Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Powrót

Powrót 2020/10/17 15:42 #60513

  • Mat3usz01
  • Mat3usz01 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
Witam, dawno nie udzielałem się na forum ale ostatnia sytuacja po części zmusiła mnie do zaczerpnięcia waszych opinii. Mianowicie po ostatnich obostrzeniach siłownie zostały zamknięte. Jestem osobą która nie lubi nic nie robić więc jako po częsci syn marnotrawny wracam do kalisteniki . To znaczy robiłem raz w tygodniu kalistenikę ale zaczeła dominować siłownia z racji na brzydką pogodę. Na moich własnych doświadczeniach oraz pomocy internetowych ''kołczów" naskrobałem sobie taki plan :
7x6 podciąganie nachwyt
6x10 dipy
pompki zwykłe z obciążeniem 14kg 7x6
uginanie rąk z hantlami (jedna chyba 7 kilo) 6x12
pompki diamentowe z obciążeniem 14 kg 5x6
rozpiętki hantlami 2x8
ćwiczenia na brzuch
ćwiczenis na nogi
Do dyspozycji mam hantle po 7 kg , cegły do plecaka po 3,5kg , drążek własnego autorstwa troszkę za nisko żeby w pełni wyprostować nogi, krzesła zamiast poręczy do dipów ale też staram się coś ogarnąć no i jakaś guma oporowa się znajdzie
Moje pytanie brzmi czy takowy trening ma jakiś sens gdy zależy mi na budowaniu siły, liczby powtórzeń oraz rozbuwie górnych partii z wyróżnieniem klatki oraz pleców .
Moje maxy :
Podciąganie nachwyt 10
Dipy 24
Pompki 35
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Powrót 2020/10/17 18:01 #60516

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1671
  • Podziękowania: 47
  • Oklaski: 5
Próbowałeś robić ten plan?
Na moje oko:
1. Jak Twój max to 10 podciągnięć, w serii rób 8.
2. Po co Ci to uginanie z hantlami? Może lepiej dodać podciąganie australijskie, rozważ to
3. Dasz radę zrobić z takim obciążeniem tyle pompek diamentowych? Rozumiem, że obciążenie to plecak z cegłami? Może być niewygodnie.
Jeśli chcesz budować siłę rozważ 5x5 w poszczególnych ćwiczeniach - musisz dobrać ciężar odpowiednio. Jak ma być hipertrofia, działaj w okolicy 6- 12 powtórzeń, tak, żebyś pompę poczuł. W tym względzie kalistenika nie różni się od ciężarów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Powrót 2020/10/21 13:04 #60609

  • Mat3usz01
  • Mat3usz01 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 23
  • Oklaski: 0
Ciężko mi będzie zrobić sensowną ilość serii po 8 powtórzeń , dziś zrobiłem 8 8 8 7 6 6 5 i każda seria była do upadku . No mi jakoś diamenty wchodzą bardzo podobnie do zwykłych więc nie mam problemów a i technika wudaje mi się całkiem okej .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Powrót 2020/10/26 20:39 #60743

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 841
  • Podziękowania: 50
  • Oklaski: 4
Jak dla mnie Maz napisał właśnie najlepszą poradę:)

Możesz używać trudniejszych ćwiczeń, ale jeśli masz obciążenie to warto to wykorzystać.

ale ogólnie rób:
- Podciągnięcia( różne chwyty) - jak za nisko masz to daj nogi do przodu ( nawet do pozycji l-sit - daje dobrego kopa)
- Dipy (pompki to gorsza wersja dipów :) )
- core (brzuch+ skośne+ prostowniki pleców i nie tylko - czyli tzw. gorset)
- nogi (wykroki, przysiady, wspięcia na palce itp)

Kalistenika to sprawność - ciało ma funkcjonować. Nabieranie sił i wyglądu to efekt uboczny - ale pewny :woohoo:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Z Back Lever-a do Front Levera-a - Combo

Jeśli brakuje Ci pomysłu jak urozmaicić swoje umiejętności na drążku koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.