Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening początkującego szympansa

Trening początkującego szympansa 2020/07/22 01:03 #57840

  • Taviko
  • Taviko Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Siema ;)

Natrafiłem na te forum bardzo przypadkowo i mam nadzieję, że znajdę tutaj pomoc :P.
Zmotywowałem siebie i swoich kolegów do trenowania w domu (siłownia też gdzieś była, ale zawsze ciężko było się zmusić), czyli kalistenika. Trenuję prawie 3,5 tygodnia i muszę przyznać, że się zajarałem tym tematem oraz widzę duże postępy. W mojej grupie treningowej pełnie rolę "trenera", gdyż jakieś tam doświadczenie posiadam, aczkolwiek wszystkiego nie wiem, dlatego piszę na tym forum, aby się doinformować. Aktualny trening stworzyłem sam a w sumie jest to już drugi taki kalisteniczny plan. Sam trening jest dla mnie bardzo przyjemny, ale mam wrażenie, że czegoś mi tu brakuje. Szczególnie podejrzewam, że ten plan jest źle podzielony na części, mianowicie, czy można fajnie ułożyć ten plan z poprzeplatanymi ćwiczeniami? Czy jest sens w ogóle, aby taki zabieg robić?
Głównie problem mam z pierwszą fazą treningu, czyli pompki, dipy i podciąganie. Chciałbym robić więcej powtórzeń i więcej serii a na ten moment wygląda to tak, że po dwóch obwodach jestem już zmęczony :P. Czy opłaca się część pierwszej fazy treningu np. przesunąć na ćwiczenia przed nogami lub korpusemi? Może przedstawię teraz mój aktualny trening:

| 4-5 RAZY W TYGODNIU | 2-3 OBWODY ĆWICZEŃ | 1,5min-3min PRZERWY MIĘDZY ĆWICZENIAMI |
|ZNAK "/" OZNACZA SŁOWO "LUB" CZYLI ZAMIENNIK DLA ĆWICZEŃ JEŚLI KTÓREGOŚ NIE JESTEŚ W STANIE ZROBIĆ|

BICEPS, TRICEPS, BARKI, KLATKA, PLECY


1. POMPKI (KLASYCZNE, SZEROKIE, DIAMENTOWE, WĄSKIE - ROTACJA WARIANTÓW POMPEK CO SESJĘ TRENINGOWĄ)
2. PODCIĄGNIECIA/PODCIĄGNIĘCIA Z GUMĄ/NEGATYWY PODCIĄGNIĘĆ/PODCIĄGNIĘCIA AUSTRALIJSKIE
3. DIPY/DIPY Z GUMĄ/DIPY NEGATYWNE/SZWEDKI
4. POMPKI (KLASYCZNE, SZEROKIE, DIAMENTOWE, WĄSKIE - ROTACJA WARIANTÓW POMPEK CO SESJĘ TRENINGOWĄ)
5. PODCIĄGNIECIA/PODCIĄGNIĘCIA Z GUMĄ/NEGATYWY PODCIĄGNIĘĆ/PODCIĄGNIĘCIA AUSTRALIJSKIE
6. DIPY/DIPY Z GUMĄ/DIPY NEGATYWNE/SZWEDKI
7. WALL WALKS/POMPKI PYKE/WEJŚCIA PYKE NA PODWYŻSZENIU/WSPIĘCIA BARKAMI NA PORĘCZACH/POMPKI NA BARKI


BRZUCH

8. PLANK
9. PLANK BOKIEM
10. WZNOSY NÓG DO GÓRY
11. WYCIERACZKI


DODATKOWE ĆWICZENIA NA BRZUCH
SKRĘTY Z ANTYROTACJĄ (OPCJONALNIE)
SIDE-BAND Z GUMĄ (OPCJONALNIE)
HOLLOW BODY (OPCJONALNIE)
BRZUSZKI - NAJLEPIEJ Z DODATKOWYM CIĘŻAREM (OPCJONALNIE)


PLECY, KORPUS, LĘDŹWIA

12. SUPER-MAN Z RÓZNYMI WARIANTAMI (NP. UTRZYMAJ POZYCJĘ W POWIETRZU I RĘCE MOCNO DO TYŁU)
13. PODPORY TYŁEM
14. PODWINIĘTY L-SIT


NOGI

15. KRZESEŁKO POD ŚCIANĄ
16. PRZYSIADY ZE WSPIĘCIAMI NA PALCACH



Liczę na to, że nie przesadziłem z treścią i znajdzie się jakaś osoba, która wyrazi chęci, żeby mi pomóc :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening początkującego szympansa 2020/07/22 13:13 #57862

  • Taviko
  • Taviko Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Jeszcze gdyby metryka była potrzebna...

############METRYKA START################
Wiek: 24
Wzrost: 188
Waga: 90

Ilość wykonanych pompek: 35 max
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): Nachwyt 0, Podchwyt ledwie 1
Ilość wykonanych dipów: 10 max
Ilość wykonywanych przysiadów: 25 max
Czy potrafisz zrobić: Muscle up, handstand, front lever, back lever, human flag, dragon flag l-sit, mostek: nie


Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: Ostatnio z 8 lat temu. Nie biegam i nie będę :P
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, sztuki walki, wspinaczka, joga, ...?): Aktualnie nic, ale zawsze jakąś styczność miałem. Boks, rower, siłownia
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): Ostatnio 7 miesięcy temu na siłowni, trening pon, sr, pt, standardowy trening rozdzielony na 2 partie mięśniowe.

Przebyte kontuzje, urazy: nie
Czy teraz coś boli: nie

Jak często chcesz/możesz trenować: 3-4 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Niczego nie wykluczam, na razie skupiam się na lekkiej zamianie tłuszczu na masę mieśniową.
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu): Paraletki do pompek, poręcze do dipów i podciągnięc australisjkich, drążek rozporowy, gumy oporowe, skakanka
############METRYKA KONIEC##############
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening początkującego szympansa 2020/07/24 20:51 #57926

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8305
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
Jeśli dopiero zaczynacie, to może wypróbujcie treninig kalistenicznyw domu: workout-polska....eningwdomu

Mało podciągania macie w treningu.
Jak już się nie możecie podciągać to wiście na drążku.
Podciąganie poziome i negatywy na każdym treniingu.

Mało ćwiczeń na nogi: wykroki, przysiady boczne, jeszcze więcej przysiadów....
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening początkującego szympansa 2020/07/24 23:10 #57929

  • Taviko
  • Taviko Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Podciągam się australisjko oraz zacząłem podciągnięcia z nogami na podwyższeniu.
Jeśli chodzi o nogi to mogę dodać kilka ćwiczen.
Co natomiast z pompą w pierwszych ćwiczeniach? Mogę ją jakoś rozłożyć?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Otwarty trening Hell Yeeeah

W najbliższą sobotę, tj. 02-08-2014 o godzinie 15:00 na warszawskim Bemowie odbędzie się otwarty trening dziewczyn ze szkoły Hell Yeeeah.  

Więcej…

Nogi? Po co?

Nogi są najczęściej pomijaną częścią ciała wśród osób trenujących sporty siłowe. Dlaczego warto poświęcić im trochę czasu i jakie korzyści możemy z tego powodu osiągnąć?

Więcej…

Próbne moduły Street Workout Parku w Piasecznie juz są!

W dniu 24 lutym ruszyły prace nad budową próbnych modułów Parku do Street Workout-u w Piasecznie. Przy Gosirze stanęły dwa bliźniacze moduły, które dzięki pomocy naszego kolegi droozdy zostały uwiecznione na fotkach.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.