Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: 5 razy w tygodniu trening klatki ?

5 razy w tygodniu trening klatki ? 2021/02/19 12:48 #63395

• Carlito1978
  • Carlito1978 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Oklaski: 0
Mam takie pytanie: Normalnie robi się jedną partię, np. klatkę 2-3 razy w tygodniu w zestawach po kilka ćwiczeń, a jakby rozbić to i robić pojedyncze warianty pompek, w każdym dniu inny, np po 3 serie, codziennie, tzn 5 razy w tyg, oprócz weekendu, to mialoby to sens ? Większa intensywnosc- dłuzsze przerwy, a mniejsza - krótsze, mylę się czy tak to działa ? Pójdzie mięsień od takiego planu czy za słaby trening, mimo, że codzienny ? Jeśli chodzi o warianty to klasyczne, z nogami na krześle i diamenty ( lub prawie diamenty ) . Oczywiście mało powtórzeń, bo jestem początkujący i brak siły ale potem coraz więcej. Do tego też przysiady i wykroki ale to już rekreacyjnie. Chce na razie skupić się na klatce i dlatego interesuje mnie czy jakaś masa może od tego pójsc tak żeby coś w lustrze zobaczyć kiedyś.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

5 razy w tygodniu trening klatki ? 2021/02/19 13:09 #63396

• Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Podziękowania: 100
  • Oklaski: 7
Hej,
taki system o którym piszesz może się sprawdzić, ale może być też ryzykowny, zwłaszcza na początku, bo jak jesteś początkujący to Twoje ciało nie przywykło do takiego wysiłku i trzeba dać mu czas na zaadaptowanie się.

Jesteś początkujący to proponuje byś się skupił na ćwiczeniach ogólnorozwojowych np:
- podciąganie
- dipy, lub trudniejsze pompki
- przysiady
- hollow body / plank