Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Jaki trening ?

Jaki trening ? 2021/03/22 18:38 #63907

  • Raelo
  • Raelo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Witam, czy moglibyście doradzić mi w sprawie treningu. Początkowo miałem taki plan:
PLAN A:
1. Podciąganie 8 powtórzeń
2.Dipy 8 powtórzeń
3.Pompki klasyczne 15 powtórzeń
4.Przyciąganie kolan do brzucha w zwisie 15 powtórzeń
5.Spiecia brzucha 15 powtórzeń
6.Rowerek 20 powtórzeń
7.Deska 60 sekund
To jest cały obwód, robiłem 6 obwodów z przerwą maks 2 min między obwodami

teraz robię plan B:
1.Podciąganie nachwytem 6 powtórzeń
2.Wąskie pompki 10 powtórzeń
3.Podciąganie wąsko podchwytem 6 powtórzeń
4.Pike push 8 powtórzeń
5.Przyciąganie kolan do brzucha w zwisie 15 powtórzeń
6.Pompki klasyczne 10 powtórzeń
7.Podciąganie szerokie nachwytem 6 powtórzeń
8. Dipy 8 powtórzeń
9.Spięcia brzucha 15 powtórzeń
10.Rowerek 20 powtórzeń
11.Przyciąganie łokci do kolana 2x10 powtórzeń
12.Spięcia pleców 7 powtórzeń
13. Pozycja hollow body 10 sekund.
3-4 obowdy, maks 2 minuty miedzy przerwami

I mam pytanie, co będzie lepsze Plan A ale ćwicząc z ciężarami np 2,5-5kg i progresować z nimi czy jechać plan B?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jaki trening ? 2021/03/22 18:50 #63908

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1412
  • Podziękowania: 100
  • Oklaski: 7
Ogólnie oba plany to obwodówki w których brakuje ćwiczeń na nogi i podciągania w poziomie. Oba mogą dać podobne rezultaty, ale tak naprawdę to nic o Tobie nie wiemy, bo nie podałeś o sobie żadnych danych więc ciężko coś doradzić.
Wypełnij proszę poniższą metrykę, to będzie można coś Ci doradzić:

############METRYKA START################
Wiek:
Wzrost:
Waga:

Ilość wykonanych pompek:
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):
Ilość wykonanych dipów:
Ilość wykonywanych przysiadów:
Czy potrafisz zrobić: Handstand, front, back, l-sit, mostek


Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km:
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli:

Jak często chcesz/możesz trenować:
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu):
############METRYKA KONIEC##############
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jaki trening ? 2021/03/22 18:56 #63909

  • Raelo
  • Raelo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Wiek: 17
Wzrost:170
Waga: 64

Ilość wykonanych pompek: 50
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):13,17
Ilość wykonanych dipów:25
Ilość wykonywanych przysiadów:0




Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):Dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):Kalistenika
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): ćwiczyłem fbw z ciężarami 3-4 razy w tygodniu

Przebyte kontuzje, urazy: Ból kolana
Czy teraz coś boli: Kolana

Jak często chcesz/możesz trenować:3-4 razy kalistenika i 5 razy cardio w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):W domu
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):Schudnąć
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu):Drążek, poręcza, paraletki, ciężar

Ogólnie ćwiczę kalistenike ze względu na to, że nie mogę ćwiczyć fbw z ciężarami więc zamierzam trenować tylko kalistenike przez
5-6 miesięcy , później się zobaczy. Nie planuje jak na razie uczyć się elementów itd lub iść w streetworkout
Ostatnio zmieniany: 2021/03/22 18:59 przez Raelo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jaki trening ? 2021/03/22 19:30 #63910

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1583
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 4
No nie, 170 cm, 64 kg i Toim celem jest, cytuję "schudnąć"?
Maxy w podciąganiu, pompkach, dipach masz znakomite.
Na moje oko masz dwie drogi rozwoju:
1. Chcesz zbudować siłę i przy okazji zamienić te resztki tłuszczu na mięśnie.
2. Chcesz robić ogólnorozwojowy trening, trochę siły, trochę wytrzymałości, też przy okazji gubiąc resztki tłuszczu.

W przypadku pierwszym powinieneś zrezygnować z obwodów i dociążyć się tak, żeby maksymalna ilość powtórzeń była w okolicach 5-8, no maksymalnie 10. Cardio w połączeniu z treningiem siłowym spali te resztki i da Ci w miarę przyzwoitą wytrzymałość. Siłówką hipertrofię wywołasz na wzrost mięśni. Minus takiego treningu to ryzyko, że coś sobie ponaciągasz, więc obciążenia trzeba dokładać powoli. Superserie pozwolą skrócić czas treningu, bo przerwy trzeba trzymać długie.

W drugim przypadku obwody mogą zostać, ale przy takich maxach uważam, że warto by było trochę ciężaru dowiesić albo nieco utrudnić plan B. Może australijskie dorzuć, zamiast pompek (na czorta robić 10 pompek przy maxie 50) zrób pompki archer itp. Sam wyczujesz, które ćwiczenia są zbyt łatwe i służą jako zapchajdziura.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Raelo

Jaki trening ? 2021/03/22 20:25 #63914

  • Raelo
  • Raelo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Powiedzmy, że wybieram drogę pierwszą. Więc powinienem trenować plan A ale z dobrze dobranymi ciężarami bez obwodów, czyli np mogę robić podciąganie,dipy,podciąganie,dipy itd ? Odnośnie chudnięcia to mam jeszcze oponke na w dolnej części brzucha, która musze jeszcze zredukować.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jaki trening ? 2021/03/22 20:27 #63916

  • Raelo
  • Raelo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Czy mam stworzyć inny plan, jeśli wybieram drogę pierwszą? Jeśli tak, czy mógłbyś polecić jakiś ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jaki trening ? 2021/03/22 21:22 #63921

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1583
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 4
Możesz zostać zarówno przy planie A jak i B. B jest trochę bogatszy, np. ma pike pushupy, których nie ma w A. Niezależnie który wybierzesz, powinieneś tak się dociążyć, żeby zrobienie tych 10 powtórzeń w serii było (prawie) maxem. Ćwiczysz przykładowo np. w superseriach: seria 8 pullupów, 1,5 - 2 minuty przerwy i seria 8 dipów. Znowu przerwa i kolejna seria pullupów i dipów. Serii tyle, żebyś poczuł:) Ja robię zwykle 4 serie i dla mnie wystarczy:)
Potem kolejne superserie. Zazwyczaj dobiera się w pary 2 ćwiczenia na antagonistyczne partie mięśni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jaki trening ? 2021/03/22 21:29 #63923

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1583
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 4
Przy takim systemie musisz trzymać przerwy na tyle długie, żeby do kolejnej serii podchodzić na świeżo. W superseriach wystarczy 1,5 minuty, jak będziesz robił zwykłe serie, sugeruję 3 minuty, nie krócej. Innymi słowy - seria, post na forum, kolejna seria:)
Nie spocisz się, ale potężnie obciążysz mięśnie i ścięgna. Musisz uważać z obciążeniem i nie szaleć. Ścięgno łatwo przeciążyć, a szycie bywa bolesne:) Startuj z małym obciążeniem i daj sobie czas na adaptację, ze dwa miesiące chociaż. Potem dokładaj powoli.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Raelo

Jaki trening ? 2021/03/23 08:48 #63924

  • Raelo
  • Raelo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Ok, dzięki wielkie z rady
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Podstawowe ćwiczenia budujące siłę

Jeśli nie mieliście jeszcze styczności z treningiem Street Workout i nie wiecie jakie ćwiczenia można wykonywać podczas treningu, to Sebastian przygotował coś specjalnie dla was: Zbiór podstawowych ćwiczeń, które musi opanować każda osoba, zaczynająca swoją przygodę z treningiem SW. Miłego oglądania.

Więcej…

Jeden z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych

W tym tutorialu zobaczysz jakie ćwiczenia wykonywać żeby nauczyć się jednego z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych. Zapraszam do obejrzenia.

Więcej…

Słownik Crossfit

W sieci można znaleźć bardzo wiele gotowych treningów i zestawów ćwiczeń CrossFit-owych, jednak w gąszczu specyficznych nazw i określeń można się łatwo pogubić. Poniższy słownik pomoże Państwu w ich rozszyfrowaniu.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.