Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Ocena planu treningowego.

Ocena planu treningowego. 2020/12/29 22:19 #61878

  • Airoe6
  • Airoe6 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 21
Wzrost: 179.5
Waga: 78

Ilość wykonanych pompek: Okolice 30 - 35
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): Do około 10 razy technicznie, później różnie.
Ilość wykonanych dipów: Około 20 - 25. Nie sprawdzałem maksów.
Ilość wykonywanych przysiadów: Nie mam pojęcia.
Czy potrafisz zrobić: Muscle up, handstand, front lever, back lever, human flag, dragon flag l-sit, mostek: Muscle Up czasem się udaje czasem nie, zależy od dnia ale pracuję nad tym.


Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: Nie przepadam za bieganiem ale za to często robię kardio na rolkach.
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Średni/Dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, sztuki walki, wspinaczka, joga, ...?): ---
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): ---

Przebyte kontuzje, urazy: Uszkodzenia stożka rotatorów w lewym barku.
Czy teraz coś boli: Nie boli

Jak często chcesz/możesz trenować: Chciałbym trenować 3x w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom, Park SW.
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Póki co nauka Muscle upa i hand standu pozatym powoli redukuję tkankę tłuszczową.
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu): Drążek, prowizorke do robienia dipów, skakanke i gumy.
############METRYKA KONIEC##############

Dobry, chciałbym prosić o ocenę planu treningowego.
Wygląda to tak, że trenuje 3x w tygodniu takim planem:

Superseria Piramidka
1. Podciąganie 1, 2, ..., X
2. Dipy 2, 4, ..., X

Zazwyczaj jest to superseria ale raz w tygodniu robię cos takiego, że 3 podciągnięcia potem 6 dipów co 30 sekund i w kółko aż do momentu gdzie poczuję, że już dalej nie dam rady zrobic tych 3 podciagnięc albo przestaje je robić technicznie.

Następnie chwila przerwy zanim wróce do domu czyli jakieś 5 - 10 minut i po superserii robię 5x obwód takich ćwiczeń:

1. Pompki Pike x6/ Hspu x3 / Zwykłe pompki x12 - Zależy na co mam ochotę to takie robię.
2. Wznosy nóg leżac płasko na podłodze. x8
3. Przysiad x20 ale teraz chciałym sobie lekko dodawać ciężar w kamizelke czy też jakiś plecak lub próbować stawiac opór z gum żeby wyglądało to tak, że będę robił max x10
4. Wspięcia na łydki x12

No i staram się z treningu na trenig dołożyć w, którymś ćwiczeniu chcoaiż 1 czy też 2 powtórzenia w ostatniej serii zależy od dnia ale zazwyczaj się udaje i tak chciałbym sobie powoli progresować.

No i czasem po treningu robie sobię zależnie od tego ile sił mi zostało czasem nie robię bo wychodzi tak, że nie mam już siły czy też czasu:

1. Plank 15 - 30 sec.
2. Plank bokiem 15 - 30 sec na obie strony.
i tak od 1 do 3 serii.

W dni nietreningowe robię sobie jakieś lekkie próby do handstandu próbuje wyczuć balans ale widzę lekkie postępy już.

Co myślicie o takim planie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena planu treningowego. 2021/01/01 17:33 #61911

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 758
  • Podziękowania: 48
  • Oklaski: 4
Cześć!
Plan jak plan wygląda ok - zależy co komu pasuje i ile ma czasu :)

Jak długo już ćwiczysz?

Jak idziesz w MU to rób eksplozywne podciągnięcia to najlepszy sposób wzmocnienia bazy pod ten element.

Ps. Osobiście nie robię piramidek - Michał Urbanik kiedyś to fajnie wytłumaczył w którymś swoim Q&A - lepiej robić drabinkę w dół.
Ale to też pewnie jak komu wygodnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć,
bo nikt za mnie nie umrze.
 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Słownik Street Workout

Poniższy Słownik Street Workout powstał z potrzeby uporządkowania terminów, które ciągle przetaczają się w różnorodnych artykułach o tematyce SW. Zawiera najpopularniejsze ćwiczenia (również gimnastyczne), które są wykonywane przez miłośników Street Workout-u.   W miarę możliwości oraz waszych sugestii będziemy go dalej rozwijać.

Więcej…

Wstęp

Witamy w nowej kategorii naszych Artykułów. Będziemy zamieszczać w tym miejscu różne tutoriale, dotyczące trików wykonywanych w Street Workout i Gimnastyce. Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Przysiady

Przysiady (ang. squats) - Jedno z popularniejszych ćwiczeń wykonywanych na zajęciach z Wychowania Fizycznego. Angażuje w głównym stopniu mięśnie nóg i pośladków oraz mięśnie głębokie brzucha. W mniejszym stopniu (w sposób pasywny lub izometryczny) angażowane są wszystkie pozostałe mięśnie naszego ciała.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.