× Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

Pomoc w planie. Czy robić deload przed nowym treningiem

Więcej
2021/11/30 20:15 #65914 przez Szytson
Wzrost 180Waga 67/68  Ćwicze kalistenike już około 4/5 miesięcy tak na poważnie jednak pierwszy Miesiąc był taki że zamiast ćwiczyć z planem robiłem wszystkie ćwiczenia aż do zajechania i sięI wtedy moje maksy wynosiły2 podciągnięcie nachwytem 3 podciągnięcia podchwytPompek myślę że może jakieś 12 bo wtedy tego nei sprawdzałem wiem tylko ile pompek na podwyższeniu robiłem i było to 7I dipy 6 później po takim zajeżdżaniu się zauważyłem że za bardzo się przeciążam i zmniejszyłem ilości powtórzeń o połowę tak aby móc spokojnie progresowac i teraz za nie długo będzie 3 miesiące od tąd gdy zacząłem ćwiczyć nowym planem wyglądał on tak, tyle że ilości powtórzeń są z teraz I ćwiczyłem tak że jeden dzień przerwy jeden dzień ćwiczeń a progresowac progresowalem zawsze jedno powtórzenie w obwodzie z treningu przykładowoRobię 4.4.3 podciągnięcia to następnym razem zrobię 4.4.4 podciągnięcia itd. wyjątkiem były dipy które co drugi trening zwiększałem 4.4.3To oznacza ilość powtórzeń w jednym obwodzie a druga liczba po kropce w drugim obwodzie a trzecia po kropce w trzecimO to treningĆwiczyłem nimi na przemiennie  Trening APodciągnięcia nachwyt 5.4.4Hollow body 35.35.35sDipy 7.7.6Supermany z przytrzymaniem u góry przez 2 sekundy 8.8.7Diamenty-8.8.7Podciągnięcia australijskie podchwyt 8.8.7Plank z wysunięciem do przodu na barki to ćwiczenie wziąłem od kury barki 26  Trening BPodciągnięcia pod chwyt 6 .5.5Wznosy kolan na drążku 8.8.8Dipy 7.7.6Supermany przeciwległe8.8.7Pompki szerokie 8.8.7Podciągnięcia australijskie nachwyt 8.8.7Pompki pikke 7.7.6Obwody 3  A moje maksy aktualnie tyle że je sprawdzałem 2/3 tygodnie temu więc pewnie się zmieniły trochęNachwyt szeroko 4Nachwyt 6Podchwyt 8Pompki zwykle 21Dipy 10 Pompki diamentowe 11Starałem się je robić z jak najlepszą techniką I chciałbym zmienić swój plan trochę żeby szybciej progresować to znaczy zamiast 3 obwodów będę robił 2 ale intensywniejsze i co trening zwiększał powtórzenia tak jak wcześniej jest on dobry?I czy robić przed nim deload?  Podciągnięcia nachwyt 5.5+ izometria 5 sProstowniki przytrzymanie w górze 30s.30sPodciągnięcia podchwyt wąsko 4.4hollow body 35s.35sDipy 7.7 + izometria 5 sPompki zwykle 16Pompki pikke 7.7Brzuch lsit 5s.5sPompki diamentowe 8.8 + izometria 5 sDwa obwody   

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Pepes
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum