Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening pod BBJ

Trening pod BBJ 2021/09/30 10:29 #65610

  • MMi
  • MMi Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
##########METRYKA START################
Wiek: 36
Wzrost: 188
Waga: 90

Ilość wykonanych pompek: 25
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 7/9
Ilość wykonanych przysiadów: ponad 50

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: nie biegam

Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry

Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): kalistenika

Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii,

Czy teraz coś boli: nie

Jak często chcesz/możesz trenować: Maksymalnie 2 treningi w tygodniu

Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom

Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): zmiana sylwetki,siła

Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): drążek, poręcze, gumy Powerband, paraletki, kółko do rozjazdów, kółka gimnastyczne, obciążenie 2x2,5 kg

Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?kalistenika
############METRYKA KONIEC################

Witam serdecznie wszystkich, chciałbym ułożyć trening pod BJJ,bardziej chodzi mi o zmianę sylwetki bo jestem za szczupły hehe i najważniejsze chciałbym poprawić siłę. Chodzę na trening BJJ 3 razy w tygodniu i chciałbym do tego dodać 2 dni kalisteniki.
Pomoże ktoś?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening pod BBJ 2021/09/30 12:39 #65611

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 658
  • Podziękowania: 86
  • Oklaski: 16
Przy tych celach co podałeś, to przede wszystkim baza: podciąganie, pompki, dipy, pompki na rękach przy ścianie. Jeżeli chcesz poprawić siłę to dobieraj takie warianty ćwiczeń, żebyś zrobił nie więcej niż 10 powtórzeń. Do siły maksymalnej nawet do 5. Jedynie ciężko będzie z siłą nóg bez obciążenia - możesz robić jakieś warianty np. przysiadów bułgarskich, czy na jednej nodze, ale nie zbudujesz takiej siły jak na przysiadach z obciążeniem. Z tego co wiem to w treningu zapaśniczym robią też sporo martwych ciągów - do wynoszeń im się przydają. Ale tu też potrzebna sztanga czy jakiś zamiennik.
Jeżeli chodzi o schemat, to pod sporty walki robi się głównie obwody, pewnie jest jakieś uzasadnienie.
A czy w BJJ są ciosy, czy tylko grappling? Bo do siły ciosu warto dołożyć pylometrię - zwłaszcza dynamiczne pompki z oderwaniem rąk itp.
No i jeżeli trening 2 x w tygodniu, to tylko FBW wchodzi w grę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening pod BBJ 2021/09/30 19:18 #65613

  • MMi
  • MMi Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Dzięki Drake za odpowiedź. Zacznę od tego że tylko grappling,nie dysponuje czasem na dodatkowe treningi na macie. W takim razie nie zostaje mi nic innego jak dokupienie sztangi i talerzy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Wyznaczaj sobie cele i dąż do nich,
osiągnięty cel da Ci dalszą motywację,
a droga którą będziesz podążał, by go osiągnąć, da ci siłę.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Bar Spinning Tutorial / kręcenie na drążku!

Tym razem poradnik do nauki bardzo łatwego kręcenia na drążku do przodu. Obejrzyj tutorial i zaskocz innych nowym trikiem na drążku. Zapraszam!

Więcej…

Ghetto Workout Poland Championship 2014

IMPREZA PRZEŁOŻONA Lista imprez organizowanych w 2014 roku ciągle rośnie. Kolejne zawody Street Workout tym razem na warszawskim podwórku. Impreza pod nazwą: Ghetto Workout Poland Championship 2014 odbędzie się najprawdopodobniej 17 maja 2014.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.