Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pull vs Push

Pull vs Push 2021/07/20 17:56 #65198

  • bronx222
  • bronx222 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam. Mój problem polega na dużej dysproporcji siłowej pomiędzy ćwiczeniami pull a push. Jeśli chodzi o pull to spokojnie robię 3x 10 podciągnięć nadchwytem, 3x 12 podchwytem, 3x 10 w szerokim/wąskim rozstawie i zawsze jeszcze mam zapas siły. Natomiast w push jestem mega słaby. Nie potrafię zrobić nawet 3x 10 dipów, bo w ostatniej serii tracę siłe przy 8 powtórzeniu i dalej nie pójdzie. Mój max w podciąganiu w jednej serii to 16, a w dipach 12 i to z trudem. Z tego co wszędzie czytam to kazdy kto podciaga się 10-12 razy powinien robić przynajmniej o połowę więcej dipów lub nawet dwa razy tyle, a jednak u mnie jest odwrotnie i jestem w stanie podciągnąć się więcej razy niz zrobić dipów. Jeśli chodzi o tradycyjne pompki to tez bardzo słabo - 20 pompek maksymalnie w jednej serii lub 3x 12 pompek ale ta ostatnia seria już wymęczona maksymalnie. Dodam ze drazek mam juz od wielu lat i podciągałem się codziennie po kilka-kilkanaście razy, a pompki/dipy dołozylem do treningu dopiero kilka miesięcy temu, ale kompletnie nie mam progresji ani w dipach ani w pompkach. Kazdy trening zaczynam od pociągnieć 3x10-12, pózniej dipy 3x10 (ostatnia seria mniej) a potem pomki 3x 12. Czasami próbuje przeplatać te ćwiczenia, ale tez bez efektu. Moj pytanie brzmi : Jak progresować w pompkach/dipach, zeby ilości powtórzeń PUSH nie odstawały tak bardzo od PULL. Z góry dzięki za odpowiedź B)
Ostatnio zmieniany: 2021/07/20 17:56 przez bronx222.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pull vs Push 2021/07/20 18:03 #65199

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 4099
  • Podziękowania: 222
  • Oklaski: 18
Zmniejszyć ilość pull na korzyść push. Nie ma bata musisz więcej robić tych ćwiczeń. Traktuj ją jako partię priorytetową i rób jako pierwszą. Może rozbij sobie treningi na push pull ? tu jest fajny trening:

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): bronx222

Pull vs Push 2021/07/21 17:56 #65207

  • bronx222
  • bronx222 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Ok spróbuję. Dzięki :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pull vs Push 2021/07/21 18:13 #65208

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 653
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 16
No jeżeli podciągałeś się parę lat i nie równoważyłeś tego żadnym ruchem pchającym to nie ma się co dziwić, że są dysproporcje. Dziwne by było, gdyby ich nie było.
A co do braku postępów w push, to po tym co napisałeś to brakuje planu progresu. Po prostu robisz sobie dipy 3 x 10 i pompki 3 x 12 i stoisz w miejscu.
Po pierwsze daj priorytet na push skoro jest zaniedbany - rób na początku, przed podciąganiem.
Wybierz na początek jedno ćwiczenie push w którym będziesz progresować - najlepiej dipy, a pompkami dobijaj tylko objętość.
Zmniejsz ilość powtórzeń w serii, tak żebyś miał zapas - np. 3 x 7 powt. i od tego dokładaj, np. po tygodniu wejdź na 3 x 8, po kolejnym na 3 x 9 - w ten sposób ustawisz układ nerwowy na progres - będzie "widział", że dostaje coraz mocniej w dupę i będzie się do tego przygotowywał. I nie spiesz się, dokładaj sobie po jednym powtórzeniu, pomimo, że na początku będziesz miał siłę dołożyć więcej. A gdy nie będziesz w stanie dołożyć we wszystkich seriach to dokładaj choć w jednej serii to jedno powtórzenie. A jak staniesz całkiem, to deload, krok w tył i znowu dokładasz.
I pamiętaj, że najważniejsza jest tu systematyczność. Zrób tak i zobaczysz, że ruszy do przodu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): bronx222
Moderatorzy: Pepes

facebook

Wyznaczaj sobie cele i dąż do nich,
osiągnięty cel da Ci dalszą motywację,
a droga którą będziesz podążał, by go osiągnąć, da ci siłę.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Nauka stania na rękach / Handstand Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastiana, tym razem: Nauka stania na rękach / Handstand Tutorial

Więcej…

Imprezy SW Czerwiec

Kilka ciekawych imprez Street Workout-owych odbywających się w czerwcu. Informacje ze strony: Street Workout Event\'s.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.