02/04 22:01 #66222 przez Hubi7
Początkujący w kalistenice was created by Hubi7
Witam, 
jestem początkującym w kalistenice i chciałem ułożyć plan pod budowę sylwetki bez ciężaru. Chciałem zawrzeć w planie typowe ćwiczenia kalisteniczne typu pompki, dipy itp i kilka izometrycznych typu flaga, front lever i inne ale bez wariacji na drążku z przeskokami itp. Mam możliwość treningu 3 razy w tygodniu i chciałem połączyć jakoś to wszystko, żeby ćwiczenia izometryczne mieszać z tymi podstawowymi. W moim przypadku najlepszy byłby chyba FBW. Poniżej wklejam swój ułożony plan do oceny i chciałem zapytać jeszcze na jakim zakresie powtórzeń robić ćwiczenia, czy jeśli mogę max zrobić 15 to robić na 70% tego w każdej serii czy do upadku mięśniowego? A jak ma się sprawa np w front lever? Czy w tych izometrycznych trzymać na swój maksymalny czas ile się da czy zostawiać zapas iluś sekund? 

Trening A
Podciąganie nachwytem 3s
Pompki 3s
Front lever 3s
Dipy 3s
Flaga 3s

Trening B
Podciąganie podchwytem 3s
Pompki 3s
Planche 3s
Stanie na rękach 3s
Brzuch 3s

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

• Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2022/02/07 20:09 #66238 przez Maz
Replied by Maz on topic Początkujący w kalistenice