Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Jak podciągać się więcej razy na drążku?

Jak podciągać się więcej razy na drążku? 2021/09/10 07:39 #65512

  • Kacperots97
  • Kacperots97 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Waga: 95kg
Wiek:24
Wzrost: 183cm

Witam, tak jak w temacie chciałbym podciągać się na drążku więcej i lepiej, narazie mój maks to 10 powtórzeń, z ciężarem na 1repmax to 35kg.

Poniedziałek:

Rano bieganie naczczo: do 13km maks

po pracy lub jak wolne to ok 2h po bieganiu trening w parku street workout:

Rozgrzewka: 5-10 min, ćwiczenia z gumą oporową, rozgrzewka raczej dynamiczna

Podciąganie nachwytem: 7,6,6,6,5,5 a następne serie juz robie na tyle ile moge (czasem wroce do 6 a czasem 3-4)

Pompki na poręczach: 16,16,16,15,12, moje maksimum+ 10 sec przerwy i znow maks (2 szybkie serie)

Podciąganie podchwytem: 6,6,5,5, (moj maks)

Pompki, rozstaw rąk lekko szerzej niż barki: 4x16, potem 3 serie ale z dodatkowym oporem dzięki gumie oporowej, zazwyczaj 6-10 powtórzeń

Podciągania australijskie 4 serie po 10-12 powtórzeń

Deska przodem 4 serie, kazda seria zeby powyzej minuty była

Zwis na drążku i tutaj różnie, ponieważ mam słabą siłę chwytu i może tutaj leży problem, albo mnie boli wiszenie na drążku przez odciski i nie moge przez to kontynuować ćwiczenia. Możliwe też ze przez resztę ćwiczeń to przedramie się już zmęczyło czy coś

Wtorek: Trening na siłowni Dół

Rozgrzewka: 5-10 min

Wskoki na skrzynie z progresją kilka seryjek po 2-3 powtórzenia, fajnie się czuje przygotowany do przysiadów

Przysiad high-bar z pauzą na dole: 6x (3-5) powtórzenia z zaleznosci od tygodnia, przeplatane

Martwy ciąg klasyczny 6x (3-5)

Wykroki z kettlami 5x (16-20)

Po treningu rolowanie wałkiem, głównie pleców i czworogłowych

Środa:

Bieganie też tak do maks 13 km

Trening identyczny do poniedziałku, ale staram się np robić ćwiczenia z krótszymi przerwami między seriami, albo 1-2 powtórzenie więcej

Czwartek: Bieganie

Piątek: Trening siłowni dół

Front squat chwytem olimpijskim: 6x (4-6)

Martwy ciąg klasyczny: 6x (4-6)

Wykroki ze sztangą 5x (22-26)

Między seriami robię aktywną przerwę i podciągam się po każdej serii frontów po 5-6 razy bez spiny, między wykrokami robię dipy z ciężarem po 8 powtórzeń, ale zeby nie czuć pompy.

Sobota: Wolne

Niedziela: Jak mam czas to ide pobiegać

Dieta w okolicach 3200kcal: zwykła zbilansowana dieta, zadne keto czy high-carb, białko 2g na kg masy ciała, tłuszcz 1g na kg a reszta to węglowodany.

Tak wyglądał mój plan treningowy, ale zwichnąłem sobie kostkę i pomimo tego chodzilem na silownie i naciągnąłem dodatkowo przywodziciele w prawym udzie i wychodzi na to, ze jedynie moge górę robić.

Chciałbym się podciągać tak o 5-10 powtórzeń więcej, dodam ze chce kupic drążek wolnostojący do mieszkania i w wolnym czasie robić serie tak (50% swojego maksa) co 10-20 min, nie wiem czy to da cokolwiek ale chyba im częśćiej się robi daną czynność to lepszym się w tym stajesz. Druga sprawa to mam chyba słaby chwyt bo szybko się ześlizguje z drążka oraz podciągam się bardziej na palcach niz w pelnym chwycie ( zwis na drążku da progres?) Ogółnie mam nadzieje, ze w miare to opisałem, Czekam na jakieś odpowiedzi :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak podciągać się więcej razy na drążku? 2021/09/10 08:00 #65513

  • Kacperots97
  • Kacperots97 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Tutaj jakiś film z podciągania dla ułatwienia odpowiedzi

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak podciągać się więcej razy na drążku? 2021/09/10 18:20 #65516

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1963
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 7
U mnie ilość pullupów szła do góry, jak ćwiczyłem je prawie codziennie - najpierw po 30, potem po 50 powtórzeń, w tylu seriach ile trzeba było. Dawałem na wstrzymanie, jak czułem przeciążenie. Średnio co pół roku max rósł, aż doszedłem do 20 w serii. Potem dałem sobie spokój, bo nie zależy mi na rekordach ilościowych, a przy ilości powtórzeń powyżej 15 raczej wytrzymałość się wyrabia, nie siłę.
Możesz też zrobić smarowanie gwintów albo Armstronga.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Wideo Tutoriale

Właśnie uruchamiamy nową kategorię artykułów, w której będziemy prezentować gotowe wideo tutoriale znalezione w internecie, dotyczące wykonywania różnych trików Street Workout-owych.   Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Dynamiczne wejście na drążek / Dynamic bar entrance Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastaina. Co to tym razem będzie: ″Dynamiczne wejścia i triki są bardzo efektowne. Zapraszam do obejrzenia i nauki.″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.