Witam,
zwracam się z prośbą o przygotowanie planu treningowego. Trenuję od ponad roku i myślę, że nie jest tak źle.
############METRYKA START################
Wzrost: 180
Waga: 93
BF: ok.20%
Ilość wykonanych pompek:
wykonam: pompki klasyczne 4 serie x 10 powtórzeń, diamentowe 4 x 10, szerokie 4 x 10 - ale nie sprawdzałem max, 50 nie powinno stanowić problemu - jeżeli potrzeba do planu mogę sprawdzić i uzupełnić,
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): brak dostępu do drążka ;/ ostatni raz (około pół roku temu) wykonywałem 3 pełne powtórzenia, ale teraz nie mam opcji żeby sprawdzić - siłownie zamknięte...
Ilość wykonanych dipów: tutaj również wykonam spokojnie 4 x 8 powtórzeń, 3 x 12 - 15 nie powinno stanowić problemu,
Ilość wykonywanych przysiadów: spokojnie wykonam 100 pełnych przysiadów
Czy potrafisz zrobić: Muscle up - nie, handstand - jedynie przy ścianie, próbowałem bez, ale jeszcze problemy z równowagą, front lever - nie, back lever, - nie human flag - nie, dragon flag - zaczyna wychodzić ale jeszcze długa droga, l-sit - na poręczach do dipów, zaczyna wychodzić (utrzymam około 5 sekund) , mostek - powoli wychodzi,
Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: nie biegam, wykonuje treningi kardio do utrzymania kondycji, lub marsz(spacer)
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, sztuki walki, wspinaczka, joga, ...?): trening w domu, rower, marsze
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): (tylko przykładowy plan wykonywany w ostatnich dniach)
"Rozgrzewka 10 minut
Wznosy na palcach 3 x 20
Przysiad 3 x 10
Pompki diamentowe 4 x 10
Pompki pajęcze (z przenoszeniem ciężaru ciała) 3 x 10
DIPS 4 x 8
„Ściskacze” na przedramię - 5 x 15 powtórzeń
+ marsz 15 minut po treningu i rozciąganie"
Przebyte kontuzje, urazy: brak