Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Metryka - średniozaawansowany.

Metryka - średniozaawansowany. 2020/06/14 10:26 #56305

  • konzistyle
  • konzistyle Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 20
Wzrost: 190
Waga: 90

Ilość wykonanych pompek: 55
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 20
Ilość wykonanych dipów: 45
Ilość wykonywanych przysiadów: 80-100
Czy potrafisz zrobić: Handstand, front, back, l-sit, mostek: Front do nauczenia.


Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: Do placyku mam jakieś 1-2km i sobie na rozgrzewkę tam truchtam.
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Street Workout, kickboxing.
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): Glównie przychodzę na trening i wymyślam na poczekaniu trening. Zazwyczaj jakieś FBW typu;
Pull szeroki nachwyt 5s
Dipy 5s
Plank 4s
Pull wąski nachwyt 5s
Pompki diamentowe 5s

Lubię dorzucić sobie jakąś piramidkę pull, EMOM, myo-rep.


Przebyte kontuzje, urazy: -
Czy teraz coś boli: -

Jak często chcesz/możesz trenować: 5-6 dni w tyg.
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Park SW.
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Poprawić siłę/wytrzymałość, nauka fronta/flagi.
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu): Planuję zakup gum oporowych oraz kamizelki 1-30kg.


Po przeprowadzce w ciągu 2-3msc zrobiłem jakieś 5 treningów, więc siła/wytrzymałość spadła. Teraz chcę wrócić do systematyki i pytanie jest następujące. Czy macie jakieś porady do elementów oraz do bazy?
############METRYKA KONIEC##############
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka - średniozaawansowany. 2020/06/14 13:15 #56317

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Kalistenika - Moja Pasja
  • Posty: 1232
  • Podziękowania: 83
  • Oklaski: 11
Ja robię bazę i elementy, i wczoraj udało mi się zrobić flagę. Przed treningiem po rozgrzewce robiłem elementy, potem baza i izometria.

workout-polska....?start=180

Tu masz linka do mojego dziennika, możesz sobie zobaczyć jak ćwiczyłem pod flagę.
MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 65
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 40 kg
Podciągnięcie nachwytem - 35 kg

Instagram: www.instagram.com/prze.m3k_/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka - średniozaawansowany. 2020/06/14 19:51 #56358

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 518
  • Podziękowania: 73
  • Oklaski: 10
konzistyle napisał:
Czy macie jakieś porady do elementów oraz do bazy?
Bardzo ogólne pytanie i ciężko coś napisać, bo można w zasadzie wszystko. Sprecyzuj może co konkretnie chcesz wiedzieć o bazie i o jakich elementach, bo tak wszystko ogólnie to jedynie można Cię do jakichś ogólnych artykułów odesłać.

Co do fronta to przy 1,9 m będzie ciężko. No ale jak wejdzie to respect za siłę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka - średniozaawansowany. 2020/06/14 21:11 #56371

  • konzistyle
  • konzistyle Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Baza - głównie jakie metody treningowe najlepiej pod siłę/wytrzymałość. Wiadomo pod siłę albo utrudniać, np. zamiast pulli zwykłych to archery. Ewentualnie z ciężarem.
Elementy - z tym frontem to wiem, że ciężko i nauka albo bardzo długa albo wcale. Głównie jeszcze chce doszlifować handstand, poduczyć się może OAHS. Do tego dawno nie robiłem MU i ten ruch to już w sumie zapomniany XD Do flagi muszę core wzmocnić i myślałem, żeby dragony, hollow body dorzucić.
Ostatnio zmieniany: 2020/06/14 21:13 przez konzistyle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka - średniozaawansowany. 2020/06/14 22:23 #56383

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 573
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
No i dobrze myślisz :)

To co napisałeś własnie jest ci potrzebne.

masz obciążenie? widzę, że chcesz kupić kamizelkę - zastanów się nad pasem.

A jak już będziesz miał to poczytaj o 5x5:
5x5
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nie ma złej pogody czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness to biznesowe wydarzenie organizowane w Warszawskim Centrum EXPO XXI, w dniach 12-13 września 2015 roku.

Więcej…

Freeruning

Artykuł od naszego kolegi trenującego Freeruning: Co to jest Freeruning? Freerun (ang. wolny bieg) ? sport ekstremalny polegający na wykonywaniu efektownych i trudnych tricków podczas pokonywania przeszkód ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.