Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Metryka Pontiac

Metryka Pontiac 2020/06/10 17:16 #56176

  • pontiac
  • pontiac Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Cześć, poniżej załączam swoją metrykę :) Swoje maxy sprawdzałem dzisiaj.

############METRYKA START################
Wiek: 29
Wzrost: 173
Waga: 65

Ilość wykonanych pompek: 53
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): nachwyt 19, podchwyt 14(robiłem na końcu, więc pewnie dlatego mniej)
Ilość wykonanych dipów: 27
Ilość wykonywanych przysiadów: 175
Czy potrafisz zrobić: Handstand, front, back, l-sit, mostek; zrobię: l-sit i mostek


Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: dokładnie nie mierzyłem, ale 3 miesiące tematu podczas 1,5h gry w piłkę myślę, że te +- 5km mogłem przebiec
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobra
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): z przerwami siłownia
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

ostatnio trenowałem w domu:

3 serie przysiadu na jednej nodze z asekuracją: 8,8,4
3 serie pompek w staniu na rękach (rozstaw rąk pomiędzy diamentowym a normalnym - czyli wąsko) - 8,8,7
3 serie wznosy nóg na poręczach do dipów: 13,11,10
3 serie pompek na jednej ręce (na każdą rękę): 7,7,7 co drugi trening 3 serie russian dips: 6,6,5
3 serie podciąganie z ugiętymi nogami na poręczach do dipów: 6,5,4
3 serie ab wheel roll out z ugiętymi kolanami: 8,8,8

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli: od czasu do czasu kłuje mnie w lewym barku, ale raczej nic poważnego

Jak często chcesz/możesz trenować: 3 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Park SW
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): chciałbym złapać trochę masy i poprawić sylwetkę, byłoby super jakby udało mi się dojść do 69kg i zejść do 12-13 % body fat (obecnie 16%). Chciałbym też powoli zacząć się uczyć elementów kalistenicznych.
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu): obok bloku mam park SW gdzie jest wszystko czego potrzebuję do treningu
############METRYKA KONIEC##############
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Pontiac 2020/06/10 17:25 #56177

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 949
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 4
Taki trochę konflikt interesów - zrzucenie tłuszczu, nabranie masy i jeszcze nauka elementów. Wiadomo, że po części się uzupełniają, ale musisz ustalić priorytet i później pod to coś układać. Bazę masz solidną to powinieneś już ogarniać co jest dla Ciebie najlepsze. W elementach nie doradzę, ale coś odnośnie planu pod masę i jakieś podstawy odżywiania mogę pomóc :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): pontiac

Metryka Pontiac 2020/06/10 17:45 #56179

  • pontiac
  • pontiac Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Na tę chwilę priorytet dla mnie jeśli mam wybrać z tych 3 to nabranie masy, tylko boję się, żeby nie zalać się znów tłuszczem. Na tę chwilę mam kaloryczność 2400kcal i od około miesiąca moja waga stoi w miejscu (65kg). W przeszłości (z 1,5 roku temu) jak się za szybko podpaliłem, bo waga stała w miejscu i doszedłem z kalorycznością do 3000 kcal, to raz dwa zalałem się do 80kg i jakiegoś 25% body fat. Z perspektywu czasu wiem, że to była głupota i nie chcę popełnić tego błędu. Byłbym bardzo wdzięczny za plan pod masę i podstawy odżywiania :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Pontiac 2020/06/10 17:50 #56180

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 949
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 4
To zacznij od dodawania po 100kcal aż zacznie iść do przodu, tylko tutaj też nie nastawiaj się na nie wiadomo jaki przyrost kg bo jak nie chcesz się zalać to trzeba jednak pilnować tych kcal i być na lekkiej nadwyżce.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Pontiac 2020/06/12 15:13 #56260

  • Kasia1990
  • Kasia1990 Avatar
  • Online
  • Złoty forowicz
  • Posty: 355
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 0
Przytyłeś 15kg zanim się zorientowałeś, że coś jest nie tak? :P To ja walczę o każde 100g :lol:

Tak jak Koteł pisze, mała nadwyżka, jeśli chcesz "przytyć" w mięśnie, a nie tłuszcz. I wolne tempo, tak ~1kg na miesiąc, niestety.

Już gdzieś podrzucałam ten artykuł, ale wydaje mi się, że jest rozsądny, zobacz: www.damianparol...-na-masie/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): pontiac
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to, żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przykładowe treningi dla początkujących

Pierwsza seria artykułu z kilkoma przykładowymi treningami dla osób chcących zacząć swoją przygodę ze street workout-em. Mamy nadzieję że pomogą Wam one zbudować podstawową siłę, potrzebną do trenowania SW.

Więcej…

Co to są składniki odżywcze?

Składniki odżywcze zawarte w różnych pokarmach są niezbędne do sprawnego funkcjonowania naszego organizmu. Pokrótce postaramy się przybliżyć różnicę pomiędzy: białkami, węglowodanami, tłuszczami, witaminami i składnikami mineralnymi.

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia budujące siłę

Jeśli nie mieliście jeszcze styczności z treningiem Street Workout i nie wiecie jakie ćwiczenia można wykonywać podczas treningu, to Sebastian przygotował coś specjalnie dla was: Zbiór podstawowych ćwiczeń, które musi opanować każda osoba, zaczynająca swoją przygodę z treningiem SW. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.