× Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

Czy potrzebny delaoad? regresja i zmęczenie :(((

Więcej
2021/09/18 13:22 #65552 przez Szytson
Zastanawiam sie nad zrobieniem delaodu, czuje sie zmęczony, chce iść na trening jednak na treningu czuje sie zmęczony i źle mi sie trenuje. Wcześniej ćwiczyłem 5 miesięcy od około stycznia tyle ze na silowni nie kalistenike nie robiłem żadnych delaoud tylko ciagle ćwiczyłem na początku splitem i katowałem sie nie miałem określonego planu tylko znjadowałem ćwiczenia na dana partie i ćwiczyłem później zacząłem ćwiczyć fbw planem no i z miesiąc ćwiczyłęm wszystko fajnie później progre4s nie szedł i ciągłe zmęczenie no i miałem przerwe od treningów 2/3 tygodnie i znowu zacząłem ćwiczyć i czuć taką świeżość w treningu siłowo na siłowni poćwiczyłem 2/3 tygododnie i zacząłem ćwiczyć kalistenike wszystko spoko ćwiczyłem tak 4 tygodnie i pierwsze 2 tygodnie progresowałem bardzo szybkoz2/3 dipów sprogresowałem do 6 tak samo z zera podciągnięć do 4 i w trzecim tygodniu stałem w miejscu w czwartym tygodniu zacząłem czuć mega dużę zmęczenie cały byłem obolały a o siła szła w dół miałem motywacje iść na trening ale gdy bylem tak zmęczony ja traciłem i postanowiłem zmienić trening i spoko bo poczułem że mam trochę wiecej siły do niego (tak mi sie tylko wydawało)poćwiczyłem tydzień i znowu zacząłem czuć sie dosyć słabo i przemęczony a siła z 4 podciągnięć znów zaczęła spadać do 2/3 ćwiczę 3 razy w tygodniu i teraz zaczyna się w moim planie następny tydzień i dzis czułem sie już mega zmęczony i siła spadła+ zacząłem miec problem ze snem budzę sie często w ciągu nocy. Wydaje mi się że sie przetrenowałem bo jeść jem dużo i powoli waga idzie więc raczej nie brakuje mi kalori.

i jeszcze jedno pytanie jak robie deload to przykładowo jak potrafię wykonać 3 podciągnięcia to robie 1 albo 6 dipów jestem w stanie wykonać to robie 3?
i po deloadzie moge trenować tym samym planem którym robiłem deload czy przydałby się inny?

sorry za błedy ale pisze to na klawiaturze dosyc szybko.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2021/09/22 18:20 #65572 przez Charles88

i jeszcze jedno pytanie jak robie deload to przykładowo jak potrafię wykonać 3 podciągnięcia to robie 1 albo 6 dipów jestem w stanie wykonać to robie 3?
i po deloadzie moge trenować tym samym planem którym robiłem deload czy przydałby się inny?


Sposobów na deload jest kilka, ale najpopularniejsze są dwa:
1. zmniejszasz ilość powtórzeń, serii, lub obu tych parametrów na treningu
2. zmniejszasz ilość treningów w tygodniu np z 4 na 2 zachowując objętość

Możesz wrócić do tego samego planu, ale proponuje się cofnąć o jedno, dwa powtórzenia na serie w poszczególnych ćwiczeniach

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2021/09/22 18:29 #65573 przez drake
Moim zdaniem zbyt szybko progresujesz, jeżeli w ciągu dwóch tygodni zwiększasz kilkakrotnie ilość np. dipów czy podciągnięć. Mięśnie jak widzisz dają radę się zregenerować, ale układ nerwowy już nie i wpadasz w przetrenowanie. Spróbuj obciąć objętość i potem dokładać wolniej, np. po 2 powtórzenia w tygodniu. I mimo, że czujesz, że możesz więcej to trzymaj się takiej wolniejszej progresji, żeby układ nerwowy tez miał czas się zaadoptować. Dzięki temu będziesz mógł dłużej progresować. Czasami mniej znaczy lepiej.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Pepes
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum