Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Plan treningowy

Plan treningowy 2020/06/25 13:43 #56982

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1080
  • Podziękowania: 90
  • Oklaski: 4
Przy cienkim drążku też odciski od razu dają się we znaki, przy dipach również dłonie się wbijają w rurkę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy 2020/06/25 14:10 #56983

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 692
  • Podziękowania: 43
  • Oklaski: 4
pewnie zależy od wielkości dłoni.
Trzeba dopasować. Gdzieś, kiedyś ktoś pisał... grubszy drążek do podciągania jest jednym ze sposobów na progres :)

ps. ostatnio przez odciski zawiesiłem się bardziej na palcach ( do podchwytu) to tak mi przedramię spuchło, że myślałem, że skóra nie wytrzyma ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy 2020/06/26 08:34 #57034

  • Kasia1990
  • Kasia1990 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 520
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 0
Mi jest zdecydowanie łatwiej na cienkim drążku w domu niż grubym na placu. A najpierw to w ogóle muszę się wspiąć na te rurkę :lol: Niestety, te place są raczej robione pod średnio-dużych facetów niż drobne kobiety :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Co to jest Kalistenika?

Kalistenika jest to rodzaj ćwiczeń, które można wykonywać bez specjalistycznych urządzeń, bądź ciężarów przy wykorzystaniu jedynie własnej masy ciała. Najczęściej wykonywane ćwiczenia, to: podciąganie na drążku, pompki, przysiady, ...

Więcej…

Nowe Parki do Street Workout

Mamy informację o planowanych nowych Parkach do Street Workout-u. Tym razem nowe Parki powstaną w: Gdańsku, Piasecznie, oraz Rzeszowie.  

Więcej…

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.