Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan początkującego do oceny

Plan początkującego do oceny 2021/02/25 15:24 #63526

  • Łodyga
  • Łodyga Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam. Jestem Michał, Mam 18 lat, 179 cm wzrostu oraz ważę 64 kg. Ćwiczę od tygodnia. Zacząłem jeść więcej niż do tej pory, ograniczam cukry i niezdrowe jedzenie, natomiast staram się jeść jak najwięcej nabiału i pić mleko. Plan treningowy:
Podciąganie nachwyt 5x4
Podciąganie podchwyt 5x3
Pompki klasyczne 4x8
Pompki szerokie na paraletkach 4x7
Pompki wąskie 4x6
Brzuch z apką.
Przerwy między ćwiczeniami-1m
Przerwy między seriami-30s
Oczywiście na początku rozgrzewka a po treningu rozciąganie.

Chciałbym przede wszystkim przybrać na masie na początek, poprawić wytrzymałość potem muscle up i hand stand.
Ćwiczenia staram się wykonywać możliwie najpoprawniej technicznie, czasem jak nie dam rady ostatniego podciągnięcia to trochę zamachnę się nogami. Wcześniej już trochę ćwiczyłem podobnym planem, udało mi się osiągnąć muscle upa po ok. miesiącu jednak kompletnie straciłem motywację i zaniedbałem treningi. Chciałbym teraz wziąć się konkretnie do roboty i ćwiczyć 4 może nawet 5 razy tygodniowo. Chciałbym jeszcze zapytać jak to jest z tym jedzeniem na wieczór, słyszałem mieszane opinie ze lepiej nie jeść wcale albo jeść mało i niezbyt późno, jestem pewien że ktoś tutaj obecny będzie miał większe pojęcie niż ja.
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan początkującego do oceny 2021/02/25 17:33 #63527

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 641
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Jak chcesz przybrać na wadze to wypadałoby ćwiczyć też duże mięśnie (tak, nogi :) )
Do tego co masz dorzuć jakieś pull poziome (wiosłowanie, podciągnięcia australijskie, przyciąganie wyciągu czy gumy do brzucha - do czego masz tam dostęp).
A do push wrzuć coś na barki - pompki pike czy jakieś wyciskanie nad głowę.
Jak chcesz ćwiczyć 5 razy w tygodniu to raczej podziel to sobie push/pull.

Co do jedzenia wieczorem - nie słuchaj dyrdymałów typu najważniejsze jest śniadanie i nie jedz po 18, tylko układaj dietę pod swój rytm. Oczywiście weź pod uwagę czy dobrze śpisz po późnym posiłku itp. Ja np. nie mam apetytu rano, a mam po południu/ wieczorem i tak jem. Jakbym ładował na siłę duże śniadania, to bym się zaraz zalał.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Łodyga

Plan początkującego do oceny 2021/02/25 18:14 #63528

  • Łodyga
  • Łodyga Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Ok Wszystko jasne. Dorzucę ćwiczenia na nogi i pompki pike, co do tych pull poziomych to nie bardzo mam dostęp do nich niestety.
Dziękuję za pomoc.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan początkującego do oceny 2021/02/25 19:34 #63530

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1211
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 4
Co do jedzenie to ja również rano nie jem. Zaczynam od obiadu i później obfita kolacja. Między posiłkami debnam sobie białko, ale bazuje na 2 głównych posiłkach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nie ma złej pogody czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rutyny MadBarz - Zaawansowani

Ostatni (najtrudniejszy) zestaw rutyn MadBarz. Tym razem dla osób zaawansowanych.

Więcej…

Słownik Crossfit

W sieci można znaleźć bardzo wiele gotowych treningów i zestawów ćwiczeń CrossFit-owych, jednak w gąszczu specyficznych nazw i określeń można się łatwo pogubić. Poniższy słownik pomoże Państwu w ich rozszyfrowaniu.

Więcej…

Układ mięśniowy człowieka

Artykuł został opracowany i udostępniony przez: Muzeum Przyrodnicze Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ilustracje do artykułu ?Układ mięśniowy człowieka? powstały przy merytorycznym wsparciu Dr Tomasza Kozłowskiego z Zakładu Antropologii UMK.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.