Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: (Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta"

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/19 22:17 #57773

  • GkFk
  • GkFk Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Witam wszystkich, planuje powrócić do treningów sw i od nowa zrobić forme, tym razem wole skonsultować wszystko z wami. Pierwszy raz zakladam konto, ale strone sledze od dawna ???? może na dłużej zostane kto wie. O sobie:
Rocznik 2002, 185 wzrostu i 80 kg waga.
Max podciaganięć nachwytem/podchwytem: nie wiem :D dawno nie trenowalem (4 miesiace), ale myślę, że około 7-8/8-10, ale podejrzewam ze po wznowieniu treningow szybko pójdzie w górę.
Max pompek: +- 25, dipów nie robiłem i nie zamierzam, gdyż czuje sie niekomfortowo robiąc je i wole omijać, max przysiadów na powtórzenia nie robilem bo nie widze sensu, ale z ciezarem to jak trenowalem było 145 kg. Ogólnie 4 miesiace out, w podciaganiu i cwiczeniach na barki sila najbardziej spadla, pompki tylko delikatnie w tył. Pracuje fizyczne od 8 do 17 (9 godzin), nie jest to jakaś bardzo ciężka praca, ale nie leżę cały dzien :p, głównie noszenie i kręcenie płyt gk i szpachlowanie, kto robił ten wie :D Chyba najmocniej pracują barki i przedramiona, bo zakwasy delikatne mialem po pierwszych 2 dniach, ale myślę, ze to przez pół roku siedzenia wszystko sie zastalo i ciało sie szybko przyzwyczai. Ogólnie po powrocie do domu mam jeszcze troche sił, żeby trenować, zimny prysznic myślę, ze byłby na duży plus i przetestuje go już jutro. Chciałbym, aby trening nie był jakiś bardzo ciężki, (ale znowu nie za lekki) bo chodzi o regeneracje no i zebym w pracy nie zdychał. Chciałbym go oprzeć na 2 ćwiczeniach i ich wariacjach - pompki (zwykle, szerokie, na podwyzszeniu) i podciaganie (nachwyt, podchwyt). Tylko nie mam pojęcia, czy robić pompki osobno i następnego dnia Podciąganie (trening 2x push, 2x pull w tygodniu), czy łączyć to i robić wszystko 3x w tygodniu. Wczoraj zrobiłem sobie 5 serii pompeczek i fajnie te sflaczałe, zastałe miesnie zareagowały na impuls :) A i jak polecilibyście mi robić te treningi? Poprostu np. 5-6 serii pompek każda seria inny rodzaj i to samo z podciąganiem, czy jakieś inne warianty? Nie chce wydziwiać z treningiem po robocie, wystarczą mi te 2 cwiczenia, gdyż uważam, ze są najlepsze do budowania sily i sylwetki bez sprzętu i ciężaru... Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/19 22:23 #57774

  • GkFk
  • GkFk Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Widzę, ze w ankiecie inyych tematów było o bieganiu to wypada wspomnieć o kondycji. Biegać nie biegałem raczej nigdy, w piłkę przestałem grać 5 lat temu, ale dosyć wysportowany bylem od małego i kondycja jakaś tam siedzi. Na 400m: 52s, 1500m: 4:59, także kondycja nie ogranicza w treningach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/20 13:01 #57777

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Kalistenika - Moja Pasja
  • Posty: 1340
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 11
Jak chcesz siłę robić na tylko tych 2 ćwiczeniach, no to albo trudniejsze opcje albo ciężar, może być też tempo albo z izometrią.
MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 64
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 40 kg
Podciągnięcie nachwytem - 35 kg

Instagram: www.instagram.com/prze.m3k_/

Fanpage: www.facebook.co...948518977/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/20 13:12 #57779

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1056
  • Podziękowania: 90
  • Oklaski: 4
Ja bym się zastanowił nad tymi dipami i zasięgnął porady fachowca odnośnie techniki. Wtedy bez problemu i podciąganie i dipy z ciężarem na pasie bo z pompkami to będzie problem.
Ostatnio zmieniany: 2020/07/20 13:15 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/20 14:02 #57782

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 673
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 4
Myślę, że masz sprzeczne cele ;)

Bo albo będziesz robił lekkie treningi - to tak bardziej sprawnościowo, trochę poprawi Ci się wygląd, ale z siłą będzie problem.
A jak chcesz nabrać masy ( lepszego wyglądu), i zyskać na sile to bez mocnego treningu raczej będzie bardzo ciężko - lub bardzo długo.

Ja na Twoim miejscu robił bym FBW x3-4 w tygodniu na około 70-80% maxów.( PULL+PUSH+CORE+LEG) aby ogólnie wyglądać i czuć się dobrze.

I tak jak koledzy mówili wyżej bez obciążenia trzeba progresować w inny sposób - zmiana dźwignii( trudniejsze ćwiczenia), izometria, tempo. i t d.

Jeśli chodzi o dipy to również polecam jeszcze raz jeszcze zastanowić się nad robieniem ich.
Większość czuje bół na początku w klatce - to normalne i trzeba się trochę porozciągać i wzmocnić, aby ten ból minął.
A możliwości jakie dają dipy są dużo wieksze niż pompki.


Ostatnio zmieniany: 2020/07/20 14:04 przez matthan.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/20 18:39 #57786

  • GkFk
  • GkFk Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Dzięki za sugestie. No to polece fbw, a co do dipow chyba znam przyczynę problemu. Robie je na balkonie co z automatu powoduje rotacje wewnętrzna barków (a nie neutralnie jak na poręczach) no i lokcie tak samo automatycznie przez to na boki lecą. Właśnie w barkach mi coś wtedy strzela i gniecie. Spróbuję zespawać normalne porecze, kiedyś robilem z +10 kg na silowni na normalnych poręczach i nic nie czuelm wtedy. A co do klasycznego fbw to tak. Robiąc trening podciagane nachwytem, potek podchwytem po 3 serie, pike push ups, pompki tez po 3 serie +core to raczej bez sensu robić pull i push po sobie, jak tak robilem to bylem zmęczony, lepiej juz przeplatać. Ale wogole taki trening typu nachwyt, pompki, podchwyt, pike pompki + core byl dosyć nieefektywny dla mnie, bardzo szybko stagnacja mnie łapała bo w sumie zawsze tak trenowalem, to pewnie 2 tygodnie progresu i ch*jnia. Jakieś alternatywy? Obojetnie czy fbw, czy coś
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/20 21:50 #57793

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 673
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 4
Ciężko powiedzieć jak to jest u Ciebie. Ja mam progres cały czas. I nie wiem co dla Ciebie jest progresem.

Możesz wypróbować fajny FBW PULL+PUSH+CORE+LEG na 50% odpoczywasz tyle aby zrobić kolejny obwód. Wygląda to na przykład tak:

Nachwyt 5 (10 max)
dipy 10 (20 max)
wzniosy kolan 10 (20 max)
wykroki 10 ( 20 max)

robisz wszystko tylko na 50% maxów pod rząd i odpoczywasz. Jak czujesz, że zrobisz kolejny to lecisz następny. I tak z zegarkiem w ręku przez 60 minut.
Progres robisz dodając kolejny obwód. Jak dojdziesz do granicy, że już robisz po 20-25 obwodów to dodajesz powtórzenia i można tak w nieskączonoiść.

Pamiętam by robić co jakiś czas deload ( tydzień z treningami zmniejszonymi na 50% ostatniego treningu)
Jak czujesz ścianę robisz deload i jedziesz dalej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): GkFk

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/20 22:06 #57796

  • GkFk
  • GkFk Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Noo i to jest niezły pomysł, bo obwodów nigdy nie robilem :D Spróbuję coś takiego robić, narazie znajde zamiennik i jak zrobie porecze to dipy wrzuce. Może zaczne lekko od 5-6 obwodow, nie mam pojęcia od ilu zacząć jakie przerwy w tym stosować :D I co ile dodawać taki obwodzik zeby sie nie przeforsować, tylko spokojnie progresowac?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/20 22:08 #57798

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1056
  • Podziękowania: 90
  • Oklaski: 4
Możesz progresować zmniejszając czas przerw, dodawać ilość powtórzeń lub obwody. Zależnie od celów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/20 22:25 #57800

  • GkFk
  • GkFk Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Słuchajcie, postanowilem wywalić nogi i zrobić 2 cwiczenia push i 2 pull +core. Zapytacie czemu? 3 powody :p Po pierwsze - nogi są moją zdecydowanie najmocniejsza partią, nie mam ich jakichś duzych, ale są dobrze umięśnione, estetyczne. Po drugie - myślę, ze ta partia nie poczuje nawet tych kilkudziesięciu przysiadów, nie dostanie bodźca na tyle dobrego, zeby wplatać to w trening, na silowni robilem 120-tką siady na 4-5 ruchów 4 serie, to chyba po sto musiałbym robić zeby nogi cokolwiek poczuły. Po trzecie - sporo biegam po drabinach i naprawdę zakwasy w nogach byłyby uciążliwe i utrudniały prace zdecydowanie bardziej, niz klatka, czy plecy. Dobra, pomyslalem i cos takiego wymyslilem. Wszystko na 50% w obwodzie, następny obwód po odpoczynku do 2 minut. Postaram sie zacząć od 5 obwodów i zobacze jak pójdzie:

Podciaganie nachwytem
Dipy
Core
Podciaganie podchwytem
Pompki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/21 07:52 #57803

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1056
  • Podziękowania: 90
  • Oklaski: 4
Ja bym całkowicie z tych nóg nie rezygnował. Dodaj chociaż te 4 serie siadów do core.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

(Długi post) - praca, powrót do sw, "dieta" 2020/07/21 12:05 #57807

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 673
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 4
Tak na prawdę to zależy czego oczekujesz od treningów. Jeśli czujesz, że nogi dostają odpowiednio w pracy to pewnie można z nich zrezygnować. Ja też osobiście nie ćwiczę z obciążeniem nóg, bo nie widzę potrzeby aby się mocno rozrastały - robię je aby były sprawne a nie duże.
Plan może być. Ale w tym treningu chodzi o coś innego. Masz robić trening przez określoną ilość czasu ( jak chcesz to może być 30 minut) ale chodzi o to aby progresować zmniejszając ilość odpoczynku
9 czyli ilość obwodów) a później podnosząc ilość powtórzeń.
Zobaczysz, że zrobienie 16 obwodów w ciągu 1h nie będzie wyzwaniem jak będziesz robił na 50% maksymalnych możliwości.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Bar Spinning Tutorial / kręcenie na drążku!

Tym razem poradnik do nauki bardzo łatwego kręcenia na drążku do przodu. Obejrzyj tutorial i zaskocz innych nowym trikiem na drążku. Zapraszam!

Więcej…

Blog Anny Lewandowskiej

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski, Europy i Świata w karate tradycyjnym, specjalistka ds.żywienia i ostatnimi czasy, dzieląca się swoją wiedzą i pasją blogerka: Anna Lewandowska...

Więcej…

Wstęp

Witamy w nowej kategorii naszych Artykułów. Będziemy zamieszczać w tym miejscu różne tutoriale, dotyczące trików wykonywanych w Street Workout i Gimnastyce. Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.