Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pierwszy plan treningowy street workout

Pierwszy plan treningowy street workout 2021/03/07 05:35 #63701

  • Findus
  • Findus Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Hej, poszukuje pomocy na wstępie metryka:

############METRYKA START################
Wiek:23
Wzrost:170
Waga:65

Ilość wykonanych pompek:40*
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):około 15 w obu przypadkach*
Ilość wykonanych dipów: około 15*
Ilość wykonywanych przysiadów:40*
Czy potrafisz zrobić: Muscle up, handstand, front lever, back lever, human flag, dragon flag l-sit, mostek: muscle up sufit przeszkadza, handstand przy ścianie, lever, flag, l-sit nie próbowałem, mostek tak.

*przez kontuzje nie próbowałem swoich maxów, podane dane są przybliżone do ilości powtórzeń które wykonywałem przed kontuzją. Ćwiczenia których napisałem że nie próbowałem zrobię jutro, tzn spróbuję



Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: 2x w tygodniu staram się przebiec około 2km
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):Dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, sztuki walki, wspinaczka, joga, ...?):BJJ
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):przed kontuzją trenowałem BJJ 3x w tygodniu co drugi tydzień ze względu na pracę, na dzień dzisiejszy przez obostrzeżenia nie trenuję BJJ. W domu (FBW)3x w tygodniu przez ostatnie pół roku wykonywałem następujący trening:
5 serii po około 10 powtórzeń podciąganie nachwytem
5 serii po około 20 pompek na poręczach/bez
4 serie po około 10 powtórzeń podciąganie podchwytem
4 serie po około 12 powtórzeń pompki szwedzkie
Plank

Przebyte kontuzje, urazy: Miesiąc temu uraz barku.
Czy teraz coś boli: Nie ????

Jak często chcesz/możesz trenować: codziennie, chodź jak wrócę do BJJ 3 dni w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):dom, planuje na podwórku zrobić plac zabaw ????
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):Łapanie masy i powolna nauka trików
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu):drążek sufitowy, poręcze do dipów, poręcze do pompek.
############METRYKA KONIEC##############
Od ponad pół roku trenuję z ciężarem własnego ciała co zawarłem w metryce, interesuję mnie bardzo świat street workoutu dopiero który poznaję, najbardziej te niesamowite triki. Mój dotychczasowy trening jest dość "nijaki" i chcę go z fachową pomocą przekształcić w iście street workout-owy ,adekwatny do mojego wyposażenia abym mógł w przyszłości próbować sił na placu zabaw. Gdyby nie fakt że już "coś tam ćwiczę" z własnym ciężarem brałbym się za gotowe treningi dla początkujących, więc proszę o pomoc jaką drogę obrać w mojej sytuacji?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy plan treningowy street workout 2021/03/07 09:25 #63702

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 641
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Patrząc na godzinę wpisu to pewnie na Błachowicza czekałeś :)

Treningi sportów walki gdzie podstawą są ciosy (jak karate, kick boxing itp) zazwyczaj zdominowane są przez ćwiczenia push (przynajmniej na poziomie amatorskim) i wtedy robiąc sw dodatkowo, czy zmieniając treningi na sw warto na początek dać priorytet na pull żeby przywrócić balans.
Nie wiem jak wyglądają treningi BJJ, może są bardziej zbilansowane.
Jak będziesz miał warunki to wprowadź MU do treningu i czyść technikę.
Jeżeli nie robisz wymyków, to powinieneś szybko opanować, jeżeli robisz to możesz spróbować robić w seriach. A co do innych trików, to dobierz dwa (raczej z innych ruchów, np jeden push, drugi pull) i nad nimi pracuj na początku treningu, a kończ ćwiczeniami bazowymi.
Na masę to dobieraj tak trudność ćwiczeń bazowych, żeby się zmieścić w przedziale 6-15 ruchów.
Triki na początek: hand stand, dragon flag, back lever.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pierwszy plan treningowy street workout 2021/03/07 10:30 #63703

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1583
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 4
Uważaj, żeby Ci się ten uraz barku nie odnowił, szczególnie przy ciężkich, siłowych ćwiczeniach. Po miesiącu może nie boleć, ale to nie znaczy, że się w pełni wygoiło. Zależy, jak poważna była kontuzja. Zwiększaj obciążenie stopniowo i obserwuj, czy nic nie boli.
Twój plan nie zawiera dipów, ćwiczeń na nogi i tylko jedno ćwiczenie na core. Nie ma pull horyzontalnego (australijskie).
Nie twierdzę, że Twój plan jest zły, ale może warto dorzucić dipy i australijskie, nawet kosztem paru serii pullupów. Na core też jeszcze jedno ćwiczenie bym dodał. Nogi możesz przećwiczyć w dni nietreningowe, chociaż trochę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jednym z największych wyzwań w życiu jest bycie
sobą w świecie, który próbuje byś był jak reszta.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 8 - Wspieranie wychwytem

Kolejne ćwiczenie przedstawione w naszym tutorialu jest ćwiczeniem zaczerpniętym bezpośrednio z gimnastyki sportowej. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest to rodzaj Muscle Up-a, wykonywanego z większym zamachem ciała.

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Przykładowe treningi dla początkujących

Pierwsza seria artykułu z kilkoma przykładowymi treningami dla osób chcących zacząć swoją przygodę ze street workout-em. Mamy nadzieję że pomogą Wam one zbudować podstawową siłę, potrzebną do trenowania SW.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.