Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: progres w podciąganiu na drążku z ciężarem

progres w podciąganiu na drążku z ciężarem 2021/03/18 21:09 #63874

Witam!

Ćwiczę kalistenikę od mniej więcej 2 lat. 3 miesiące temu zacząłem trenować podciąganie na drążku z dodatkowym obciążeniem z myślą o osiągnięciu jak najlepszego rezultatu w podciągnięciu na 1 raz z ciężarem maksymalnym. Początkowo mój max wynosił mniej więcej 35 kg teraz mój rekord wynosi 51 kg. Bardzo ciężko mi natomiast przekroczyć tą granicę. Próby z np. 55 kg są za ciężkie, brakuje mi siły zwłaszcza w końcowej fazie ruchu (dociągnięcie brody do drążka). Chciałbym zapytać was o pomysły jak mógłbym przekroczyć ten próg i progresować dalej. Czy skupić się na mniejszym ciężarze np. 40-45 kg i robić nim serie czy np. robić izometrię nad drążkiem z ciężarem bliskim granicy 50-51 kg? Będę wdzięczny za pomoc.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

progres w podciąganiu na drążku z ciężarem 2021/03/18 21:23 #63878

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3894
  • Podziękowania: 218
  • Oklaski: 18
no musisz wyeliminować słabe ogniwa poprzez ćwiczenia akcesoryjne. Jak już wspominałeś przyda się izometria przy podciąganiu czyli łeb nad drążek i trzymasz opuszczasz łeb pod drążek i trzymasz i takie pull upy musisz robić.
Ostatnio zmieniany: 2021/03/18 21:24 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

progres w podciąganiu na drążku z ciężarem 2021/03/18 21:28 #63879

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 641
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Trudno mi coś doradzić jak nie widzę planu, ale możesz spróbować jakieś 55-58 kg i robić negatyw z izoholdem w połowie (mniej więcej przy kącie prostym przedramienia do ramienia.

A w jakim chwycie doszedłeś do tego? Jeżeli w nachwycie, to spróbuj najpierw większy ciężar w silniejszym chwycie (najlepiej neutralnym) i jak przyzwyczaisz organizm do ciężaru przejdź na nachwyt.

Ale tak w ogóle przy tym ciężarze przejście z 51 do 55 to duży skok. Zwiększaj nawet o 0,5 kg tygodniowo. I tak kroczek po kroczku. I rób deloady.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

progres w podciąganiu na drążku z ciężarem 2021/03/20 13:54 #63895

Dziękuję bardzo za wskazówki. Wkrótce wypróbuję tą izometrię rzeczywiście. Co do chwytu to stosuję nachwyt, który jest dla mnie najsilniejszy więc nie opłaca mi się go zamieniać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Naturalne suplementy diety

Obecnie na pólkach sklepowych znaleźć można przeróżne suplementy diety wspomagające odchudzanie, poprawiające kondycje skóry, włosów czy paznokci, preparaty zatrzymujące czas oraz przyspieszające oczyszczanie organizmu Występują one w różnej postaci, począwszy od herbatek poprzez tabletki, napoje na batonach kończąc.

Więcej…

Kobiety w Street Workout

Kto powiedział że Street Workout jest tylko dla mężczyzn. Kobiety również świetnie się w nim odnajdują odnajdują. Postaramy się zachęcić Was do trenowania Street Workout zamieszczając kilka filmików z udziałem kobiet.  

Więcej…

Przykładowe treningi dla początkujących

Pierwsza seria artykułu z kilkoma przykładowymi treningami dla osób chcących zacząć swoją przygodę ze street workout-em. Mamy nadzieję że pomogą Wam one zbudować podstawową siłę, potrzebną do trenowania SW.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.