Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/22 09:14 #57849

  • Antiko97
  • Antiko97 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Wiek: 22
Waga:91kg
wzrost:182 cm
Sporty: siłownia/trening siłowy i bieganie

Witam, nigdy nie trenowałem kalisteniki ew: podciągałem się, robiłem pompki, dipy, trening core ale strikte kalisteniki nie trenowałem.Czy mógłby ktoś mi pomóc rozpisać plan treningowy? Może opisze jak to teraz u mnie wygląda:
Rozgrzewka: 5 min krażenia ramion z podskokami przód/tył, rozciąganie przedramion, zwis na drążku i robienie "szrugsów" w zwisie.
1 seria podciągania 2 pow na rozgrzewke
Potem wyglada to tak: Nachwytem: 2,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,5,5
Dipy: 6.6.7.7.8.8.maks
Podciąganie podchwytem: .5,5,5,4,4
Pompki zwykłe: 10,10,10,10,10, maks
podciąganie australiskie 4 serie
Deska przodem 3x 1 min
deska leżąc na plecach 3x 30s
Trening taki 3x tyg-czasem 4 i staram się albo robić krótsze przerwy miedzy seriami nie zmieniając ilość postworzeń, albo robię dłuższe i staram się aby w przedziale tygodnia przynjmniej to 1 powtorzenie bylo więcej (chociaż jest ciężko mi dodawać i stoje w miejscu)
Oprócz tego bieganie 3-4x tyg
Rolowanie wałkiem i piłką
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/22 09:25 #57850

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 2977
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
Jeżeli masz progres na tym planie io prawidłowo się regenerujesz to się go trzymaj
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/22 09:33 #57851

  • Antiko97
  • Antiko97 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Staram się każdą serie (przynajmniej te początkowe robić najdokładniej jak moge+ zapas powtórzeniowy) narazie mam stagnację, nie moge zrobic wiecej niz 10 powtorzen na drazku nachwytem a bujanie sie i robienie podciagania do czola nie ma sensu. Celuje tak w 15 powtorzeń. Kiedy będzie czas na naukę muscle upa lub np; L-SIT?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/22 10:01 #57853

  • Antiko97
  • Antiko97 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
A i jeszcze takie pytanie, zamierzam wykupić wreszcie karnet bo po pandemii go straciłem i chciałem robić tam jeden trening, ale z obciążeniem np na zakres 1-3, co o tym myslicie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/22 10:30 #57854

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 2977
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
1-3 to bym nie szalał ale takie fbw 5x5 nachwyt, dip, przysiad. Co do Lsita to możesz już go się uczyć a pomagają w nim wszelkie wznosy nóg - najlepiej prostych.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/25 10:03 #57933

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8305
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
Przysiady dodaj....
i supermany na lędźwie....

i podciąganie rób na maksa w każdej serii....
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/25 16:45 #57935

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 485
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
nie rób tych desek i australijskich, tylko dipy podciąganie i pompki do upadku każdą serię, inaczej nie sprogresujesz.
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/27 10:39 #57990

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Kalistenika - Moja Pasja
  • Posty: 1244
  • Podziękowania: 83
  • Oklaski: 11
Heeeku002 napisał:
nie rób tych desek i australijskich, tylko dipy podciąganie i pompki do upadku każdą serię, inaczej nie sprogresujesz.

To, że ty robisz taką metodą nie znaczy że tylko taka działa.

Ja robię wszystkie te ćwiczenia, które on ma w planie i jakoś progresuję.
MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 65
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 40 kg
Podciągnięcie nachwytem - 35 kg

Instagram: www.instagram.com/prze.m3k_/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/27 13:20 #57992

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 485
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Virl3x napisał:
Heeeku002 napisał:
nie rób tych desek i australijskich, tylko dipy podciąganie i pompki do upadku każdą serię, inaczej nie sprogresujesz.

To, że ty robisz taką metodą nie znaczy że tylko taka działa.

Ja robię wszystkie te ćwiczenia, które on ma w planie i jakoś progresuję.

tyle że twoje maksy są 5 razy większe od jego xd, męczy się taką ilością ćwiczeń, a tak to skupi sie na 3 najważniejszych, o to mi chodziło, ty masz max 20 podciągnięć a on jak widać 5.
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak zacząć z kalisteniką, jaki plan treningowy 2020/07/27 23:44 #58038

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Kalistenika - Moja Pasja
  • Posty: 1244
  • Podziękowania: 83
  • Oklaski: 11
Chodzi mi o to, że nie rezygnowałbym z australijskich, bo to ćwiczenie pull w innej płaszczyźnie czyli warto zmieniać na podciąganie w poziomie niż cały czas tylko w pionie. Deska - fajne ćwiczenie na mięśnie głębokie brzucha gdzie pomaga to w stabilizacji i jest to ćwiczenie izometryczne czyli też warto mieć niż tylko powtórzenia.
MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 65
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 40 kg
Podciągnięcie nachwytem - 35 kg

Instagram: www.instagram.com/prze.m3k_/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Nowy Park do Workout - Warszawa Bemowo

Na wiosnę, na Bemowskim osiedlu Przyjaźń powstanie nowy Park do uprawiania Street Workout-u. Podobno inicjatorami akcji jest warszawska grupa...  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.