Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening + interwały

Trening + interwały 2021/02/09 07:19 #63096


Cześć wszystkim,

Jakiś czas temu zaopatrzyłem się w trening street workout (screenshot - 5 obwodów).
Chciałbym trenować go 3 razy w tygodniu i zastanawiam się czy mogę dorzucić do tego 3 razy w tygodniu trening interwałowy? Moim celem jest zrzucenie wagi z 80 do 75.

Jeśli potrzebnych jest więcej informacji na mój temat to niezwłocznie odpowiem.
Z góry dziękuję wszystkim za chęć pomocy.
Ostatnio zmieniany: 2021/02/09 07:19 przez GreatBaitMate. Powód: Dodanie screenshota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 07:41 #63097

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 778
  • Podziękowania: 13
  • Oklaski: 2
po powtórzeniach widzę, że zaczynasz więc nie rób interwałów, bo same te 3 treningi będą ciężkie dla ciebie na początku, ja bym zrobil tak:

poćwicz 2-3 tygodnie, a potem wejdź na deficyt kaloryczny, licz kalorie na fitatu, i będziesz chudł, bo jak odrazu dasz deficyt to nie sprogresujesz w tym planie, chyba że już ćwiczysz coś tam to wtedy możesz na deficyt wejsc i 1-2 interwały

sam zrzucam teraz z 80 kg i wystarczy że jestem w deficycie i leżę na dupie połowę dnia, a waga i tak spada, wolę się pomęczyć z głodem niż robić interwały xD.
Ostatnio zmieniany: 2021/02/09 07:43 przez Heeeku002.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 08:26 #63098

Dzięki za szybką odpowiedź.
Generalnie już sobie ćwiczę co jakiś czas ( mam problem głównie z podciąganiem) i wszedłem na deficyt 300-400 kcal i schudłem 2kg przy rzadkich ćwiczeniach. Do tego chciałem po prostu dołożyć ten trening + interwały :p
W takim wypadku mogę zastosować taki cykl?

Pon - workout
Wt - interwał
Śr - workout
Czw - interwał
Pt - workout
So, Nd - wolne

Głównie zależy mi na spaleniu oponki z brzucha (efekt złej diety i alkoholu) + zwiększenie liczby siłowych podciągnięć nachwytem z 4 do 10.
Ostatnio zmieniany: 2021/02/09 08:28 przez GreatBaitMate. Powód: poprawka
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 08:53 #63099

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3805
  • Podziękowania: 210
  • Oklaski: 19
Wejdź sobie na kanał YT Iron wolf on tam burpeesy robi i pot się leje nieźle :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 09:31 #63102

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 619
  • Podziękowania: 80
  • Oklaski: 14
Piszesz, że teraz schodzi Ci waga, więc się tego trzymaj. Nie wrzucaj wszystkiego od razu - taka jest zasada. Dokładaj aktywność gdy waga stanie i też stopniowo dokładaj tych interwałów, czy tam kardio - nie od razu na full.
Jak wrzucisz wszystko od razu to najpewniej będziesz palił też mięśnie i ogólnie się szybko wypalisz - masz duże prawdopodobieństwo, że odbijesz.
Ostatnio zmieniany: 2021/02/09 09:31 przez drake.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 09:33 #63103

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 778
  • Podziękowania: 13
  • Oklaski: 2
GreatBaitMate napisał:
Dzięki za szybką odpowiedź.
Generalnie już sobie ćwiczę co jakiś czas ( mam problem głównie z podciąganiem) i wszedłem na deficyt 300-400 kcal i schudłem 2kg przy rzadkich ćwiczeniach. Do tego chciałem po prostu dołożyć ten trening + interwały :p
W takim wypadku mogę zastosować taki cykl?

Pon - workout
Wt - interwał
Śr - workout
Czw - interwał
Pt - workout
So, Nd - wolne

Głównie zależy mi na spaleniu oponki z brzucha (efekt złej diety i alkoholu) + zwiększenie liczby siłowych podciągnięć nachwytem z 4 do 10.

jak masz deficyt 300-400 kcal to już i tak jest duży deficyt, więc tym samym organizm się gorzej regeneruje i mięśnie, a jak dojeviesz jeszcze 2 interwały to wogole się nie będziesz regenerować i będziesz spalać mięśnie, wytrwaj w tym deficycie a waga będzie lecieć, raczej nie przygotowujesz się na jakieś mistrzostwa ifbb kulturystki więc na spokojnie, na zdrowo i przede wszystkim żeby mięśni nie spalać
Ostatnio zmieniany: 2021/02/09 09:35 przez Heeeku002.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 09:37 #63104

Okej rozumiem.
A lekkie cardio w postaci 30 minutowego lekkiego truchtu po treningu dla podtrzymania kondycji wchodzi w grę?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 09:41 #63105

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 778
  • Podziękowania: 13
  • Oklaski: 2
GreatBaitMate napisał:
Okej rozumiem.
A lekkie cardio w postaci 30 minutowego lekkiego truchtu po treningu dla podtrzymania kondycji wchodzi w grę?

jak chcesz, ja chodzę dużo po 10-15 tysięcy kroków dziennie i tak utrzymuje kondycję, jak chcesz biegać to biegaj tylko pamiętaj że im więcej cardio na redukcji tym większy deficyt.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 10:12 #63106

Nie rozumiem. Jak chcę biegać to mam jeszcze mniej jeść?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 10:28 #63107

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 778
  • Podziękowania: 13
  • Oklaski: 2
GreatBaitMate napisał:
Nie rozumiem. Jak chcę biegać to mam jeszcze mniej jeść?

niee xd,

patrz :

przykladowo ja jem teraz 2200 kcal, czyli jestem gdzies 200-300 kalori na deficycie cos kolo tego

jakbym zaczął biegać 30 minut dziennie to spalam przez to bieganie około 200-300 kalorii pewnie, więc jestem wtedy aż 600 kalorii na deficycie czyli tak jakbym zamiast 2200 kcal jadł 1900 kcal, wiec jesli bedziesz biegac to bedziesz na bardzo duzym deficycie i będzie cie ciągło do jedzenia bardziej, przez co możesz miec problem utrzymać diete.

moja rada jest taka, żebyś robił jak chcesz to tylko raz w tygodniu, uwierz mi naprawdę wystarczy sam deficyt, ostatnią redukcje zrobiłem z 84kg na 73,5kg przez 4 miesiące i widzialem pozytywne skutki, mianowicie takie ze nie bylo efektu jojo - ze odrazu ta waga mi weszla, poprosstu im wolniej redukujesz tym lepiej i zdrowiej w sumie, bo potem to nie wraca tak szybko, a o to chodzi, za to jak dojebiesz deficyt 500-600 kalorii, to dobra schudniesz szybko, ale potem będziesz miał takie parcie najedzenie ze szybko ta waga wroci.

to tylko moje przemyslenia, ale u mnie sie sprawdzily, ponad 10kg w dol teraz zrobilem mase i znowu redukuje, takze u mnie to dziala, powoli do celu, nie musisz mnie sluchac ale ze swojego doswiadczenia probuje cos podpowiedziec, staram sie.
Ostatnio zmieniany: 2021/02/09 10:32 przez Heeeku002.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening + interwały 2021/02/09 10:47 #63108

No dobra teraz wszystko jasne, dzięki B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Wyznaczaj sobie cele i dąż do nich,
osiągnięty cel da Ci dalszą motywację,
a droga którą będziesz podążał, by go osiągnąć, da ci siłę.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 5 - Oficerskie wejście siłowe

Standardowy Muscle Up dla początkujących Street Workout-erów to nie lada wyzwanie, wymagające wielu miesięcy ciężkich treningów. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że istnieje wiele innych odmian tego ćwiczenia.

Więcej…

Obroty przodem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #4

Zapraszam do obejrzenia kolejnego poradnika, tym razem obroty przodem z siedzenia na drążku.

Jeśli chcesz dodać trochę dynamiki do swojego repertuaru na drążku? ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.

Więcej…

Z Back Lever-a do Front Levera-a - Combo

Jeśli brakuje Ci pomysłu jak urozmaicić swoje umiejętności na drążku koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.