Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Jak to jest z masą?

Jak to jest z masą? 2021/02/23 08:37 #63450

  • Robuś
  • Robuś Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
Mam pytanie bo ogólnie to mam bardzo fajną sylwetkę i siłe i ogl wszystko tylko mam taki problem że mam trochę zbyt chude ramiona w sensie mam niby to 36cm w bicepsie ale no jednak w porównaniu do reszty sylwetki mam chude ramiona i mam pytanie jak zrobić mase bo niby wiem że ćwiczenia bardziej na sile i jeść wiecej kalorii ale jak to jest jeśli ilość dostarczanych kalorii mogę tylko nieznacznie zwiększyć i ogl wytłumaczcie wszystko. A i mogę do swojego treningu wprowadzić jakiś ciężar ale jak?
Ostatnio zmieniany: 2021/02/23 08:40 przez Robuś.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 09:07 #63451

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3960
  • Podziękowania: 221
  • Oklaski: 18
Delikatna nadwyżka kaloryczna i izolacja mięśni , które są do poprawy. Możesz sobie uginanie na bicka sztangą lub hantlami robić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): X-ManMaciej

Jak to jest z masą? 2021/02/23 12:46 #63458

  • Boa_constrictor
  • Boa_constrictor Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 167
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
@Robuś, dla rozbudowania rąk potrzebujesz trening okluzyjny zrobić - po angielsku blood flow restriction (BFR). Pozaciskaj sobie gumki (mogą być solidnej jakości recepturki) powyżej bicepsów tak by ograniczyć odpływ krwi z rąk. Ograniczenie odpływu krwi z rąk znacząco zwiększy stres metaboliczny w rękach w czasie wykonywania ćwiczeń. Następnie ćwicz bicepsy dowolną metodą, jaką lubisz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 15:52 #63461

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 649
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Masz dostęp do kółek gimnastycznych? Gdy robiłem progresję do podciągnięcia na jednej ręce, to robiłem podciągnięcia na jedną rękę na kółkach z rotacją - na dole nachwyt, u góry podchwyt.
Ustawiałem jedno kółko niżej, tak żebym zrobił 3 powtórzenia i progresowałem - gdy doszedłem do 6 powt. znów obniżałem kółko. I powiem ci, że jak żyję, to żadne ćwiczenie mi tak bicepsów nie zbudowało - stały się nie tylko wyższe, ale i grubsze i oczywiście dużo silniejsze.

Ale pamiętaj, że większość masy mięśniowej ramion to tricepsy - tutaj robotę robią dipy, tylko złap taką technikę, żebyś wypychał głównie nimi, a nie klatką. Też polecam kółka. Jak będzie lekko to dorzuć ciężar. No i jak wyżej możesz takie podstawowe ćwiczenia uzupełnić jakimiś izolowanymi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 16:12 #63462

  • Robuś
  • Robuś Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
Dziękuje za odpowiedzi wszystkim i powiem że akurat biceps mam bardzo duży i teraz uważam że trochę ważniejszy byłby triceps, a do kółek gimnastycznych niby niemam dostępu ale to raczej nie jest problem bo nie będzie problemu w tym żebym takie sobie zrobił, ale głównie mi chodzi o to jedzenie jakie rzeczy jeść i ile?
Dodam jeszcze że z podciąganiem na jednej ręce jest u mnie dobrze bo potrafię się podciągnąć tylko jeszcze nie od pełnego wyprostowania ręki a lekkiego zgięcia lecz myślę że to już nie zajmie mi dużo czasu wyciągnięcie pełnego.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 16:39 #63463

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 649
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Z jedzeniem to cudów nie ma. Lekka nadwyżka i białko ma się zgadzać (ok. 1,8 g na kilogram). No i wiadomo, im więcej tego będzie z nieprzetworzonych źródeł tym lepiej. Jak masz problem z przejedzeniem odpowiedniej ilości kalorii to rób szejki - najlepiej z naturalnych produktów, co najwyżej podbij odżywką - na YT masz dużo przepisów. Fajną opcją są też batony białkowe własnej roboty - też znajdziesz na YT przepisy.

Co do diety na masę to jeszcze ja osobiście bym polecił żeby były dobrej jakości węglowodany (kasze, strączki itp). Na jakimś keto będzie ciężej masę zrobić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 17:02 #63464

  • Boa_constrictor
  • Boa_constrictor Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 167
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Jeśli chodzi o węglowodany, jak wygląda robienie masy na mieszance świeżych owoców (banany, kiwi, pomarańcze, jabłka, itd., codziennie kopiasta micha takiej sałatki owocowej)? Ja coś takiego spożywam od jakiegoś czasu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 18:02 #63465

  • Boa_constrictor
  • Boa_constrictor Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 167
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0


Moje główne dzisiejsze źródło węglowodanów wygląda tak... Coś takiego podjadam pomiędzy posiłkami (również pisząc ten post) oraz podjadam to w nocy. Innymi słowy owoce zamiast kaszy lub ziemniaków.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 18:12 #63466

  • Robuś
  • Robuś Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
No dobra dzięki z przygotowaniem dań to akurat nie będzie problem poniewaz jestem na kierunku technik zywienia więc potrafię zrobić dużo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 18:18 #63467

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3960
  • Podziękowania: 221
  • Oklaski: 18
owoce to raczej węglowodany proste, które dają szybką energię. Kasze, ryże i strączki to węglowodany złożone, które wolniej uwalniają energię.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 18:31 #63469

  • Boa_constrictor
  • Boa_constrictor Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 167
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Rabbek napisał:
owoce to raczej węglowodany proste, które dają szybką energię. Kasze, ryże i strączki to węglowodany złożone, które wolniej uwalniają energię.
Acha, no dobrze. Z drugiej strony taka micha owoców dobrze wchodzi i można tego zjeść dowolną ilość ze smakiem. Z kolei wiele kaszy bym nie zjadł. W owocach są też witaminy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 19:16 #63471

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 649
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Tak jak Rabbek napisał, węgle złożone powinny dominować. Z drugiej strony owoce nie mają dużo cukrów tzn w odniesieniu do objętości, ponadto mają błonnik więc są ok. Co innego soki owocowe - tu trzeba uważać. Taki przykład:
Jak zjem jabłko to mnie nasyci i nie mam ochoty na kolejne, ale szklanka nawet najmniej przetworzonego soku jabłkowego - wyciśnięta ze świeżych jabłek - na to już pójdą ze 3 jabłka (tzn cukier i woda z nich, bo błonnik jest odrzucony). Mało tego szklanką soku się nie nasycę. A co dopiero dosładzane soki sklepowe.
Węglowodany proste (czyli cukry) są dobrym źródłem szybko dostępnej energii, ale problem z nimi jest taki, że przy nadwyżce bardzo łatwo odkładają się w tłuszcz (o wiele łatwiej niż np tłuszcz, który spożywamy), dlatego banan przed treningiem jest ok, ale np. z sokami owocowymi czy przetworami to już trzeba uważać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Boa_constrictor

Jak to jest z masą? 2021/02/23 19:30 #63472

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1671
  • Podziękowania: 47
  • Oklaski: 5
Ja też jem dużo owoców. Jabłka, banany, winogrona, kiwi...
Dorzucam orzechy laskowe i pestki dyni.
Zazwyczaj dzielę tak - warzywa na drugie śniadanie, owoce na obiad i kolację. Oczywiście do tego dokładam jakąś kanapkę albo i dwie. Z żytnim pieczywem. No i mięcho, jajka, ale zazwyczaj po obiedzie tylko owoce i orzechy wpadają.
Kasz, makaronów, ziemniaków prawie jak na lekarstwo - nie używam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/23 19:44 #63473

  • Boa_constrictor
  • Boa_constrictor Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 167
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0


A tutaj pierwsze danie kolacji Boa constrictor: białka i tłuszcze. Mam nadzieję, że tym razem jest to dobrze skomponowany posiłek... Drugie danie kolacji Boa constrictor będą stanowiły już produkty mleczne.

Dzień nietreningowy oczywiście - w treningowy zjem wszystko, co się rusza. :silly:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak to jest z masą? 2021/02/26 14:22 #63555

  • X-ManMaciej
  • X-ManMaciej Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • Posty: 35
  • Oklaski: 0
Uważaj bo masą masą ale na nadwyżce plus dużo tłuszczu się zalejsz a nie o to chodzi w masie.
Ja osobiście mam strategia dawać więcej węglowodanów ale tłuszczu nie przekraczać 60g dziennie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Szkoła na drążku 7 - Opaska wzmacniająca chwyt

Wiele osób trenujących Street Workout zafascynowało się tym sportem z powodu widowiskowych akrobacji, które można wykonywać na drążku. Jednak w rzeczywistości, to co wygląda tak prosto na filmikach, okazuje się być dosyć trudne do wykonania w rzeczywistości.

Więcej…

Rozgrzewka - Część 1: Wstęp

Jedna z najważniejszych części treningu, a jednocześnie najczęściej bagatelizowana przez początkujących (i nie tylko) sportowców. Ponieważ jest to tzw. temat rzeka, podzielimy go na kilka części prezentowanych w kolejnych artykułach.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.