Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan do oceny (baza)

Plan do oceny (baza) 2021/02/10 11:55 #63143

  • jaqb3k
  • jaqb3k Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Cześć,

Prośba o ocenę i pomoc co do początku mojej przygody z kalenistyką.
Na wstępie 28lat, 174cm, 78kg.
Cel : poprawa sylwetki, zrzucenie trochę fatu oraz w przyszłości chciałbym uczyć się figur :)

Obecnie w domu posiadam drążek i poręcze do dipów.

Zacząłem ćwiczyć 19/01, obecnie mój trening wygląda tak :

1. Podciąganie nadchwyt 4 serie x8
2. Podciąganie podchwyt wąsko 4 serie x8
3. DIP 4 serie x15
4. Australijskie 4 serie x15
5. Pompki 4 serie x20
6. Wznosy nóg na poręczach 4 serie x12
7. Wznosy kolan do klatki 4 serie x12
8. Plank 4 serie po 20sek.

Trening 4x w tygodniu.
Suple, monohydrant.
Oraz zacząłem liczyć michę :)

Prośba o trochę waszej wiedzy oraz pomocy :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny (baza) 2021/02/10 12:12 #63145

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1468
  • Podziękowania: 36
  • Oklaski: 3
Całkiem konkretny, fajny trening. Pomieszaj podciągania na przemian z dipami, będzie trochę łatwiej. Ja po swojemu doradzę - dołóż supermany, żeby działać na drugą stronę core.

Do palenia fatu musisz nogi uruchomić. To największe mięśnie i nic nie zadziała tak dobrze, jak ruszanie nimi na wszelkie sposoby. Rób jakieś cardio - rowerek, skakanka, burpees - co Ci pasuje. Albo konkretne ćwiczenia - przysiady, lunges itp.
Jak nie wyrabiasz siłowo więcej, rób cardio w dni nietreningowe. Nawet długie spacery są lepsze niż nic.
No i wytrwaj:) Pierwsze miesiące są najtrudniejsze, potem idzie z górki:) Jak nie masz danego dnia siły czy chęci, zrób połowę:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): jaqb3k

Plan do oceny (baza) 2021/02/10 12:21 #63146

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1178
  • Podziękowania: 97
  • Oklaski: 4
Maz już wszystko wyjaśnił i zastosuj się do jego porad. Od siebie mogę dodać, że jeśli nie jesteś zwolennikiem cardio i dodatkowych aktywności prócz treningu siłowego, a chcesz palić tłuszcz to możesz zamiast standardowych serii zastosować obwody z krótkim odpoczynkiem i masz 2 w 1.
Ostatnio zmieniany: 2021/02/10 12:22 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): jaqb3k

Plan do oceny (baza) 2021/02/10 12:30 #63147

  • jaqb3k
  • jaqb3k Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Dzięki Panowie!

Cario, jak najbardziej w moim świecie istnieje, choć teraz bardzo ograniczone, czyli do 2/3x dziennie spacery z moim psiakiem.
Obecna sytuacja spowodowana zamknięciem nas w domach to niestety trochę wymusiła, choć z drugiej strony dla chcącego nic trudnego :) Ale amatorsko gram w lidze w nożną na orliku więc od wiosny wracam na murawę 2/3x w tygodniu po 30 minut :)
Właśnie czaje się na jakiś stacjonarny rowerek, a na wiosnę dorzucam bieganie, w sumie zima zawsze była u mnie bardziej martwa.

@Maz - może doradzić jakie suple masz na myśli ?
Ostatnio zmieniany: 2021/02/10 12:31 przez jaqb3k.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny (baza) 2021/02/10 12:36 #63148

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1178
  • Podziękowania: 97
  • Oklaski: 4
jaqb3k napisał:
Dzięki Panowie!

Cario, jak najbardziej w moim świecie istnieje, choć teraz bardzo ograniczone, czyli do 2/3x dziennie spacery z moim psiakiem.
Obecna sytuacja spowodowana zamknięciem nas w domach to niestety trochę wymusiła, choć z drugiej strony dla chcącego nic trudnego :) Ale amatorsko gram w lidze w nożną na orliku więc od wiosny wracam na murawę 2/3x w tygodniu po 30 minut :)
Właśnie czaje się na jakiś stacjonarny rowerek, a na wiosnę dorzucam bieganie, w sumie zima zawsze była u mnie bardziej martwa.

@Maz - może doradzić jakie suple masz na myśli ?

Maz chyba wspomniał o supermanach - ćwiczenie na prostowniki grzbietu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny (baza) 2021/02/10 12:43 #63149

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1468
  • Podziękowania: 36
  • Oklaski: 3
Dokładnie. Nie doradzam suppli, sam nie stosuję niczego. Zdrowa miska wystarczy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny (baza) 2021/02/10 13:11 #63151

  • jaqb3k
  • jaqb3k Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Wszystko jasne :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny (baza) 2021/02/11 09:50 #63175

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1385
  • Podziękowania: 100
  • Oklaski: 7
Jak dla mnie to tylko supermanów i ćwiczeń na nogi brakuje :) jak posłuchasz tego co Ci Maz napisał to będzie super :)
powodzenia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): jaqb3k

Plan do oceny (baza) 2021/02/12 14:12 #63208

  • Boa_constrictor
  • Boa_constrictor Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 148
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
W moim odczuciu fajny trening tzw. bazy, zupełny klasyk. Możesz dołożyć parę mniej klasycznych ćwiczeń, w tym na plecy, biodra i nogi, oraz urozmaicić odmiany pompek.

Odnoszę wrażenie, że core masz odrobinkę słaby w zestawieniu z resztą. 20 sekund planka to nie jest dużo dla człowieka, który potrafi się tyle podciągnąć i tyle wypompować. Możesz dodać coś fajnego na sześciopak, np. trzymając hollow hold dokładasz nożyce. Osobiście uważam, że kuloodporny brzuch to też fajna sprawa.

W internecie są różne sprzeczne ze sobą opinie na temat tego, czy wykonywanie supermanów jest zdrowe dla kręgosłupa. Choć ja tam nie dostrzegam problemu w supermanach - w klasztorze Shaolin się na kręgosłupie na drzewie zakręcają. Odwrotną stronę core można ćwiczyć też poprzez frog hip thrust - wiem, dość głupio to ćwiczenie wygląda, ale jak spróbujesz, sam dojdziesz do wniosku, że się przyda w życiu bardziej niż te podciągnięcia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): jaqb3k
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zacząć trenować Street Workout?

W Internecie aż roi się od pytań w stylu: Jak zacząć ćwiczyć Street Workout?, Jak trenować to co Bar Brothers?, Chcę wyglądać jak Hannibal For King. Jak ćwiczenia mam wykonywać? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. W tym artykule postaramy się Wam pomóc w treningach Street Workout.

Więcej…

Muscle Up

Kolejny tutorial od Sebastiana: ″Chyba większość ludzi zaczynających ćwiczyć Street Workout zafascynował właśnie muscle up, w tym video poradniku przygotowałem ćwiczenia które pomogą Ci w nauce tego wejścia na drążek.″

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 2

Wiemy już jakie korzyści możemy osiągnąć podciągając się, oraz w jaki sposób można chwytać drążek. Przyszła więc kolej na pierwsze podciągnięcie.   Jeśli nie jesteście w stanie wykonać ani jednego prawidłowego podciągnięcia na drążku, postaramy się w dalszej części artykułu opisać kilka sposobów na ułatwienie tej czynności.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.