Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: kalistenika nowy plan

kalistenika nowy plan 2021/03/15 12:09 #63808

############METRYKA START################
Wiek:19
Wzrost:190
Waga:97

Ilość wykonanych pompek:25
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): nachwyt 7/podchwyt 8
Ilość wykonanych dipów:17
Ilość wykonywanych przysiadów: będę robil z cięzarami
Czy potrafisz zrobić: Handstand, front, back, l-sit, mostek: nic z tych rzeczy.


Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: 1km z rok temu/ 5 również/ 15 nigdy.
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):siłownia
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):Seba kot fbw
podciąganie 4x6
siady 4x6
face pull 3x12
wyciskanie 4x6
leg curl 4x6
farmer 4x50.
uginanie na biceps 3x12

B
pendlay row 4x6
Martwy ciąg rwaniowy 4x6
ohp 4x10
wykroki 4x10
plank 4x

Przebyte kontuzje, urazy:ból barku
Czy teraz coś boli:nic

Jak często chcesz/możesz trenować:4x w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): siłownia w domu
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):złapać masę
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu):drążek/ poręcze do dipów z krzeseł niestety/ ławka/ sztangi/ 120kg obciążenia.
############METRYKA KONIEC##############
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/15 14:15 #63809

  • X-ManMaciej
  • X-ManMaciej Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
NIe wiem czy dobrze rozumiem ale chcesz się przenieść z siłowni na kalistenike?
Jak tak to pewnie ci siłownie zamkneli i chcesz dalej ćwiczyć, czy całkowicie zmieniasz dyscypilinę?
Jak chcesz kontynuaować to co na siłowni to powinno ci być łatwo bo te same ruchy łatwo zastąpić
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/15 14:36 #63811

Tak chce się przenieść z siłki na kalistenike własnie :p. Zobaczyć, przetestować jak to jest :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/15 15:34 #63814

  • X-ManMaciej
  • X-ManMaciej Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
No to ja ci nie pomogę za bardzo bo ja strikte siłownia a teraz jak zamknięte to po prostu street lifting myślałem że trzeba pomóc z substyucją cwiczeń sry
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/15 16:13 #63815

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1211
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 4
Skoro chcesz złapać masę i masz już sztangę to moim zdaniem nie warto zamykać się tylko na kalistenikę, a połączyć wszystko razem. Ze sztangą dodaj chociaż przysiady oraz martwy ciąg. Z kalisteniki dodaj podstawowe ćwiczenia typu podciąganie, pompki, dipy i ewentualnie coś na brzuch. Całość rozdziel na 2 treningi wedle uznania odnośnie preferowane opcji treningu, ja polecam standardowe serie z progresją z treningu na trening (załóżmy, że masz po 4x10 i jeśli zrobisz tyle bez ciężaru to dowieszasz 1kg do podciągania, 2kg do dipów i ciśniesz aż dojdziesz do 4x10 z tym obciążeniem itd.).

Wiadomo, że na masie równie ważne jak nie bardziej będzie odżywianie i nadwyżka kaloryczna.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/15 16:26 #63816

Jakiś pomysł jak ulożyc taki plan ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/15 16:35 #63817

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 641
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Hmm, tak czytam co napisałeś i skoro zależy Ci tylko na masie mięśniowej, to najrozsądniej będzie zostać przy ciężarach. W końcu kulturystyka to sport specjalnie stworzony do rozbudowy mięśni i tak osiągniesz najszybsze efekty. Przejście na streetworkout ma sens jeżeli poza sylwetką zależy Ci również na sprawności i funkcjonalności ciała (przez sprawność rozumiem tutaj rozwój takich cech jak koordynacja, zwinność, wyczucie balansu, równowagi, mobilność,kontrola ciała w różnych pozycjach). Natomiast co do sylwetki, to streetworkout rozwija sylwetkę atletyczną, czyli nieco większa od przeciętnej masa mięśniowa z nieco mniejszą od przeciętnej tkanką tłuszczową. Na pewno nie żadne ekstrema - to domena kulturystyki. Co do sylwetki w streecie, to głównie ćwiczenia bazowe, skoro masz możliwość to najlepiej z ciężarem (choć dipy z ciężarem na krzesłach to zdecydowanie odradzam). Ale z drugiej strony takie ćwiczenia z powodzeniem można zastosować też w planie "siłownianym".
Więc podsumowując z masą w streecie będzie ciężej niż na siłowni, ale na plus sprawność i funkcjonalność. Dlatego gdy w celach wpisałeś tylko "złapać masę" to najuczciwiej napisać, żebyś został przy czym jesteś, zwłaszcza jeżeli jedziesz planem Seby Kota, to masz to kompetentnie ułożone. A jeżeli chciałbyś dalej budować masę, a przy okazji poprawić sprawność to pomyśl nad jakimś połączeniem, np. 2 x w tygodniu FBW + 2 x kalistenika.

Edit: widzę, że Koteł już Ci podobnie napisał.
Ostatnio zmieniany: 2021/03/15 16:36 przez drake.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/15 17:43 #63820

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1211
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 4
kalistenikzsilki napisał:
Jakiś pomysł jak ulożyc taki plan ?

Przysiady
Pompki w staniu na rękach/OHP
Podciaganie nachwyt
Dipy

Martwy ciąg
Podciaganie podchwyt/Wiosłowanie
Pompki/wyciskanie leżąc
Brzuch

To masz podstawy, teraz wedle uznania możesz czymś uzupełniać np. zginanie na biceps, jakaś izolacja triceps, boczny aktonbarków itp, ale i już dam musisz się określić jak w końcu chcesz trenować.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/17 21:32 #63853

Chciałbym zacząc samą kalisteniką :D. Siłownia już mi sie "przejadła", że tak powiem. W przyszłości chciałbym sie nauczyć jakichś elementów, podobno przy tym wzroście nie bedzie to łatwe ale chce spróbować.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/17 21:39 #63854

kalistenikzsilki napisał:
Chciałbym zacząc samą kalisteniką :D. Siłownia już mi sie "przejadła", że tak powiem. W przyszłości chciałbym sie nauczyć jakichś elementów, podobno przy tym wzroście nie bedzie to łatwe ale chce spróbować.


Najlepiej jakby ktoś pomógł ulożyc upper 2x :D

Dół ułoże z ciężarami :p
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/17 22:10 #63857

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1211
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 4
Piszesz o elementach, gdzie wcześniej wspomniałeś o budowaniu mięcha. Musisz ustalić priorytety i wtedy można coś układać. Ja mogę pomóc z treningiem bazowym, na elementach się nie znam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/18 00:37 #63858

koteł napisał:
Piszesz o elementach, gdzie wcześniej wspomniałeś o budowaniu mięcha. Musisz ustalić priorytety i wtedy można coś układać. Ja mogę pomóc z treningiem bazowym, na elementach się nie znam.

W przyszłości to pewnie bardzo daleko, póki co chciałbym zbudować solidna bazę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/18 12:57 #63860

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1211
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 4
Zacząłbym od czegoś takiego zakres powtórzeń robiłbym docelowo 8-10 i dodawanie ciężaru. Ma początku możesz pracować na wyższych zakresach, żeby dopracować technikę.

Góra 1:
Podciaganie nachwyt 4 serie
Dipy 4 serie
Podciaganie podchwyt wąsko 3 serie
Pompki 3 serie
Brzuch

Góra 2:
Podciąganie nachwyt szeroko 4 serie
Pompki przy ścianie/Pike push ups 4 serie
Podciąganie australijskie 4 serie
Dipy 4 serie
Brzuch

W dole wg mnie wystarczą przysiady i martwy ciąg (rumuński).

Inną opcja są obwody, gdzie progresujesz zwiększając liczbę obwodów lub powtórzeń i wygląda to tak, że wybierasz kilka ćwiczeń, które wykonujesz po sobie np. Nachwyt-dipy-brzuch-podchwyt-pompki i to jest 1 obwód. Pomiędzy ćwiczeniami niewielka przerwa, po całości z 2/3min. I zaczynasz od 4 i co trening albo więcej powtórzeń lub +1 obwód.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/18 13:42 #63861

Co polecasz na brzuch :D?
Wznosy kolan do klatki na drążku ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/18 14:16 #63862

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 814
  • Podziękowania: 14
  • Oklaski: 2
kalistenikzsilki napisał:
Co polecasz na brzuch :D?
Wznosy kolan do klatki na drążku ?

hollow body, krótkie spięcia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/18 15:13 #63863

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1211
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 4
kalistenikzsilki napisał:
Co polecasz na brzuch :D?
Wznosy kolan do klatki na drążku ?

Polecam rozjazdy na kółku, przy pompkach i podciąganiu i tak mocno zaangażujesz brzuch, to samo przy ciężkich siadach i ciągach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/18 15:54 #63864

  • X-ManMaciej
  • X-ManMaciej Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
wycieraczki są spoko jak chcesz oszczędzić na czasie i robić tylko 1 ćwiczenie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/18 16:41 #63865

koteł napisał:
kalistenikzsilki napisał:
Co polecasz na brzuch :D?
Wznosy kolan do klatki na drążku ?

Polecam rozjazdy na kółku, przy pompkach i podciąganiu i tak mocno zaangażujesz brzuch, to samo przy ciężkich siadach i ciągach.

nie posiadam kółka niestety :p

myślę nad spacerem farmera oraz plankiem,
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/18 16:50 #63866

  • X-ManMaciej
  • X-ManMaciej Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Farmer z ciężarem po 1 stronie spoko opcja co do planka jak robisz bez ciężaru to ja bym zamienił na L sit
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

kalistenika nowy plan 2021/03/18 19:32 #63868

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3894
  • Podziękowania: 218
  • Oklaski: 18
w lidlu kółka bywają chyba po 20zł
Ostatnio zmieniany: 2021/03/18 19:33 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jednym z największych wyzwań w życiu jest bycie
sobą w świecie, który próbuje byś był jak reszta.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Co to jest Plank?

Czym jest tzw. "Plank"?

To rodzaj ćwiczeń izometrycznych. Ćwiczenia izometryczne polegają na napinaniu poszczególnych mięśni, bez zmiany długości ich włókien.

Co to oznacza w praktyce? Napinamy mięśnie, ale nimi nie ruszamy i wytrzymujemy w takiej pozycji kilkadziesiąt sekund...

Więcej…

Bar Spinning Tutorial / kręcenie na drążku!

Tym razem poradnik do nauki bardzo łatwego kręcenia na drążku do przodu. Obejrzyj tutorial i zaskocz innych nowym trikiem na drążku. Zapraszam!

Więcej…

Szkoła na drążku 1 - Wymyk tyłem

Pierwszą serię tutoriali rozpoczynamy od filmików naszego kolegi zza wschodniej granicy: ?????? ???????a (Michaiła Waratowa). Seria jego tutoriali nazywa się ????? ???????, co w dosłownym tłumaczeniu na język polski oznacza szkołę drążka.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.