Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Okienko w ciągu dnia na aktywność

Okienko w ciągu dnia na aktywność 2020/12/23 14:05 #61747

  • Ionek
  • Ionek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Oklaski: 0
Hej,

Nie wiem czy każdy tak ma ale ja tak :)

Przeważnie codziennie (wyspany, najedzony, wypoczęty) mam około godziny 8:30-9:00 taki stan że mógłbym góry przenosić i chcę ćwiczyć. Problem jest tylko taki że zawsze w pracy wtedy jestem.
Humorystycznie jak mnie nachodzi ochota na pracę gdy jestem w pracy to siadam i czekam aż mi przejdzie

I tu pytanie - czy są sposoby na przesunięcie tego czasu? Nie bardzo wiem nawet jak szukać tego w Gooogle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Okienko w ciągu dnia na aktywność 2020/12/23 14:13 #61748

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1275
  • Podziękowania: 28
  • Oklaski: 2
Tak zwykle jest. Ale jak będziesz regularnie ćwiczył wieczorem, organizm się przyzwyczai i przestawi. Tylko nie zaczynaj z pełnym żołądkiem. Najgorzej mi się ćwiczy, jak wrócę z pracy, zjem spory obiad i przychodzi pora na wysiłek. Nie do przeskoczenia.

Ja sobie poradziłem tak, że koło południa jem potężne drugie śniadanie. Po pracy koło 4.00 - 5.00 wsuwam banana albo jabłko i zabieram się za trening. Po treningu wieczorem mała przekąska.

Przy okazji kalorie ograniczysz, jak nie zjesz olbrzymiego obiadu po 8 godzinnym poście w pracy.

Drugie rozwiązanie to przestawić kawałek treningu na weekend.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Okienko w ciągu dnia na aktywność 2020/12/23 14:17 #61749

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1334
  • Podziękowania: 98
  • Oklaski: 7
Hmmm trudne pytanie, bo tu chyba w chodzi w grę kwestia zegara biologicznego, rytmu dnia itp.
Myślę, że pewnie są sposoby by to zrealizować, ale musisz odpowiedzieć sobie na pytanie o bilans zysków i strat, bo jeżeli wiązałoby się to z tym, że w pracy byłbyś ospały, nisko produktywny itp to czasami może się to wiązać z końcem obecnej pracy bo się nie sprosta wymaganiom itp.
Najszybciej chyba byłoby zmienić pracę na równie, lub bardziej satysfakcjonującą w późniejszych godzinach, a rano robić inne aktywności np trening
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Okienko w ciągu dnia na aktywność 2020/12/28 10:27 #61808

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 758
  • Podziękowania: 48
  • Oklaski: 4
Charles opcja dla hardkorowców - aby zmieniać pracę pod treningi ;)

Mi się zdaje, że to normalne u człowieka i pewnie niewiele da się z tym zrobić.
Kwestia naturalnych procesów w organizmie.
Człowiek po przespanej nocy zaczyna wchodzić na obroty i właśnie ok 7-9 rozpędza się.
ok 12 jest kryzys energetyczny( dobrze wpić kawę i zjeść coś) i znów jedziesz od 13-15.

Każdorazowo posiłek ( szczególnie duży i tłusty) powoduje, że organizm przechodzi w stan "trawienia" i część energii przeznacza na to, przez co mózg informuje nas abyśmy się rozleniwili trochę ;)
Dlatego po jedzeniu lepiej nie trenować (tym bardziej, że mi po jedzeniu to wręcz nosi na wymioty - w moim przypadku)

Ja najczęściej jem obiad około 16 i trening około 18 - moje optimum.

Pytanie czy ta energia poranna to przełoży Ci się na progres? No nie wiem, po prostu to tylko odczucie organizmu - samopoczucia. Samo przez siebie nie doda Ci sił :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Okienko w ciągu dnia na aktywność 2021/01/02 11:57 #61928

  • Ionek
  • Ionek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Oklaski: 0
matthan napisał:
Pytanie czy ta energia poranna to przełoży Ci się na progres? No nie wiem, po prostu to tylko odczucie organizmu - samopoczucia. Samo przez siebie nie doda Ci sił

Na siłę się raczej nie przełoży bardziej na zawzięcie :)

Pracy na bank nie będę zmieniał pod treningi. Lubię ją i dodatek jest tylko jednozmianowa co mi bardzo odpowiada ze względu na stabilny zegar biologiczny i sen
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Naturalne suplementy diety

Obecnie na pólkach sklepowych znaleźć można przeróżne suplementy diety wspomagające odchudzanie, poprawiające kondycje skóry, włosów czy paznokci, preparaty zatrzymujące czas oraz przyspieszające oczyszczanie organizmu Występują one w różnej postaci, począwszy od herbatek poprzez tabletki, napoje na batonach kończąc.

Więcej…

Recenzja z otwarcia Street Workout Parku Bemowo

Otwarcie Street Workout Parku mamy już za sobą. Organizatorzy zadbali o świetną atmosferę i nie pozwolili, by było nudno. Pogoda dopisała. Ludzie dopisali. Czego chcieć więcej?...  

Więcej…

Szkoła na drążku 8 - Wspieranie wychwytem

Kolejne ćwiczenie przedstawione w naszym tutorialu jest ćwiczeniem zaczerpniętym bezpośrednio z gimnastyki sportowej. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest to rodzaj Muscle Up-a, wykonywanego z większym zamachem ciała.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.