Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Uznanie rekordu

Uznanie rekordu 2020/11/18 10:57 #61258

Siemka

Ostatnio sprawdzałem mój maks dipów. Wyszło mi ich gdzieś ok.60 powtórzeń. Czy patrząc na te dipy można uznać ten rekord ? Jak coś nie chce się chwalić czy coś. Chciałbym zapytać większą grupę czy jakościowo są ok te moje powtórzenia. Po nich dosyć mocno czułem triceps, i klatka puchneła. Na następny dzień zmęczenie barków dawało o sobie znać, więc mięśnie odpowiedzialne na dipy pracowaly :lol:
Z góry dzięki!

Tutaj link do filmu
Ostatnio zmieniany: 2020/11/18 10:59 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/18 12:04 #61259

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1080
  • Podziękowania: 90
  • Oklaski: 4
Zdecydowanie za płytko, musi być minimum kąt prosty w stawie łokciowym.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/18 12:10 #61260

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1295
  • Podziękowania: 97
  • Oklaski: 7
koteł ma rację, za płytko schodzisz w tych dipach
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/18 12:20 #61262

Dziękuję chłopy. Zwróciłem na to uwagę ,ale chciałem się upewnić. W piątek podejdę jeszcze raz do tego.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/18 12:23 #61263

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 3451
  • Podziękowania: 198
  • Oklaski: 18
płytko ale + za ładnie trzymana sylwetkę

powiedz mi ile masz wzrostu i co to za poręcze są ?
Ostatnio zmieniany: 2020/11/18 12:23 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/18 13:10 #61264

174cm a poręcze to nie wiem. Mój brat je kupił i z nich korzystam :lol: . Ogólnie bardzo fajnie są tylko trochę niskie mogą być dla wyzszej osoby ,która trzyma prosta sylwetke przy dipach. Te podpory na które wchodziłem można ściągać więc i fronta czy backa można na nich robić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/21 12:08 #61297

Tak jak mowilem w piątek zrobiłem jeszcze raz. Wyszło mi ich 50.
tutaj link do dipów
1. Trenuje już 1rok 9 miesięcy. Na początku nawet nie dawałem rady 1 negatywa w dipach zrobić i zaczynałem od Szwedek. Czy można to uznać za ok wynik?
2. Czy możliwe ,że zrobiłem mniej dipów bo robiłem większy zakres ruchu ? ( Tak myślę ,że teraz schodziłem głębiej :huh: )
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/21 12:18 #61299

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1073
  • Podziękowania: 24
  • Oklaski: 1
Nie jest źle. Niżej niż poprzednio. Ale na dobrą sprawę - liczy się time under tension, a nie ilość powtórzeń:) Więc co Ci za różnica ile zrobisz? :P Jak zaczniesz robić powoli, schodzić jeszcze głębiej, wyjdzie Ci 25:)

Niewątpliwie progres masz fajny. A jaki cel treningowy przyjąłeś? Jakieś dalsze założenia co do tych dipów?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/21 12:44 #61300

Teraz trenowałem glownie z ciężarem (piramidki z ciężarem na czas i różne zakresy powtórzeń np: raz 8x5 a raz 6x5. Głównie na rozwój siły i sylwetki. Teraz planuje skupić sie bardziej na elementach: Hs pompki ,flaga i zwiększenie ilości MU). Co do TUT to masz rację ,ale tutaj bardziej pojechałem na wytrzymałość. Jak się robi maksy to się jedzie do odciny (wiadomo technika najważniejsza przy tym). Jak robiłem dipy bez ciężaru to jednak robiłem ich mniej ,ale wolniej. Zależy mi też na budowaniu tej ,, ciągłości,, w wykonywaniu ćwiczeń ,ponieważ często tak miałem ,że po każdym rep robiłem wyprost i chwilke czekalem przez co traciłem niepotrzebnie siły(mam nadzieję ,że dobrze to wytłumaczyłem). Na treningach jak robiłem dipy bez ciężaru skupiałem się głównie na tym ,aby robić je wolniej ,ale jednak wtedy miałem mniejsze powtorzenia niż 50 powtórzeń.
Ostatnio zmieniany: 2020/11/21 12:44 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/21 12:54 #61301

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1073
  • Podziękowania: 24
  • Oklaski: 1
No i fajnie, progres masz, cele wyznaczone.
Mnie jakoś nigdy nie zależało na zwiększaniu ilości ćwiczeń bazowych typu pullupy, dipy, pompki itp. Baza ma służyć wyrobieniu siły ogólnej. Potem przychodzą ciężkie ćwiczenia i weryfikują tą bazę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/21 15:09 #61302

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Treningi to maraton, nie sprint ;).
  • Posty: 649
  • Podziękowania: 12
  • Oklaski: 2
na 1 filmiku robisz ćwierć dipy, a na drugi połowę zakresu, sam triceps ci pracuje przy takich powtórzeniach, a powinna klata triceps i barki, schodz do 90 stopni i niżej nawet
2021.07.01 :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/21 21:37 #61307

Nie no jak skończyłem te dipy to jednak bardzo mocno spuchlem: triceps, klatka i barki wszystko mocno. Może na filmie tego nie widać,ale na maksach jak i na treningach staram się wysuwać i całe obciążenie na barki przenosić. Oglądałem maksy Michała Urbanika a on właśnie tam stosował taki zakres ruchu w dipach
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/21 21:41 #61308

Dzięki wielkie :lol: . Każdy ma swoje priorytety. Ja tam traktuje maksy jako weryfikację tego jak trenowałem i czy się staram. Pod koniec każdego miesiąca robię sobie tydzień gdzie robię maksy i sprawdzam czy metody dzialaja.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/21 22:30 #61309

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1080
  • Podziękowania: 90
  • Oklaski: 4
Jaszczomp95 napisał:
Nie no jak skończyłem te dipy to jednak bardzo mocno spuchlem: triceps, klatka i barki wszystko mocno. Może na filmie tego nie widać,ale na maksach jak i na treningach staram się wysuwać i całe obciążenie na barki przenosić. Oglądałem maksy Michała Urbanika a on właśnie tam stosował taki zakres ruchu w dipach

W dipach właśnie chodzi o to, aby nie przenosić obciążenia na barki, a głównie na triceps (i klatkę).
Masz w miarę dobrą pozycję, trzymasz core więc spokojnie ciśnij dalej. Wiadomo, że przy rekordach nigdy nie zachowuje się idealnej techniki. Pilnuj odpowiedniej formy na treningach i będzie git. Zbyt częste sprawdzanie maxów nie jest wskazane :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uznanie rekordu 2020/11/22 10:35 #61310

Dzięki bardzo :) . Masz rację nie jest wskazane. Ja sobie właśnie robie coś takiego ,że raz na miesiąc pod koniec. Stosuje coś na wzór periodyzacji (to chyba była falowa) ,że zaczynam od większej ilości powtórzeń a kończę na okolicach 5-6 powtórzeń. Potem jak skończę taki ,,cykl,, to właśnie sprawdzam sobie maksy. Wcześniej regeneracja , żeby mieć siły na nie :lol: .Teraz robię sobie tydzień odpoczynku ,bo ostatnio chodziłem coś mocno zmęczony. Działa to mocno na mnie. Dorzuciłem sobie akcesoria na wzmocnienie siły pull i jak kiedyś na 7-6 powtórzeń nachwytem robiłem z 7,5 kg (schodziłem z 7p na 6p z seriami ,bo brak siły . Dramat totalny) tak wczoraj na 6 i 5 powtórzeń nachwytem zrobiłem z 15kg. Nie jest to fenomenalny wynik ,ale mnie cieszy :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to, żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Otwarty trening Hell Yeeeah

W najbliższą sobotę, tj. 02-08-2014 o godzinie 15:00 na warszawskim Bemowie odbędzie się otwarty trening dziewczyn ze szkoły Hell Yeeeah.  

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Wyniki Zawodów Break the Bar w Lublińcu

W dniu 5 kwietnia 2014 miały miejsce zawody Street Workout Freestyle - Break the Bar!   W zawodach wzięło udział łączenie 51 uczestników, z których wyłoniona została dziesiątka najlepszych.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.